Hoi allemaal
Ik ben ook bijna geweest.
Had mooie kleren aangertoken en me feestelijk opgemaakt.
Na ruim een uur rijden was ik heel erg in de buurt, maar op een of andere manier heb ik het begin van de routebeschrijving niet goed gelezen.
Nadat ik zo'n beetje alle verbindingswegen gezien heb tussen Moordrecht, Waddinxveen en Moerkapelle, en ook nergens het bordje Middelweg zag staan, was de lol er voor mij helemaal af en was ik zo'n kwart voor 11 (na 2,5 uur in de auto en met een vreselijk humeur) weer thuis.
Ik had me er wel iets anders van voorgesteld. En kan eigenlijk alleen mezelf de schuld geven. Zou het aan de kleur pruik gelegen hebben?
De GROTE Fun4Two Poll
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Chantie,
Ik had er ondertussen zo de ziekte over in dat voor mij de avond al was verpest.
Ik weet nl. vrijwel altijd goed de weg te vinden, en kan er dan ook niet tegen als me dat niet lukt, zeker niet na een voorbereiding en dan nog eens dat telefoontje. Het is echt een flinke aanslag geweest op mijn toch al niet zo grote zelfvertrouwen.
En het stomme is dat ik nu nog steeds niet weet hoe ik dat kan voorkomen.
Ik had er ondertussen zo de ziekte over in dat voor mij de avond al was verpest.
Ik weet nl. vrijwel altijd goed de weg te vinden, en kan er dan ook niet tegen als me dat niet lukt, zeker niet na een voorbereiding en dan nog eens dat telefoontje. Het is echt een flinke aanslag geweest op mijn toch al niet zo grote zelfvertrouwen.
En het stomme is dat ik nu nog steeds niet weet hoe ik dat kan voorkomen.
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Volgende keer even stoppen. Tot 10 tellen en even alles in je gedachten op orde zetten. En hopla gaan met die banaan!Cynthia schreef:En het stomme is dat ik nu nog steeds niet weet hoe ik dat kan voorkomen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal,
Als ik eenmaal in zo'n stemming ben kan ik mij daar maar weer moeilijk uitkrijgen. En op een gegeven moment voelde ik me zo zielig dat ik het gewoon heb opgegeven en naar huis ben gereden.
Ik heb nog steeds last van dat humeur trouwens.
Ik zal je er prive wel es wat meer over vertellen (als het je interesseert), want het gaat niet echt lekker momenteel.
Als ik eenmaal in zo'n stemming ben kan ik mij daar maar weer moeilijk uitkrijgen. En op een gegeven moment voelde ik me zo zielig dat ik het gewoon heb opgegeven en naar huis ben gereden.
Ik heb nog steeds last van dat humeur trouwens.
Ik zal je er prive wel es wat meer over vertellen (als het je interesseert), want het gaat niet echt lekker momenteel.
Cyn.
Hee Cynthia, kijk hier eens ! http://www.navishop.nl
Heb er zelf ook nog niet één, maar begin er wel serieus aan te denken, nu ik jouw verhaal heb gelezen.
Ik ga volgende week misschien naar T&T Eindhoven maar ben er nog nooit geweest.
Heb er zelf ook nog niet één, maar begin er wel serieus aan te denken, nu ik jouw verhaal heb gelezen.
Ik ga volgende week misschien naar T&T Eindhoven maar ben er nog nooit geweest.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
De foto's van de laatste feest staan (eindelijk) op onze site. Onze dank aan iedereen die er foto's beschikbaar hebben gesteld.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes