De GROTE Fun4Two Poll

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Ga jij naar de Fun4Two-party?

Ja!
14
48%
Nee, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
11
38%
Weet niet, ze moeten me meeslepen denk ik.
4
14%

Totaal aantal stemmen: 29

Chantal C.
Forumdiva

De GROTE Fun4Two Poll

Bericht door Chantal C. »

Eigenlijk zijn polls best leuk. Nog maar eentje dan...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Chantie,

ik heb ja geklikt.
Alleen noem ik het Fun4One, want ik kom alleen.

En wat doe jij nou?
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

Zie eerste stem... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Examentijd helaas. Dus druk met de studie en geen tijd voor feest. Toch komt het er wel een keer van hoor :wink:
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Euhhh is dat die Fun4Two in Gouda? Alleen voor paren??

Groetjes, Amanda
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Amanda.

Ja, dat is de locatie van Fun4Two bij Gouda, alleen is het afgehuurd door T.org voor ons eigen feestje.
Vandaar dat ik rustig alleen durf te gaan en me nergens bezorgd voor maak (aan mijn lijf geen polonaise hihi)
Cyn.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Helaas ook geen tijd, maar wie weet.......................
Ooit eens zal het er van komen, ik ben toch best wel nieuwschierig naar de rest hier. :wink:

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Heel kort en luid en duidelijk: Ik peins er niet over!

Esther
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Helaas pindakaas. Het antwoordt is nee. Gouda is niet om de hoek. Ik heb geen partner en Pinkslipper is schuw geworden.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Het valt mij op dat een aantal mensen die graag zou willen dat, de maatschappij hun niet met een bevooroordeelde blik bekijken, toch bevooroordelingen hebben over de keus van Travestie.org om in Fun4Two hun feesten te houden. Ja, Fun4Two is een parenclub -- zo verdienen zij hun brood. Je kunt er voor of tegen zijn, dat is je goede recht. Ben je principieeel tegen zulke dingen, en wil je daarom het feest van Travestie.org niet bezoeken, dan is dat, m.i., wel te rechtvaardigen.

Maar -- Fun4Two is een uitermate geschikte plek voor onze feesten, omdat:
  • De locatie is zowel afgeschermd als beschermd, zodat de privacy van de bezoekers is gewaarborgd.
  • Er is voldoende parkeergelegenheid op het erf van Fun4Two, zodat alle bezoekers hun auto binnen loopafstand kwijt kunnen, en je hoeft ook niet, als je dat niet wilt of niet durft, over straat.
  • Het is uitgerust met zeer ruime kleedkamers, met voldoende gelegenheid voor degenen die zich daar om willen kleden en op willen maken, om dat te doen, met lockers die op slot kunnen, zodat je prive-spullen veilig zijn terwijl je aan het feesten bent.
  • De beheerders en medewerk(st)ers van Fun zijn vriendelijk en behulpzaam, en halen alles uit de kast om een onvergetelijke avond van te maken voor ons. Ruimschoots eten, voldoende bediening bij de bar, een goede DJ, en live zang.
Vanaf het begin, heeft Fun zich open voor ons, flexibel en behulpzaam opgesteld. Ja, het is een parenclub, maar voor twee avonden per jaar, is het onze feesttent, en gaat het anders dan op de avonden van Fun zelf. Wij zijn blij en trots dat wij zo een gelegenheid hebben voor onze feesten. En eenieder die hierdoor denkt, dat T's in het algemeen of Travestie.org in het bijzonder met iets vunzigs zich bezighouden, heeft het niet goed begrepen en moet langer kijken dan zijn of haar neus lang is.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik ga in Lelystad wel een naar de Gogonuts dat is zeg maar het Flevolandse broertje van de Fun en ga daar op gewone avonden heen zonder dat ik direct op sex uit ben. Dus zelfs als er geen speciale avond georganiseerd is voor een doelgroep zoals het feest van Trav.org kun je heel fijn en ongedwongen stappen in een parenclub. En het is ook echt niet zo dat een parenclub alleen maar op erotiek gericht is. Anyway ik denk dat het inderdaad nietvoor iedereen weggelegd is maar wacht maar met oordelen totdat je er zelf gekeken hebt. Ik sluit me dus even aan bij het verhaal van Lisa en ik kom zeker een keer. Ga er van uit dat er nog vele feesten zullen volgen dus er komt ook vast een dag dat het voor mij wel uitkomt om aanwezig te zijn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Het is zo ver weg, en arme ik moet het allemaal met de trein doen.
Op zich houdt ik van uit gaan, wat moet ik me er eigenlijk van voorstellen.
Kun je er dansen, lekkere trance, of zoiets.
Weet niet hoor, vraag maar wat.

groetsels,
anouk
x
Chantal C.
Forumdiva

~*anouk*~ schreef:Het is zo ver weg, en arme ik moet het allemaal met de trein doen.
Op zich houdt ik van uit gaan, wat moet ik me er eigenlijk van voorstellen.
Kun je er dansen, lekkere trance, of zoiets.
Weet niet hoor, vraag maar wat.
Dan moet je een keer meegaan naar de Gay Palace in Rotterdam. Je kan evt wel bij mij overnachten als je dat wilt. Vorig week lekker uit me dak getranced! :wink:
Miss_Bianca
daar ben ik weer

Bericht door Miss_Bianca »

helaas... donderdag komt een beetje slecht uit voor mij, vanwege drukke werkzaamheden... maar wie weet volgende keer.... en een zatrdagn8 Gaypalace R'dam is ook wel eens leuk ;-) .....
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder !
Evelien
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Nee.
Fun4two is een seksclub.
Daar een feest houden versterkt het beeld dat T-zijn iets met seks van doen zou hebben.
Misschien is dat voor sommigen zo, maar voor mij in elk geval niet.
Zoals ik vandaag al in een andere thread schreef: Ga liever naar Albert Heijn.

Enne... Ik vind het nog schreeuwend duur ook!
Plaats reactie