De GROTE Fun4Two Poll
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
De GROTE Fun4Two Poll
Eigenlijk zijn polls best leuk. Nog maar eentje dan...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
- pinkslipper
- ForumFan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het valt mij op dat een aantal mensen die graag zou willen dat, de maatschappij hun niet met een bevooroordeelde blik bekijken, toch bevooroordelingen hebben over de keus van Travestie.org om in Fun4Two hun feesten te houden. Ja, Fun4Two is een parenclub -- zo verdienen zij hun brood. Je kunt er voor of tegen zijn, dat is je goede recht. Ben je principieeel tegen zulke dingen, en wil je daarom het feest van Travestie.org niet bezoeken, dan is dat, m.i., wel te rechtvaardigen.
Maar -- Fun4Two is een uitermate geschikte plek voor onze feesten, omdat:
Lisa
Maar -- Fun4Two is een uitermate geschikte plek voor onze feesten, omdat:
- De locatie is zowel afgeschermd als beschermd, zodat de privacy van de bezoekers is gewaarborgd.
- Er is voldoende parkeergelegenheid op het erf van Fun4Two, zodat alle bezoekers hun auto binnen loopafstand kwijt kunnen, en je hoeft ook niet, als je dat niet wilt of niet durft, over straat.
- Het is uitgerust met zeer ruime kleedkamers, met voldoende gelegenheid voor degenen die zich daar om willen kleden en op willen maken, om dat te doen, met lockers die op slot kunnen, zodat je prive-spullen veilig zijn terwijl je aan het feesten bent.
- De beheerders en medewerk(st)ers van Fun zijn vriendelijk en behulpzaam, en halen alles uit de kast om een onvergetelijke avond van te maken voor ons. Ruimschoots eten, voldoende bediening bij de bar, een goede DJ, en live zang.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Ik ga in Lelystad wel een naar de Gogonuts dat is zeg maar het Flevolandse broertje van de Fun en ga daar op gewone avonden heen zonder dat ik direct op sex uit ben. Dus zelfs als er geen speciale avond georganiseerd is voor een doelgroep zoals het feest van Trav.org kun je heel fijn en ongedwongen stappen in een parenclub. En het is ook echt niet zo dat een parenclub alleen maar op erotiek gericht is. Anyway ik denk dat het inderdaad nietvoor iedereen weggelegd is maar wacht maar met oordelen totdat je er zelf gekeken hebt. Ik sluit me dus even aan bij het verhaal van Lisa en ik kom zeker een keer. Ga er van uit dat er nog vele feesten zullen volgen dus er komt ook vast een dag dat het voor mij wel uitkomt om aanwezig te zijn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Dan moet je een keer meegaan naar de Gay Palace in Rotterdam. Je kan evt wel bij mij overnachten als je dat wilt. Vorig week lekker uit me dak getranced!~*anouk*~ schreef:Het is zo ver weg, en arme ik moet het allemaal met de trein doen.
Op zich houdt ik van uit gaan, wat moet ik me er eigenlijk van voorstellen.
Kun je er dansen, lekkere trance, of zoiets.
Weet niet hoor, vraag maar wat.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Miss_Bianca
- daar ben ik weer
- Evelien
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Nee.
Fun4two is een seksclub.
Daar een feest houden versterkt het beeld dat T-zijn iets met seks van doen zou hebben.
Misschien is dat voor sommigen zo, maar voor mij in elk geval niet.
Zoals ik vandaag al in een andere thread schreef: Ga liever naar Albert Heijn.
Enne... Ik vind het nog schreeuwend duur ook!
Fun4two is een seksclub.
Daar een feest houden versterkt het beeld dat T-zijn iets met seks van doen zou hebben.
Misschien is dat voor sommigen zo, maar voor mij in elk geval niet.
Zoals ik vandaag al in een andere thread schreef: Ga liever naar Albert Heijn.
Enne... Ik vind het nog schreeuwend duur ook!