Kapsel

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Kapsel

Bericht door Danielle Deborah »

Ik heb nog al een probleem om een goede kapper te vinden... Die creatief is en mij haar ook echt vrouwelijk weet te knippen... Ik had er wel een... maar die heeft al haar personeelsleden verwisseld en de meiden die me hielpen zijn er niet meer... en de gene die er nu werken... kunnen er bij mij er niks van.

Danielle.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Er is hoop

Bericht door Elena_di_Troia »

Hi D.D,

Probeer het eens bij mijn favoriet, Hair Affairs op het KNSM-eiland (Amsterdam, Oostelijk Havengebied)... ik ga over 2 weken weer en verheug me nu al op de vorstinnelijke behandeling en de liters cappuccino...

Voor een uitgebreid verslag en volledige adresgegevens kan je even mijn post "Hair Affairs, Amsterdam: Aanrader" in de make-up & verzorging-rubriek bekijken. Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Kass
Angels to some, demons to others
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Re: Er is hoop

Bericht door Danielle Deborah »

Kassandra schreef:Hi D.D,

Probeer het eens bij mijn favoriet, Hair Affairs op het KNSM-eiland (Amsterdam, Oostelijk Havengebied)... ik ga over 2 weken weer en verheug me nu al op de vorstinnelijke behandeling en de liters cappuccino...

Voor een uitgebreid verslag en volledige adresgegevens kan je even mijn post "Hair Affairs, Amsterdam: Aanrader" in de make-up & verzorging-rubriek bekijken. Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Kass
Hoi Kassandra,

Heel lief van jou hoor... Maar omdaar heen te gaan dan word het voor mij niet meer betaalbaar om naar de kapper te gaan... Wat je natuurlijk niet kon weten ik kom namelijk uit de provincie drenthe.... Dan begrijp je waarschijnlijk wel al... dan het wel erg duur word om appart na amsterdam te gaan om mijn haren te laten doen...

Maar heel lief hoor....... Dank je.

Danielle.
Gebruikersavatar
Sandra TV
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: wo feb 18, 2004 11:32
Locatie: Belgische Kust

Bericht door Sandra TV »

Hoi meiden,

Ik moet vrijdag ook naar de kapper, welliswaar nog iets verder :wink:
Maar heb een vraagje; mijn kapster verzorgd zowel mannen als vrouwen. Nu, graag zou ik ook wel wat meer vrouwenkapsel krijgen maar ben (nog) niet naar buiten gekomen met mijn vrouwenlook. :-?

Ik heb kort haar, zou het daadwerkelijk veel opvallen moest ik een iets meer vrouwensnit nemen? Ik epileer oa mijn wenkbrouwen wat bij en niemand schijnt het op te merken :oops:

groetjes,

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik zou zeggen probeer het uit. Dat is de enige manier om er achter te komen. Het voordeel bij een kort kapsel is dat als het niet bevalt het zo weer bijgegroeid is.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Jup....

Bericht door Elena_di_Troia »

Denk niet, dat er mensen wakker van zullen liggen als jij met een "vrouwenkapsel" rondloopt, hoor...
ik denk daarentegen wel dat jij er een stuk blijer van wordt!

Just do it!

Succes (en veel plezier)...

X, Ka

Leuke tip, ter orientering op nieuwe loox: het Engelse tijdschrift "Hair".... bij de betere kiosk in de schappen. Je zou willen dat je meer dan 1 hoofd had....
Angels to some, demons to others
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik zit erg te twijfelen. of ik nu al een dameskapsel durf.
Loop in het dagelijks leven nog niet als vrouw, maar ben wel mijn haar aan het laten groeien. Bovendien moet er nog iets aan een kale plek gebeuren, dus denk ik dat ik er nog even mee wacht.

Maar wie weet krijg ik opeens de geest.
Cyn.
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Alleen vind ik het soms een beetje moeilijk om een kapper te vinden die je een vrouwen kapsel geeft dat bij je past..... En toppie vrouw maakt.

Danielle.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Danielle Deborah schreef:Alleen vind ik het soms een beetje moeilijk om een kapper te vinden die je een vrouwen kapsel geeft dat bij je past..... En toppie vrouw maakt.
Volgens mij heeft iedere vrouw dat probleem wel. Het hangt allemaal af van de kunde van de kapper/kapster. Gewoon diverse kappers/kapsters uitproberen dan maar...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Ja klopt gewoon uitproberen......... Meer kun je niet doen..... Alleen hoop ik wel snel weer een kapper te vinden die me bevalt.

Een kapsel maakt ook degelijk je vrouw. Niet alleen je kleding. Hi en aangezien ik niet echt supervrouwelijk ben..... (maak mezelf zelden op en loop bijna nooit in een rok of jurk.)

En verlang altijd maar weer naar de zomer.......... vind ik makkelijker om duidelijk te laten zien dat ik een leuk meid ben.

Danielle.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ken je niemand in je buurt die je kan vragen wat goeie kappers zijn?

Overigens vind ik je er leuk uitzien op de foto op je profiel hoor (zie mijn reactie aldaar). Ik heb dezelfde stijl van kleden... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

ChantalC schreef:Ken je niemand in je buurt die je kan vragen wat goeie kappers zijn?

Overigens vind ik je er leuk uitzien op de foto op je profiel hoor (zie mijn reactie aldaar). Ik heb dezelfde stijl van kleden... :wink:
Ja toen had ik ook een kapper die mijn haar heel goed kon doen.... nu vind ik mijn kapsel wat minder.

Danielle.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hoi DD (ideale cupmaat hehehe)

Soms is juist dat stukje mannelijkheid datgene wat je vrouwelijkheid complimenteert. Koester dat, er bestaan geen supervrouwen. Er zijn genoeg vrouwen die een stoer image hebben en er absoluut niet minder vrouw door zijn. Wat je haar betreft het is niet alleen de kundigheid van de kapper die het hem doet. Ook het inzicht in wat bij jouw persoonlijkheid past telt mee. Een supervrouwelijk kapsel kan bij jou wel misstaan door je mannelijke kanten. En als een kapper dat over het hoofd ziet dan is het geen goeie kapper.
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Joanne schreef:Hoi DD (ideale cupmaat hehehe)

Soms is juist dat stukje mannelijkheid datgene wat je vrouwelijkheid complimenteert. Koester dat, er bestaan geen supervrouwen. Er zijn genoeg vrouwen die een stoer image hebben en er absoluut niet minder vrouw door zijn. Wat je haar betreft het is niet alleen de kundigheid van de kapper die het hem doet. Ook het inzicht in wat bij jouw persoonlijkheid past telt mee. Een supervrouwelijk kapsel kan bij jou wel misstaan door je mannelijke kanten. En als een kapper dat over het hoofd ziet dan is het geen goeie kapper.
DD Ideale cupmaat hi hi hi hi neeeeeeeeeee alsjeblieft niet zeg... ik ben zeer te vreden met mijn B cub. hi hi hi hi hi.

Zo bedoelde ik het ook niet........ maar de meeste kappers knippen mij een te mannelijke kapsel... Ik heb zelf altijd een korte kapsel... Maar als een kapper dat een beetje pittig uitdagend en ontdeugd weet te knippen dan merk ik over het algemeen dat ik een vrouwelijker gezicht heb dan sommige kappers dat knippen.

Die kapper heb ik gehad... En ja die is weg....... en moet een nieuwe zien te vinden... Die dit ook zo kan.

Ik ben doelde te zeggen dat ik nog steed wat jongens achtig over me heen heb... Wat ik ook best wel prettig vind....

Danielle.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Danielle Deborah schreef:DD Ideale cupmaat hi hi hi hi neeeeeeeeeee alsjeblieft niet zeg... ik ben zeer te vreden met mijn B cub. hi hi hi hi hi.

Zo bedoelde ik het ook niet........ maar de meeste kappers knippen mij een te mannelijke kapsel... Ik heb zelf altijd een korte kapsel... Maar als een kapper dat een beetje pittig uitdagend en ontdeugd weet te knippen dan merk ik over het algemeen dat ik een vrouwelijker gezicht heb dan sommige kappers dat knippen.

Die kapper heb ik gehad... En ja die is weg....... en moet een nieuwe zien te vinden... Die dit ook zo kan.

Ik ben doelde te zeggen dat ik nog steed wat jongens achtig over me heen heb... Wat ik ook best wel prettig vind....

Danielle.
Ok ik snap je en vooral dat laatste wilde ik even horen. Ik hoop dat je een goeie kapper vind en dat met die B-cup ben ik met je eens. Zit zelf tussen B en C in en vind het ook wel prettig zo :D
Plaats reactie