Travestie.org feest

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Hoe heb je het Travestie.org feest ervaren.

Peiling eindigde op vr apr 09, 2004 14:25

Volgende keer liever weer zoals vroeger,alleen mensen van Travestie.org.
7
25%
Volgende keer mag het wel weer op deze manier.
16
57%
Maakt mij niet uit.
5
18%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Lisa,

Ik heb voorlopig maar 1 suggestie : een routebeschrijving waar ook blonde mutsen zoals ik mee uit de voeten kunnen (of een plattegrond toevoegen).
Ik heb er nu (bijna een week na dato) nog steeds de pest over in.
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Als ik wat harder van de snelweg gekomen was had ik met mijn auto op de dansvloer gestaan. Makkelijker kon niet... :D :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Tsja maar jij bent ook niet blont he hahaha... Ik zou waarschijnlijk ook verdwaald zijn als ik überhaupt er was gekomen aangezien ik geen rijbewijs heb :D :wink:
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Chantal
Als ik wat harder van de snelweg gekomen was had ik met mijn auto op de dansvloer gestaan. Makkelijker kon niet
Maar jij kwam ook van een andere snelweg en..... jij bent niet blond :lol:
Cyn.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Cynthia,

ben deze keer niet geweest maar de vorige keer komend van Rotterdam onder de afslag naar rechts gereden in plaats van naar links en heb een of ander onbekend gehucht geheel gerond.
Het is niet moeilijk maar als je de goede afslag niet neemt, dan wordt het zoeken.
Als troost, na een eerste bezoek aan T&T Eindhoven enige tijd geleden dacht ik de 2de keer dat ik het wist, zonder kaart en adres, resultaat nul komma nul en weer terug naar huis met een enorme pestbui.

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Als troost, na een eerste bezoek aan T&T Eindhoven enige tijd geleden dacht ik de 2de keer dat ik het wist, zonder kaart en adres, resultaat nul komma nul en weer terug naar huis met een enorme pestbui.

terwijl het echt niet eenvoudiger kan dan hier

je komt van tilburg af (a58/e312) aanhouden tot e25/a2
(of den bosch (e25/a2) links aanhouden e25/a2 volgen)
na afslag best houdt je op snelweg links aan, kom je uit op rotonde, rechts aanhouden , kom je op de rondweg eindhoven

rondweg volgen 3 stoplichten rechtdoor, 4 e stoplicht is rotonde, 1/2 nemen (dus op rondweg rechtdoor)na rotonde na 2e stoplicht linksaf, na 100 meter aan linkerkant buurthuis de rondweg, voila!:)

graag gedaan:)

Joy
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

En dan nog beweren dat vrouwen geen richtingsgevoel hebben :D
Tammy
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mar 29, 2004 11:05

Bericht door Tammy »

Ongeloofelijk geamuseerd en zal er voor zorgen dat ik de volgende kéér nog meer volk mee breng, die nu stikjaloers waren groetjes Tammy
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi,


Joy
terwijl het echt niet eenvoudiger kan dan hier

je komt van tilburg af (a58/e312) aanhouden tot e25/a2
(of den bosch (e25/a2) links aanhouden e25/a2 volgen)
na afslag best houdt je op snelweg links aan, kom je uit op rotonde, rechts aanhouden , kom je op de rondweg eindhoven

rondweg volgen 3 stoplichten rechtdoor, 4 e stoplicht is rotonde, 1/2 nemen (dus op rondweg rechtdoor)na rotonde na 2e stoplicht linksaf, na 100 meter aan linkerkant buurthuis de rondweg, voila!

graag gedaan:)
Om niet al te "blond" overtekomen moet ik er nog bij vertellen dat toen, zo een jaar geleden, er overal omleidingen waren in de stad, and that's killing, as a stranger in town. (Mooie titel voor een CD :D )

Ben daarna nog wel geweest zonder problemen en veel te vroeg zodat de gastvrouw mij inschakelde voor het neerzetten van tafels en stoelen, :roll: graag gedaan.

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ok, correctie van mijn uitleg: rijd via tilburg eindhoven binnen en zoek het daar verder zelf maar uit, want die uitleg van nu staat waarschijnlijk haaks op die van volgende week gezien het feit dat ze diezelfde omleidingen bij wijze van creativiteit (domheid)zo nu en dan gemakshalve veranderen

die omleidingen behoren inmiddels tot het cultureel erfgoed van eindhoven, tis bijna een trekpleister, ze waren er 5 jaar geleden en ze zijn er nu nog , en ik heb de indruk dat het er eerder op achteruit gaat dan vooruit

tis een puinhoop op de eindhovense wegen en dat zal het blijven, nog ff en we lopen weer rond met paard en wagen, stelletje boern:)


shalom

Joy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Als deel van de organisatie achter het Travestie.org feest in Moordrecht, vind ik het gebrek aan medewerking door de feestgangers ronduit teleurstellend. Ondanks het feit, dat wij tot twee keer toe jullie meningen hebben gevraagd, wordt de thread beheersd door mensen die er niet waren en niets zinnigs over het onderwerp te zeggen hebben. Nadat ik uitgebreid heb geschreven, over het hoe en waarom, is er geen enkele posting die er inhoudelijk op inging. Gelet op jullie reacties, moet ik mij afvragen, of er niet nuttiger bezigheden zijn waarin ik mijn energie zou moeten steken.

Bij deze wil ik wel de paar mensen bedanken, die er een serieus antwoord op onze vragen hebben gegeven.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

as u wish

ik ben er geweest, niet dit jaar , 2 jaar daarvoor,ik vond het weinig schokkend, niet veel aan

ja, het was wel goed opgezet, ja de service was prima, toch besloot ik het bij die ene keer te laten, voelde me er simpelweg niet thuis, verschillende redenen

(overigens begrijp ik niet zo goed dat je je nu zo druk maakt als het onderwerp even verlegd wordt naar een neventopic, gebeurd contstant in welke thread dan ook)

Sjalomm

Joy
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Travestie.org feest te Moordrecht mrt.2004

Bericht door Marcella »

wil bij deze even kwijt dat ik het feest best wel leuk heb gevonden.tuurlijk was er dit keer een andere opzet. Dat het even wennen was t.o.v vorige keren ok, maar dit viel best wel mee. Denk dat de fun42 bezoekers niet helemaal op de hoogte waren van de dresscode beneden deks ;-) Ik denk door duidelijke wederzijdse afspraken tussen de fun42 en de Trav.org organisatie dit in een volgende keer beter geregeld zal zijn. per slot van rekening was dit de eerste mix-avond. een mix- avond is nix bijzonders :kijk maar naar de feesten in de kittenclub bijv. helaas merk ik ook dat er maar weinig feestgangers een stem uitbrengen , het is per slot van rekening in ieders belang dat een feestavond naar wens verloopt. door opmerkingen, aanvulingen van bezoekers van het fun42 feest kan de organisatie van Trav.org juist dit feest succes vol maken, en afstemmen op de wensen van haar bezoekers.
Virginie
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 1:00
Locatie: Belgie/W-Vl/Ieper
Contacteer:

Bericht door Virginie »

Hallo,

Hier een reactie vanuit het verre Belgie(letterlijk en figuurlijk). Ik was op het feest en vond het goed geslaagd. Denk dat het de 6 de maal was dat ik aanwezig was op een feest van Travestie.org. De vorige keren was het ook steeds geslaagd. Vind het nog steeds de verre verplaatsing(+/- 270 km enkel) meer dan waard.
De volgende keer mag het feest weer zijn zoals nu voor mij part, maar indien mogelijk zouden er niet meer alleenstaande mannen mogen aanwezig zijn. Koppels mogen er voor mij part meer zijn of zelfs alleenstaande dames.
Dus doe maar verder Travestie.org, hoe meer feesten hoe liever.

Groetjes,

Virginie

xxxx
Jeanine2
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di mar 30, 2004 18:43
Contacteer:

Bericht door Jeanine2 »

Lisa met een S schreef:Bij het beantwoorden van de vragen hier (en ook in andere polls over het feest), zijn een aantal mensen met welgemeende suggesties gekomen. Omdat hun beeldvorming over de haalbaarheid van hun suggesties hun mening over onze feest kunnen beïnvloeden, wil ik graag een tipje van de sluier liften met betrekking tot het feest, zodat jullie ONZE motivatie begrijpen, om het op deze manier te doen.
  • De locatie zelf. Fun4Two in Moordrecht biedt een aantal mogelijkheden aan, dat andere locaties die wij hebben gezien, niet hebben. Te beginnen: een ruime kleedkamer, met afsluitbare lockers, en ruime gelegenheid om zich om te kleden en op te maken, zodat, indien men pas op de feestlocatie om willen kleden, het mogelijk is. Ten tweede is er ruim parkeergelegenheid op het terrein zelf, zodat men niet over straat hoeft te lopen, als men dat (nog) niet durft. Ten derde, is het een gesloten terrein, zodat iedereen die, voor welke reden dan ook, hun privacy niet prijs willen geven, is verzekerd van maximaal handhaving daarvan. En ten vierde, is de locatie redelijk centraal, en midden in de randstad, zodat het voor een grote meerderheid van bezoekers makkelijk te bereiken is. Een minpunt is, natuurlijk, dat het niet echt met openbaar vervoer bereikbaar is. Ten vijfde, is er, vrij dichtbij, redelijk geprijsde hotels, indien men willen overnachten.
  • Financiële facetten. Zo een feest organiseren is duur. Als je een discotheek of andere locatie zou kunnen vinden, dat net zo veel voordelen biedt als Fun4Two, bedenk wat het zou kosten om het af te huren voor een avond, en ook nog een DJ (en vergeet niet de “live act” die altijd aanwezig is). Doe ‘ns een gooi naar de prijs daarvan, en dan vraag jezelf, wat het minimale bedrag is, dat je gegarandeerd moet binnenhalen op zo een avond. Dan kijk, of de tent die je hebt gevonden, toch bereid is, om het risico te dragen, dat het aantal bezoekers onder je verwachtingen uitkomt, en met minder dan het gegarandeerde bedrag genoegen zouden nemen. Bovendien, zo een locatie vinden is al moeilijk genoeg, en zeker omdat wij als kleine team niet erg veel tijd tot onze beschikking hebben om overal te gaan kijken en praten. Indien men weet van plaatsen die hiervoor in aanmerking zouden komen, zouden wij dat graag van jullie horen.
  • Nou heb je zo een tent gevonden, en vraag je aan hen, om het feest te houden op een vrijdag of zaterdag avond, waarmee ze hun deuren dicht moeten houden voor hen normale klantenkring (dit zou het misschien mogelijk maken, dat een aantal, dat er nu niet kunnen komen, wel kunnen, maar misschien dat een aantal die er nu wel kunnen komen – omdat ze toch tegenover hun achterban iets anders vertelt over waar ze naar toe zijn gegaan – niet meer kunnen komen).
Wij hebben gemerkt, dat, hoewel de aantallen bezoekers op onze feesten redelijk stabiel bleven, er dreiging was, van een lichte afname. Na een paar jaar, hebben de mensen het feest al gezien, en willen iets nieuws. Ook hadden wij gemerkt, dat er onder onze leden, behoefte was om niet altijd in een beschutte omgeving uit te kunnen gaan. Denkend over hoe wij toch een gezellig feest kunnen aanbieden – en daar heb je een bepaalde kritische massa in aantallen bezoekers voor nodig, hebben wij lang gepeinsd over hoe wij onze bezoekersaantallen zou kunnen vergroten. Er is een paar keer geofferd, dat wij meer zouden kunnen doen om dat voor elkaar te krijgen (bijvoorbeeld "meer in de PR sfeer"), en ik zou heel graag concrete voorstellen horen, want, voor mijn gevoel, hebben wij heel veel gedaan. Zodoende kwamen wij uit op het voorstel om het feest open te zetten voor bezoekers uit de vaste kring van Fun4Two. Dat het niet helemaal vlekkeloos is gelopen, heeft te maken met de verschillende verwachtingspatronen van de vaste klanten van Fun en van onze gasten. En ook, omdat het ook voor ons nieuw was, dat wij een paar facetten niet hadden voorzien. Als laatste, dat de bezetting van de Travestie.org team op het feest, door omstandigheden, niet volledig was. Maar wij hebben ervan geleerd, en wij zullen onze conclusies ervan trekken. Bij het laatste feest, was de verhouding van Fun-gasten 1 op de 4 bezoekers, en ik denk zelf, dat dit op zich een goede verhouding is. Als wij kunnen zorgen, dat de verwachtingen van beide groepen meer op elkaar aansluiten, denk ik dat bij een volgend feest (mochten wij besluiten om het opnieuw op deze manier te doen), er geen redenen van klagen zullen zijn.

Ik zou willen afsluiten, met een oproep aan alle mensen die er graag naar onze feest komen, of zou willen komen, om erover na te denken hoe wij onze feesten kunnen blijven verbeteren en vernieuwen, het liefst met concrete voorstellen en suggesties. Want alle hulp is hier welkom.

Groetjes,
Lisa
Hallo Lisa,
Ik begrijp dat je een beetje geirriteerd raakt door de reacties en vooral het gebrek aan reacties op jouw uitgebreid antwoord. Dat was in elk geval niet mijn bedoeling. Ik vind het geweldig dat jullie steeds weer deze feesten organiseren. Daar hoef je voorlopig bij T&t niet om te komen. Ik waardeer het, zal het steeds blijven promoten waar ik kan en in principe ook altijd van de partij zijn. Maar dat is bij jullie wel bekend denk ik.
Ik begrijp ook wel jullie overwegingen en ik vind het ook uitstekend om de feesten open te stellen voor anderen dan onze eigen kring van mensen. Dat bevordert de emancipatie en daar ben ik erg voor. Het is alleen, dat ik dat liever had gehad met, laten we zeggen, "gewone doorsnee mensen". Maar ja, je zit nu eenmaal in een parenclub en dan zijn de gewone mensen de op seks gerichte mensen. Ach, ze zullen best aardig zijn. Voor menigeen zal het geen probleem zijn, maar voor sommigen met een partner ligt het nu eenmaal gevoeliger. Als het financieel niet hoeft, dan zou ik het voorlopig op de oude manier doen. Is er wel een financiele noodzaak, dan zou ik het breder trekken en algemeen bekend maken dat er een t-feest is, waar geinteresseerden ook toegang hebben, maar waar die avond geen parenavond is. Dus bijvoorbeeld een dress-code.
Ik ben er voor dat er meer mensen komen, die niet perse t-gericht zijn. Ik heb wat moeite met het normale publiek van de parenclubs.
Overigens, Lisa, zit niet iedereen elke avond achter zijn pc om direct te antwoorden. Er gaat wel eens enige tijd over heen.
Liefs en sterkte in de strijd.
Jeanine
Plaats reactie