De GROTE Fun4Two Poll

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Ga jij naar de Fun4Two-party?

Ja!
14
48%
Nee, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
11
38%
Weet niet, ze moeten me meeslepen denk ik.
4
14%

Totaal aantal stemmen: 29

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Evelien schreef:Daar een feest houden versterkt het beeld dat T-zijn iets met seks van doen zou hebben.
Versterkt het voor wie? Wie weet hiervan?
Evelien schreef:Enne... Ik vind het nog schreeuwend duur ook!
Als je bedenkt, dat de prijs is inclusief alle consumpties en een uitgebreid buffet, met heerlijke salades, meerdere keuzen uit hoofdgerechten, dessert, enz., valt de prijs reuze mee.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Evelien
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Hoi Lisa,

tja, vorig jaar, toen ik dit onderwerp 'in real life' besprak op een T&T-avond kreeg ik ook weinig bijval. Maar zo denk ik er toch over.
Lisa> Versterkt het voor wie? Wie weet hiervan?
In een andere thread schijft Paula:
"De party's zijn inmiddels zeer bekend en wij krijgen regelmatig vragen wanneer het volgende feest weer is."
Ik denk: Bekend bij de doelgroep en ook daarbuiten...
Lisa> Als je bedenkt, dat de prijs is inclusief alle consumpties en een uitgebreid buffet, met heerlijke salades, meerdere keuzen uit hoofdgerechten, dessert, enz., valt de prijs reuze mee.
En Racine schrijft in die thread:
"Gezien de prijs van de entrée en het karakter van het feest, zullen er denk ik weinig of geen sensatiezoekers of andere probleemveroorzakende lieden komen."
Racine vindt het blijkbaar ook een grote uitgave.
Ik heb niet bedoeld, dat je geen waar voor je geld krijgt.

Ik wens jullie allemaal veel plezier!

Groetjes,
Evelien
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ik kom niet.
Maar zoals vaak bij de polls, zit het juiste antwoord er voor mij niet bij
Als ik zou kunnen, dan ging ik misschien wel, ook al zou ik er niet naar toe worden gesleept. Verder heb ik van nature weinig haar, dus dat schiet ook niet op bij het nadenken.

Ik ben ook niet principieel tegen de lokatie, want ik denk, dat de mensen die ons nu al in het verkeerde hok plaatsen, zich niet door zoiets als een "verkeerde" lokatie laten be-invloeden in hun vooroordelen.

De donderdag is gewoon ongelukkig gekozen, omdat dat voor mij een werkdag is die pas om zes uur afgelopen is. Gezien de tijd die ik nodig heb voor de metamorfose, vrees ik, dat ik pas aan het eind van het feest aankom.

Volgende keer dus op vrijdag (heb vierdaagse werkweek :P) of zaterdag ?

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Evelien schreef:tja, vorig jaar, toen ik dit onderwerp 'in real life' besprak op een T&T-avond kreeg ik ook weinig bijval. Maar zo denk ik er toch over.
Evelien, dat iedereen zich "A" roept en jij "B", betekent natuurlijk niet automatisch, dat jij degene bent, die fout zit, maar het moet je wel stof tot denken geven. Ik zou zeggen, je moet nooit een oordeel over iets vellen, voordat je zelf het bewijs hebt gezien.

En wat Racine betreft, ze is van plan a.s. donderdag aanwezig te zijn, dus als je toch een kijkje komt nemen, kan je haar zelf vragen wat haar bedoeling was met die opmerking.

Groetjes,
Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

De fun4two is een vette tent voor een feest zo te zien. Wat maakt het dan uit wat er op andere dagen gebeurt? Op deze site is ook volop seks verkrijgbaar, mocht je dat willen.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik twijfel. 40 Euro is een hoop geld maar het is wél all-in en leuk uitgaan naar een popconcert dan jaag je ook met gemak een overeenkomstig bedrag erdoorheen. Helaas zit ik met andere kosten en het belangrijkste is vervoer terug. Ik ben afhankelijk van OV. :-?
Evelien schreef:Nee.
Fun4two is een seksclub.
Daar een feest houden versterkt het beeld dat T-zijn iets met seks van doen zou hebben.
Fun4two kent erotiek, zie hun site. En op een gegeven moment moet je de bovenkleding uitdoen en er wordt kwalitaiteif goede lingerie verwacht. Maar als travestie.org er komt is Fun4two geen seksclub maar een uitgaansgelegenheid waar je jezelf kan zijn. Ik ga er niet vanuit dat het dan een avond zoals andere fun4two avonden is, integendeeel.
liefs, Josette
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Even een berichtje van deze kant waarin ik op alle postings gelijk probeer te antwoorden.

