foto s

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
smelanie
daar ben ik weer

foto s

Bericht door smelanie »

hallo allemaal,

heeft iemand van jullie ervaring met het feit dat jullie man foto s van zichzelf ophangt in vrouwen kleding??
ik ben benieuwd naar jullie reactie en jullie mening erover.

Ik vind foto s namelijk nog steeds moeilijker dan heb zelf zien en snap zelf niet waarom.

Groetjes en een knuffel melanie
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

heb jij zelf daar erg moeite mee? of stoort het je een beetje?
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Ik kan me erg goed voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Je bent waarschijnlijk nog druk bezig met het verwerken van het tv zijn van je man en als je dan door een foto steeds met je neus op de feiten wordt gedrukt is dat niet leuk. Ik kan me ook wel voorstellen waarom je partner het doet, hij vindt z'n transformatie waarschijnlijk erg geslaagd en is daar trots op. Het lijkt mij niet meer dan redelijk wanneer je hem zou vragen die foto's te bewaren in een foto album.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Melanie,
Wat heet "moeitie"? Mijn vrouw snapt niet waarom ik zo graag een foto van mijzelf wil hebben, als ik en femme ben, en vindt het ook erg ijdel dat ik foto's van mijzelf zo op mijn site zet. Zij snapt mijn redenen niet, en eerlijk gezegd, is het ook moeilijk om het uit te leggen, terwijl Violet's analyse toch wel erg dicht bij komt, denk ik. Dus in die zin, deelt ze jouw gevoelens. Ze vindt het niet nodig en misschien zelfs overdreven. Maar echt aan ergeren, nee, dat niet.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
mara_tv
ff weer wat posten

foto's

Bericht door mara_tv »

hallo all,
Ik denk dat ieder mens van de mooie momenten in zijn leven graag een aandenken wil hebben. Denk daarbij maar aan je vakanties of zo.
Voor ons zijn de mooiste momenten dat we onszelf kunnen zijn en femme.
Ik vind het niet vreemd om daar een aandenken aan te willen hebben.
Soms kunnen we door het presenteren van deze foto's anderen kennis laten maken met onze gevoelens en onze andere (lees eigen)persoonlijkheid tonen zonder dat we daarbij een real life confrontatie aangaan en daarbij een kwetsbare positie innemen.
Door het ophangen van een foto lok je in ieder geval wel de discussie uit.
Dat zoiets voor de andere partner niet gewaardeerd wordt kan ik me evengoed voorstellen.
Ik laat het hier even bij, zie in ieder geval wel een hoop herkenning.
vriendelijke groet
Mara
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Hoi,

Ik heb zelf mijn hele process vast gelegd op foto's......... En telkens als ik dan weer terug keek...... was heel erg trots wat voor resultaten het had. Als je jezelf eens niet ging zien als man maar jezelf eens zou gaan zien als vrouw..... En dan eens terug kijkt naar die foto's dan zul je zien..... hoe leuk die foto's dan kunnen zijn.

Danielle.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi, Danielle,

Hoi,

Ik heb zelf mijn hele process vast gelegd op foto's......... En telkens als ik dan weer terug keek...... was heel erg trots wat voor resultaten het had. Als je jezelf eens niet ging zien als man maar jezelf eens zou gaan zien als vrouw..... En dan eens terug kijkt naar die foto's dan zul je zien..... hoe leuk die foto's dan kunnen zijn.

Danielle.
Ben het met je eens het dat het leuk is om terug te kijken. Heb over een periode van 2 jaar 3x door fotostudio Paula foto sessies laten maken.

Terug kijkend op de eerste en de laatste zie ik grote verschillen wat erop duid dat er verschuiving heeft plaatsgevonden in het "vrouw" beeld meer naar vrouw toe. (Betere "normale" kleding, uitstraling, make up, houding en kapsel.)

Het is fijn om te hebben en vandaag de dag koop je een digitale camera met timer (jezelf lekker op de foto zetten) voor onder 100 Euro.

Zoals je zegt het is leuk om terug te kijken, soms zelfs met een beetje vertedering, ach.... :oops:

groetjes, Adriana

misschien een goeie herinnering om eens in het recente archief te duiden en de huidige foto te vervangen, hmmmmm
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Melanie,

Ik denk ook dat hetgeen Violet vermeld heeft aardig klopt, af en toe vind ik het zelf ook vreemd dat ik het wel leuk vind als er foto's van mij (als Racine) gemaakt worden, terwijl ik als man altijd mijn best heb gedaan om niet op een foto te komen. Hetzelfde is ook met internet, veel tv/tg/ts hebben homepages. Als man zou ik over mijzelf nooit iets op een homepage willen zetten; als tv wel. Gelukkig voor de aanwezigen heb ik (nog) geen homepage.....

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Hallo Melanie,
he dat is een interessante vraag , die me wel aan het denken zet .Voor mij is een foto iets wat vastlegt dàt het echt is .Dus wanneer je de foto ziet weet je weer, ja dat is zij/ hij . Denk dat wanneer zo'n foto in de kamer zou hangen ik er best wel moeite mee zou hebben .Zie dat eerlijk gezegd ook niet zo gauw gebeuren... Maar je weet nooit hoe de toekomst zich gaat ontwikkelen , dus zeg nooit nooit! groetjes Elsa
Karin L
is nieuw hier

foto's

Bericht door Karin L »

Mijn TV-partner heeft van haar zelf foto's gemaakt en in een eigen map op zijn comp. gezet. Hier kan ik regelmatig kijken en "langzaam" aan het idee wennen dat hij TV is. Ik weet het intussen al een aantal jaren maar heb hem/haar nog maar een viertal keren in het echt gezien. Dat vond ik in het begin best moelijk en door op z'n tijd de foto's te bekijken die ze ook telkens vernieuwd met nieuw haar en make-up kan ik hier aan wennen. Laatst zelfs samen kleren gekocht en 's avonds aan gedaan.
(de kinderen waren uit logeren). Ik vond het toen minder erg dan een van de eerste keren omdat ik haar nu ook op foto's had gezien en kon me daardoor beter instellen/voorbereiden.
partner van tv
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dag Karin het is eigelijk best een goed idee om zo aan je partner te wennen via foto's . De confrontatie is dan niet zo direkt he ? Onze dochter heeft zo ook voor het eerst kennis gemaakt met de andere kant van haar vader .Het geeft wat meer vrijheid om op deze manier te wennen .Groeten Elsa
Plaats reactie