Nail Tip Whitener

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal C.
Forumdiva

Nail Tip Whitener

Bericht door Chantal C. »

Weet iemand hoe je hiermee om moet gaan? Ik heb een flesje gekocht bij de drogist. Op het flesje staat kort maar krachtig: Apply to nail tip.

Het is wel erg vloeibaar... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lijkt me duidelijk toch? Wat je wit wilt hebben maak je wit. Daarna nog een blanke lak over de hele nagel om het af te maken. Ik kan me voorstellen dat het een beetje moeilijk is om mooie halve maantjes te maken maar dat gaat een stuk makkelijker als je ze eerst even laat drogen om ze daarna met een wattenstaafje met nagellakremover bij te werken.
Chantal C.
Forumdiva

Ja dat is het probleem, ik ga ff proberen. Bedankt!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi,

En mocht dit alles te lastig zijn , zijn er in bijna elke drogisterij speciale plakkers te koop waar je een mooi wit randje kan maken. eerst even plakker erop, dan witte nagellak erop. plakker eraf en finishen met een transparante lak.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Zelf een stukje plakband rond knippen kan natuurlijk ook, is vast goedkoper. Maarreh, is het gelukt?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hmm ik hou het maar op plaknagels. Hoewel het moeilijk typen is met die krengen. Helaas hebben mijn eigen nagels de neiging te breed te worden en daardoor te slap om lang te laten groeien.
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Hmm ik hou het maar op plaknagels. Hoewel het moeilijk typen is met die krengen. Helaas hebben mijn eigen nagels de neiging te breed te worden en daardoor te slap om lang te laten groeien.
Regelmatig (wekelijks) behandelen met nagelverharder. Te koop bij iedere drogist. Worden ze heel sterk van.
Chantal C.
Forumdiva

Violet Skye schreef:Zelf een stukje plakband rond knippen kan natuurlijk ook, is vast goedkoper. Maarreh, is het gelukt?
Nog niet geprobeerd. Moet nog blanke nagellak hebben... :-?
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Glycerona Strong Nails nagelverharder en blanke lak ineen vind ik zelf erg goed spul. Verkrijgbaar bij onder andere de Poiesz, maar die zitten alleen in Friesland volgens mij. Ik krijg vaak reacties van bio's die jaloers zijn op m'n nagels, vaak willen ze eerst niet eens geloven dat ze echt zijn. :D
Chantal C.
Forumdiva

Ik heb nagelverharder van de Etos. Prima spul hoor. :wink:
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Heb het nog niet geprobeert die nagelverharder al kende ik het wel. ook de vorm van mijn nagels is niet echt mooi als ik ze te lang laat groeien. Maar met een beetje vijl en knipwerk lukt het wel. Ga toch maar weer eens aan de gang.
Plaats reactie