Dat Fun4two een sextent is, is maar net wat voor etiket je eraan wenst te hangen.
Het is een parenclub, is waar....dat daar ook sexueel getinte activiteiten kunnen (en zullen) voorkomen....ook waar.
Maar.....dat is op de 'normale' avonden dat deze club geopend is.
Op de avonden dat wij er onze feesten houden is de club normaliter gesloten.
Dat men (vanaf een bepaalde tijd) geheel of gedeeltelijk ontkleed zou moeten zijn, is misschien op de 'normale' avonden (voor fun4two zou ik eerlijk gezegd niet eens weten of er een dergelijk beleid is) maar op 'onze' avonden geldt dat zeker niet....sterker nog, dat wordt zelfs niet eens echt op prijs gesteld.
Houdt dus in dat eigenlijk alleen de entourage (van het pand en de ligging) overblijft......en die is zonder meer mooi en goed te noemen.
Zoals eerder al beschreven, het ligt op eigen terrein met ruime parkeermogelijkheid.
Van de openbare weg af is niets te zien, zodat niemand echt 'over straat' hoeft die dat niet wenst.
Bovendien is er een ruime mogelijkheid voor eventueel omkleden/opmaken.

Dat € 40,-- een hoop geld is, klopt ook.
Echter als je dat om gaat rekenen naar 'normaal' een vergelijkbare avond uit is het zeker niet duur.
Reken maar mee......uit eten ergens (en dan zoveel als je wenst/op kunt)....schat ik toch snel op zo'n € 30,--......
Dan naar een dancing (of bioscoop), entree al gauw zo'n € 10,-- denk ik.
Komt er nog bij wat je op de avond wil drinken, kom je ook nog eens tussen de € 20,-- en € 40,-- uit.
Kortom, kost je dus tussen de €60,-- en € 80,-- (alles naar mijn schatting dan).
En dan vraag ik me nog af of je daar 6 uur mee 'zoet' bent (voor dat geld dan).
Op het feest is dat wel mogelijk voor (als je het dan omrekend) 'maar' € 40,--.
Uiteraard kan (en wil) ik bij niemand in de portomonee kijken, dus ik kan niet bepalen dat iemand maar moet komen.

Dan nog het voordeel voor degenen die wel eens gekleed buitenshuis willen zijn maar niet echt durven (in de reguliere uitgaanscentra dan), hier is de mogelijkheid wel.
Bovendien ben je onder (rotwoord eigenlijk) 'soortgenoten' wat over en weer ook tips e.d. op kan leveren.
Daarnaast komt er bij ons (tot nu toe) geen rottigheid voor in de vorm van agressie e.d., iets wat je in het normale uitgaansleven nog maar moet afwachten.

Dat mensen een keuze maken om al dan niet te komen is uiteraard de keus van ieder op zich.
Ik respecteer dan ook van ieder de keuze die men maakt en wat men ook kiest, voor mij is niemand meer of minder door de gemaakte keuze.

Ik wilde dit even op persoonlijke titel gezegd hebben :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Johnn je vergeet in veel gevallen de P-kosten nog. In A'dam ben je al gauw 10 euro kwijt om je auto kwijt te raken voor een paar uurtjes.. :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Chantal,

Daar heb je gelijk in, had ik idd niet mee gerekend.
Kom je dus op zo'n € 70,-- tot € 90,-- uit.

Maar eerlijkheidshalve, ik was nog iets vergeten.
Namelijk de reiskosten (brandstof).
Ik had even niet meegerekend dat men over het algemeen van verder weg komt dan waar men normaal zou uitgaan.
Betekent dus meer brandstofkosten (reken voor het gemak maar even alleen een auto, maar voor OV gaat eigenlijk hetzelfde op.)

Even terug nu, we hadden vastgesteld dat 'normaal' uitgaan tussen de € 70,-- tot € 90,-- ging kosten, bij ons € 40,--.
Dat geeft een verschil van € 30,-- tot € 50,--, wat je aan reiskosten kunt maken om net zo duur uit te zijn.
Mij lijkt het dat je voor (neem het laagste maar) 30,-- een best eind kunt rijden.
Als je daar nog meerekend dat men ook nog kan carpoolen (iets wat we merken dat veel gebeurt op onze avonden), kun je dus helemaal een behoorlijke reis maken om net zo duur uit te zijn.

Maar goed, wat ik al eerder schreef....de keuze om wel of niet te komen maakt men geheel zelf.
Die keuze zal ook idd niet altijd alleen een financiele overweging zijn.
Mijn betoog is dus het proberen te weerleggen dat:
- het is zo duur.....valt dus reuze mee.
- het is een sextent......het is een lokatie waar op andere tijden, andere activiteiten plaatsvinden.

Ook dit weer op persoonlijke titel.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Johnn en LiSa hebben het uitstekend beschreven, uit ervaring kan ik e.e.a. bevestigen. (Ik ben er nu een keer of 4 geweest) Voor mijn gevoel zie ik het als een landelijke T&T-avond waarbij je kwalitatief goed (en ook nog veel) kunt eten (en drinken, dat laatste meestal niet voor mij vanwege "bob" en activiteiten op de volgende dag) en waarbij er veel aandacht is voor (life)-zang, muziek en dans. (En je kunt de auto ook nog makkelijk en goedkoop kwijt) Er zijn in de nabije omgeving ook hotels die t-vriendelijk zijn.
Ik bedoelde in die andere draad dat 40 Euro een hoop geld is, waardoor sensatiezoekers e.d. niet snel zullen komen. Ik denk als de entree gratis was (of heel laag) dat onrustzaaiers eerder geneigd zullen zijn wel naar binnen te gaan. Omdat de faciliteit niet in een stadscentrum ligt heb je ook geen last van toevallige passanten die bv al elders te veel gedronken hebben en mogelijk problemen gaan veroorzaken.
Dus geen twijfel. Zie het als Fun-4-All

Met vriendelijke groet,
Racine

LiSa, leuk en mooi avatar!
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Evelien
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Beste mensen,

ik heb wel wat losgemaakt met mijn reactie zeg :wink:
Als jullie maar weten, dat ik het niet rot heb bedoeld.

Groetjes,
Evelien
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Mijn antwoord staat er ook niet tussen:

Ik wil wel (zou m'n eerste keer zijn) maar ik kan niet. :evil:

Helaas Pindakaas, maar ik hoop dat er nog meer komen.

cheerz,

Nicole
Let it be..
Franka van Brakel
ff weer wat posten

Bericht door Franka van Brakel »

Helaas, ik ook nie.
het is door de weeks, voor mij liever op een zaterdagavond, maar ja dan moeten de echte vrouwtjes en mannetjes er in en wippe.
nou goed een vrijdag avond nacht kan ook nog.
Volgende keer dan?!
Let's go girls!!!
Monica Dreamgirl
ForumFan

De grote Fun4two-poll

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi meiden,

Ja hoor, je kan er heerlijk trancen. En ook dansen op soul, jaren '70 disco en bijna alles wat je verder zelf aanvraagt.

Ja, de toegangsprijs is niet laag, maar daarvoor kan je wel je buikje rond eten aan heerlijk eten (al moeten de meesten van ons natuurlijk op onze lijn letten, maar op zo'n avond is dat erg vervelend), kan je onbeperkt drinken, is er kleedruimte, gratis parkeren, kan je in het bubbelbad en kan je heel veel gelijkgestemde mensen ontmoeten.

Ja, het is voor sommigen misschien ver weg, maar dan kun je een kamer boeken in hotels in het nabijgelegen Moordrecht of Nieuwerkerk ad IJssel. Je bent niet de enige die dat doet, de betreffende hotels zijn inmiddels wel gewend aan T-meisjes aan de receptie. Anders mail je iemand die in de buurt woont (zie de profielen, ze staan er niet voor niks!) en vraagt of je daar kan overnachten.

Ja, de Fun is een parenclub, maar als je geen zin hebt in seks dan hoef je daar niet aan te doen. En hoezo 'bevestigt' dat een beeld dat travestie om seks draait? Hoeveel mensen bij jou in de straat weten dat er een travestiefeest is in een parenclub? Er hebben toch geen advertenties gestaan in De Telegraaf ofzo? En wat is het trouwens toch voor raar misverstand dat T's geen behoefte zouden hebben aan seks? Wie houden we daarmee nou voor de gek? Volgens mij zijn T's doodnormale mensen, dus ook op dat gebied. Transgenderisme is niet gelijk aan frigiditeit!

tot donderdag,

Monica
Adeline_
dagelijks aanwezig

fun4to

Bericht door Adeline_ »

Dit soort t&t zegt me niet veel heb geen partner en gouda of moordrecht zijn me te ver,heb geen auto

Groetjes Adeline_
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie