Ik ga in bad...
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik ga in bad...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik ga in bad...................
En neem het liefst die vent van me mee, of is dat een afwijking?
Wilma.
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
- pinkslipper
- ForumFan
- Erica-be
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Re: Ik ga in bad...
Wat je zeker mee neemt in je bad of langs je bad is je cd-player en je zet Evanescence op. loeiiiii hard...ChantalC schreef:...en neem mee:
Heb juist gezien dat je er een hevige fan van bent op je site meid.
Meer heb je niet nodig in je bad, misschien toch ook wel een eendje......
groetjes
Erica
Zolang je van anderen hun anders zijn niet kan begrijpen, ben je nog ver van het pad der wijsheid.
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: Ik ga in bad...
Naja hevige fan... Vind dat een erg mooi nummer met een erg mooie tekst. That's all!Erica-be schreef:Wat je zeker mee neemt in je bad of langs je bad is je cd-player en je zet Evanescence op. loeiiiii hard...
Heb juist gezien dat je er een hevige fan van bent op je site meid.
Meer heb je niet nodig in je bad, misschien toch ook wel een eendje......
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
Ja.... helaas niemand om mijn rug te wassenJoanne schreef:Ik heb geen bad maar een douche en als ik daar onder ga zou ik het liefst ook mijn mannetje meenemen als ik die had. Met zijn tweeen in bad of onder de douche is errrruuuggg leuk
Intussen droom ik lekker verder van 2 stevige handen die me teder insmeren met lekkere douchegel...
Dat kan ik alleen maar beamen. Mss een dode mus voor je, Joanne, maar wanneer liefde van twee kanten komt en je bent echt smoorverliefd op elkaar dan geniet ook jij intens ondanks je lichaam.Joanne schreef:Ik heb geen bad maar een douche en als ik daar onder ga zou ik het liefst ook mijn mannetje meenemen als ik die had. Met zijn tweeen in bad of onder de douche is errrruuuggg leuk
Ik kan alleen maar terugdenken aan toen ik met mijn toenmalige vriendin douchte. We douchten in verschillende douches maar kletsten heerlijk.Nu onwezenlijk maar ook zo'n tijd keert voor mij. Dat stukje wat je toen schreef "dan het komt helemaal goed met je" geldt dan ook voor jou lieverd.
liefs, Josette
- Chantal C.
- Forumdiva
Joanne lieverd, off-topic, maar dat kan nog komen. Als zo iemand de ware is kun je eindelijk die felbegeerde trouwjurk aan in plaats van een pak op de boot. Als je in je woonplaats gaat trouwen kun je voortaan het jawoord ook op een van de schepen van de Hanzestad Compagnie geven. Het was al mogelijk op de Batavia.Joanne schreef:Ben helaas nog nooit smoorverliefd geweest dus ik weet ook niet hoe dat voelt. Maar kan me er wel een voorstellingen bij maken. Vooral dat inmasseren met die douche gel zie ik zo voor me
liefs, Josette