Hallo Esther,
Ik wil hier toch wel even op reageren.
Esther schreef:
Maakt ook niet uit. Ik vind het gewoon schandalig dat er moeite gedaan wordt dit soort evenementen te organiseren, dat iemand ook nog zijn nek uitsteekt daar een poll tegenaan te gooien, en dat er dan zo minimaal wordt gereageerd. Het overgrote deel van de reakties komt dan ook nog van mensen die NIET geweest zijn. Tekenend, heel tekenend.
Misschien bang dat het vrouwtje meeleest en merkt dat haar man niet naar dat personeelsfeestje was, maar naar die club met blote mannen?
Of, kan natuurlijk ook, was het echt zo stil?
Dat jij de keuze maakt om niet naar een dergelijke bijeenkomst te komen respecteer ik volledig.
Ik heb echter wat moeite met jouw uitspraak dat je het een schande vindt dat zoiets dergelijks georganiseerd wordt.
Het is door de jaren heen gebleken zowel op 'onze' feesten als de bijeenkomsten van LKG T&T dat er wel degelijk behoefte is aan een dergelijk gebeuren.
Zover mijn kennis reikt durf ik zelfs te stellen dat er mensen (meer dan ik op één avond op de koffie wil hebben thuis, want zoveel koffie heb ik niet in huis) echt baat bij zo'n avond hebben gehad.
Mensen hebben daar gevonden wat ze al tijden zochten, namelijk gelijkgestemden, waarmee ze (vrijuit) konden praten..ideen uitwisselen enz enz.
Dat er nu in moordrecht een paar mannen rondliepen die het toch iets minder goed begrepen hadden is idd jammer, maar dat waren er een paar (4 á 5) op een totaal van 130 bezoekers.
Natuurlijk trekken we hieruit lering en zullen een volgende keer ook dat proberen te voorkomen.
Voor de rest was het gewoon een geslaagd en net feest (ok, toegegeven...ik ben bevooroordeeld hierin).
Er is beneden niets gebeurd wat het daglicht niet kon verdragen...zelfs de 'blote' heren waren niet zo bloot dat je er echt aanstoot aan kon nemen (op het strand cq zwembad zie je wel kleinere broekjes bij heren).
Kortom, jouw keuze om niet te komen (nogmaals, met alle respect), maar laat de mensen die wel geweest zijn ook in hun waarde.
Misschien bedoel je het niet zo, maar zoals jij het nu omschrijft komt het op mij over alsof de mensen die wel geweest zijn - op z'n zachtst gezegd- geen nette mensen zouden zijn.
Neem maar van mij aan dat 99,9 % dat zeker WEL is.