feest

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bregtje-Bee
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo dec 28, 2003 1:59
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

feest

Bericht door Bregtje-Bee »

Hallo,

Vond het een prima feest hoor, alleen de opvang heb ik een beetje gemist, maar misschien kwam dat omdat ik te snel op die naaldhakken naar boven ben gestoven om m'n tas te dumpen in de lockers. Maar ik mopper daar niet over hoor, ik kon me prima redden.

Ik vond het zeer geslaagd en het is ook leuk om tussen niet T-mensen te zitten, dat maakt het allemaal wat 'echter'. Het was voor mij ronduit fascinerend dat ik een aantal keren ben aangesproken door niet T-heren, wil je wat drinken, wil je dansen, wat zie je er verzorgd uit, enne...wil je mee naar boven, oefff, etc etc. Dat deed me goed. Dus deze formule mag wat mij betreft blijven. Ook een groot aantal T-vriendinnen 'live' gesproken, dat was echt leuk hoor. Enne...ook heel leuk om tussen fysieke dames te zitten en met hun te kletsen.

Verderop in de dsicussie gaat het opeens over 'passabel' zijn, maar dat vind ik helemaal niet de norm voor dit feest, het gaat erom dat je de hele avond even lekker jezelf kunt zijn.

Enne voor de lieverds die niet geweest zijn: willen jullie deze Fun4Two discussie graag zuiver houden, ik ben dan wel geen moderator, maar ik ben het helemaal met John eens.

Bedankt travestie.org voor het mooie feest :D , bedankt Fun4Two voor de mooie ambiance :D en bedankt Silhouette - mr. Harms, Nel en Sandra - voor de mooie laarzen :D !

liefs,
BeeBee
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Lief leuk en eerlijk. Fijn om dit te horen !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

BeeBee,

Sorry dat ik je heb gemist, want ik had je graag in persoon bedankt voor je zeer waardevolle bijdrage aan onze informatie archief, jouw artikel Tips voor de winkelende T-girl. John, Natalie en ik had het, helaas, lekker druk met mensen begroeten, maar ook met feesten, lekker eten, en -- trouwens, maar een enkele keer -- gasten moeten aanspreken over hun kleding (of gebrek daarvan :wink: ). Ik ben in ieder geval blij dat je het zo naar je zin heb gehad, en hoop je dan een volgende keer IRL te spreken.

Liefs,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Re: feest

Bericht door esther1 »

Bregtje-Bee schreef:Hallo,

Enne voor de lieverds die niet geweest zijn: willen jullie deze Fun4Two discussie graag zuiver houden, ik ben dan wel geen moderator, maar ik ben het helemaal met John eens.
Tja, blond he! Lezen valt niet altijd mee :evil:

Esther
Gebruikersavatar
Bregtje-Bee
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo dec 28, 2003 1:59
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

onzuivere discussie

Bericht door Bregtje-Bee »

Dag Esther,

s.v.p. voel je niet op jouw teentjes getrapt, ik kan heus wel lezen hoor en trek daar mijn interpretatie uit, dat kan afwijkend zijn dan wat jij ermee bedoeld hebt.

Ondanks dat ik blond ben ontbreekt het me niet aan denkkracht, HaHa

Wat ik nog even wil zeggen is dat het mag dat jij niet open staat voor een parenclub.
Aan de andere kant willen wij T-girls ook dat anderen graag openstaan voor ons, dus laten we elkaar allemaal ff respecteren, anders wordt het nooit wat met onze maatschappij.

liefs,
BeeBee
Gebruikersavatar
Bregtje-Bee
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo dec 28, 2003 1:59
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Bregtje-Bee »

Lisa,

Geen probleem, de volgende keer zal ik er zeker zijn en dan spreken we elkaar wel, of ik kom een keer naar T&T, Rotterdam is voor mij een logische keuze. Ik had het echt reuze naar m'n zin op het feest, en ben zowat als laatste vertrokken, maar ja ik ben ook een 'nacht aapje'

Fijn te horen dat de kledingtips wardevol waren, het is mij trouwens niet bekend hoe hoog de 'kijkcijfers' waren.

liefs,
BeeBee
Plaats reactie