Waspies en cinchers

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Waspies en cinchers

Bericht door Elena_di_Troia »

Hey Meiden,

Tot mijn grote vreugd kan ik weer een inch-je minder om mijn middel hebben... 24 wel te verstaan.. gaan we vieren met appelgebak & slagroom.

Ik vroeg me af, of andere insnoer-tantes onder jullie leuke zaken in Amsterdam en omgeving weten, waar ze waspies/waist-cinchers verkopen, het liefst van Vollers en in simpel zwart satijn of pied-de-poule(ribbon).

Ik koop niet meer bij DeMask en Absolute Danny wegens persoonlijke redenen. Helaas blijft er dan niet veel over... postorder dan maar weer?

Alvast bedankt,

X Ka
Angels to some, demons to others
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi,

24 inch is een mooi maatje, is toch ongeveer 60cm?
Met welke maat ben je begonnen?

Ik heb er deze week eentje binnen gekregen van JC. Het is mijn eerste en heb hem niet al te klein betseld, 80cm. Bij JC kun je trouwens ook gewoon langs gaan om op maat te laten maken maar heb ik niet gedaan....

Groetjes, Amanda
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Amanda schreef:24 inch is een mooi maatje, is toch ongeveer 60cm?
jazeker. 1 inch = 2,54 cm.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Jaaa

Bericht door Elena_di_Troia »

Hey Amanda,

Bedankt voor de tip! Mooi maatje... dank je (maar ik vertel er natuurlijk niet bij dat ik halverwege de avond krepeer omdat ik langzaam maar zeker in 2-en wordt geknepen :o ... en het remt de alcoholconsumptie ook danig... is dat nou "suffering for beauty?")!

Ik heb inderdaad wel van JC gehoord... weet je toevallig een link of een adres, dan ga ik meteen kijken.

X, Kass
Angels to some, demons to others
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Meiden,

Ik heb er ook eentje besteld: 75 cm.
Werd gisteren bezorgd, maar was niet thuis dus vond ik een briefje, dat ik hem kon afhalen op het postkantoor.
Helaas pas de eerstvolgende WERKdag na 10 uur, dus moet ik nog een weekeinde zonder.

En de link: http://www.jc-creations.com/
Cyn.
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Cynthia schreef: En de link: http://www.jc-creations.com/
Hé wat leuk. Ze zitten in Amsterdam. Denk dat Tante K heel errug blij wordt :D
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Cynthia schreef:Meiden,

Ik heb er ook eentje besteld: 75 cm.
Werd gisteren bezorgd, maar was niet thuis dus vond ik een briefje, dat ik hem kon afhalen op het postkantoor.
Helaas pas de eerstvolgende WERKdag na 10 uur, dus moet ik nog een weekeinde zonder.

En de link: http://www.jc-creations.com/
Hoi,
Dan kan je in ieder geval nog genieten van de lekkere hapjes vanavond in Nieuwegein, Cyn!

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi Kassandra,


Mooi maatje... dank je (maar ik vertel er natuurlijk niet bij dat ik halverwege de avond krepeer omdat ik langzaam maar zeker in 2-en wordt geknepen ... en het remt de alcoholconsumptie ook danig... is dat nou "suffering for beauty?")!
Daarom heb ik de mijne niet al te klein besteld, ik heb hem nu de hele dag aan zonder problemen :-)
1 April ben ik toch in Amsterdam en ga dan ook even langs JC, dan wil ik kijken voor een iets strakker maatje met cups :P

Groetjes, Amanda (die de smaak te pakken heeft)
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Jee, hoe kom je in vredesnaam aan 60 cm?

Ik ben weer gefrustreerd :)

Ik heb wel 89 cm en das nog normaal voor een vrouw toch?
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

hoi, even een klein vraagje!

met zo'n corset is dan je taille blijven kleiner? wat ik er uit begrijp is dat je zo'n ding draagt (wat pijn doet) een soort beugel effect heeft, OF is het alleen effectief als je het ding aan hebt!?

en een kleine tip voor de dames die geen geld hebben voor een "duur" corset. ga je schuinebuikspieren trainen doe dat een paar keer per week ofzo hoeft niet overdreven vaak!
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi Leonie,

Het dragen van een corset kan blijvend zijn.
Maar alleen als je het minimaal 12-16 uur per dag aan hebt gedurende een jaar, omdat er constant druk op je ribben staat gaan die zich naar het corset vormen. Verder val je er niet van af en zodra je het los neemt neemt je buik, en organen, na enige tijd weer de normale vorm aan.
Het dragen van een corset hoeft geen pijn te doen hoor! Doet het wel als tie niet goed past, te strak zit/ te kleine maat.
Vandaag heb ik de mijne een uur of tien aan gehad, zelfs een normale maaltijd genoten met het corset nog aan en ging gewoon goed hoor :D

Groetjes, Amanda
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Hoi amanda,

heeft een corset heel feel effect? ik heb van nature al (zker voor een jongen) best wel aardige heupen. het zou wel leuk zijn als je dat wat meer kan accentueren door een iets smallere taile. stel ik wil er een paar centimeter van af. heeft een corset dan veel zin? (met blijvend resultaat?)

groetjes,
L
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi Leonie,

Een corset benadrukt de vrouwelijke vormen enorm. Had zelf niet verwacht dat mijn lichaam er vrouwelijk uit zou kunnen zien maar het kan wel dus :D :D

Als je er defintief iets van af wilt hebben zal dat denk ik toch op een andere mannier moeten....

Groetjes, Amanda
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Oeps

Bericht door Elena_di_Troia »

Hey Amanda...

Suf van mij: ik vergat totaal, antwoord op je vraag te geven - welnu, ik ben begonnen met 28 inch. Maar moet er wel bij zeggen, dat ik geen korset-fanate ben en dus niet consequent mijn taille "train".
Ik heb hele perioden waarin ik er geen zier om geef, tot de lust tot insnoeren weer de kop opsteekt en het niet strak genoeg kan.... en dat hangt vaak van mijn kledingkeuze af. Had gisteren bijvoorbeeld nog een A-lijn-jurkje aan, en daarn moet wel een waspie onder, omdat ik er voor mijn gevoel anders uitzie als een soort duikelaartje :o ...

Vinden jullie ook niet, dat de A-lijn en de Empire-lijn verzonnen moeten zijn door fetishisten? Beiden brengen namelijk de noodzaak tot, aan het absurde grenzende, "fundering" aan insnoering, opvulling en andere figuurcorrectie met zich mee... maar als dat je ding is, zit je goed... :P !

Een beetje pijn vind ik persoonlijk niet zo erg, als het resultaat er maar naar is...

JC-creations ziet er erg goed uit... en hebben jullie het T-girl-model gezien dat het mannencorset showt? J*zus wat een schoonheid. Ik weet waar ik mijn waspie ga kopen - dank je wel voor de goede/gouden tip, Amanda!

X van Ka
Angels to some, demons to others
Gebruikersavatar
Miss Laura
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:37
Locatie: Borne

Bericht door Miss Laura »

Hoi allemaal,

Ik heb na jaren mijn corset ook eens weer ut de kast gehaald. Ik vond hem toen gewoon te klein. Door alle problemen rond mijn ts zijn ben ik vele kilo's kwijtgeraakt. Vanochtend paste ik het corset en wat schetst mijn verbasing, even de veter aantrekken, hij wil niet verder, alle speling is op, hij is te groot of ik te mager. Voor de rest zit hij als gegoten.

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Plaats reactie