Deze gescherende opmerking heb ik gemaakt als een reactie op een grappige bemerking betreffende een wandeling langs het strand. Was jij erbij geweest die avond op de chat had je vermoedelijk deze bemerking van mij begrepen. Probeer ook eens niet alles verknepen te zien. Nota bene dit woord bio vind ik eerlijk gezegt misplaats! ik accepteer t's ook zonder enige beperking.ChantalC schreef:Ik snap even niet waarom een bio vermeld dat ze met dameskleding een strandwandeling maakt... Lijkt me nogal logisch niet?
Kleding..........maakt het wat uit?
Moderator: Moderators
- sabrina_22
- is nieuw hier
- sabrina_22
- is nieuw hier
Heel eenvoudig, het parkietje is al sinds jaren bij mij in huis ( vrij en niet verbannen in een kooi ) en ik geeft het beest de nodige aandacht en natuurlijk regelmatig voer en vers water, want hierop heeft het kleine beestje ook recht op.Joanne schreef:Waarschijnlijk ben ik een vuns maar vraag me eigenlijk alleen maar af wat ze nou precies allemaal met dat parkietje doet![]()
![]()
- Chantal C.
- Forumdiva
Het was maar een grapje hoor! Als je me een beetje beter kent, weet je dat ik bijna alles met een korreltje zout neem.sabrina_22 schreef:Deze gescherende opmerking heb ik gemaakt als een reactie op een grappige bemerking betreffende een wandeling langs het strand. Was jij erbij geweest die avond op de chat had je vermoedelijk deze bemerking van mij begrepen. Probeer ook eens niet alles verknepen te zien. Nota bene dit woord bio vind ik eerlijk gezegt misplaats! ik accepteer t's ook zonder enige beperking.ChantalC schreef:Ik snap even niet waarom een bio vermeld dat ze met dameskleding een strandwandeling maakt... Lijkt me nogal logisch niet?

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- sabrina_22
- is nieuw hier
Dankjewel Lisa met een S precies zo is het. En jij hebt groot gelijk met jpu bemerking, dat Joanne "a dirty mind" heeft, want ik ben een dierenvriend en niets anders dan dat.Lisa met een S schreef:Chantal -- je had erbij moeten zijn toen op de chat, dan begreep je het.
en Joanne -- you have a dirty mind![]()
Liefs,
Lisa
- sabrina_22
- is nieuw hier
Inmiddels heeft ze het wel gelezen en erop gereageerdViolet Skye schreef:Tsja, dat dacht ik ook... Misschien leest ze mee en gaat ze nog reageren.ChantalC schreef:Ik snap even niet waarom een bio vermeld dat ze met dameskleding een strandwandeling maakt... Lijkt me nogal logisch niet?

- sabrina_22
- is nieuw hier
Allicht leest Sabrina mee! Het profiel heb ik gewoon aangepast om bepaalde lieden niet tegen de haaren in te strijken, want tot mijn verbazing heb ik inmiddels moet constateren, dat bepaalde lieden mij vermoedelijk als in indringster beschouwen, wat ik wel erg jammer vind. En gezien ik tot op heden geen lid van het forum was, bleef mijn antwoord ietsje langer uit.Violet Skye schreef:LOL, Sabrina leest mee... Haar profiel is aangepast. Jammer dat je niet reageert, Sabrina. Ik had graag de reden willen weten waarom je expliciet vermeldt dat je dameskleding draagt. Offeh, ben je een dragking en ga je soms ook in mannenkleding met opplaksnor een strandwandeling maken?

- Chantal C.
- Forumdiva
Je bent van harte welkom hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugd...sabrina_22 schreef:Het profiel heb ik gewoon aangepast om bepaalde lieden niet tegen de haaren in te strijken, want tot mijn verbazing heb ik inmiddels moet constateren, dat bepaalde lieden mij vermoedelijk als in indringster beschouwen, wat ik wel erg jammer vind.

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Sabrina,
Als je een poosje al hebt meegelezen, dan heb je zeker gemerkt, dat het soms lijkt alsof er leden zijn die elkaar als ongewenste indringers in hun wereldje beschouwen
. Maar, wat mij betreft, en ik spreek hier zowel op persoonlijke titel als deel van de organisatie, ben je van harte welkom, want eenieder die bereid is elke mens met wederzijds respect te behandelen, hoort hier thuis.
Lisa
Als je een poosje al hebt meegelezen, dan heb je zeker gemerkt, dat het soms lijkt alsof er leden zijn die elkaar als ongewenste indringers in hun wereldje beschouwen

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Hehehe rustig maar we menen het niet verkeerd en ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen wat voor "spannende" dingen je met een parkiet kunt doen. Lijkt me niet prettig als ie eens zijn snavel uitslaat omdat het hem/haar niet zintsabrina_22 schreef:Dankjewel Lisa met een S precies zo is het. En jij hebt groot gelijk met jpu bemerking, dat Joanne "a dirty mind" heeft, want ik ben een dierenvriend en niets anders dan dat.Lisa met een S schreef:Chantal -- je had erbij moeten zijn toen op de chat, dan begreep je het.
en Joanne -- you have a dirty mind![]()
Liefs,
Lisa

Ja hoor, helemaal.sabrina_22 schreef:Inmiddels heeft ze het wel gelezen en erop gereageerdViolet Skye schreef:Tsja, dat dacht ik ook... Misschien leest ze mee en gaat ze nog reageren.ChantalC schreef:Ik snap even niet waarom een bio vermeld dat ze met dameskleding een strandwandeling maakt... Lijkt me nogal logisch niet?Ik hoop, dat ik hiermee aan jou verwachting heb voldaan.

We kunnen toch over 'geboren ~vrouw of genetische~ vrouw ' spreken ?sabrina_22 schreef:. Nota bene dit woord bio vind ik eerlijk gezegt misplaats! ik accepteer t's ook zonder enige beperking.
groeten elsa...

Laatst gewijzigd door Elsa op za apr 03, 2004 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet -- William Shakespeare, "Romeo en Julia"Elsa schreef:We kunnen toch over 'geboren ~vrouw of genetische~ vrouw ' spreken ?sabrina_22 schreef:. Nota bene dit woord bio vind ik eerlijk gezegt misplaats! ik accepteer t's ook zonder enige beperking.
groeten elsa...
Lisa

If all else fails, buy new shoes
Geboren wel, genetisch niet. Dan doe je vrouwen met het androgeenongevoeligheidssyndroom of andere genetische varianten weer tekort. Bio(logisch) dekt de lading volgens mij, maar ik zal mijn best doen om in het vervolg alleen nog van vrouwen te spreken.Daar reken ik mezelf dan ook onder.Elsa schreef: We kunnen toch over 'geboren ~vrouw of genetische~ vrouw ' spreken ?
Je mist de essentie. Het gaat over een mannenrok, waarbij je dus mannenschoenen draagt, als man zijnde. Het is geen poging om travestie in de mode te krijgen. Denk ook dat Joanne de man in kwestie een stuk minder aantrekkelijk had gevonden als hij er een paar *** me stilletto's bij had gedragen.Josette schreef:Alleen die schoenen en sokken. . . . .![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan veel eleganter. Laarsjes of French Soles (pinkslippers favoriet)
[quote="Violet Skye
Geboren wel, genetisch niet. Dan doe je vrouwen met het androgeenongevoeligheidssyndroom of andere genetische varianten weer tekort. Bio(logisch) dekt de lading volgens mij, maar ik zal mijn best doen om in het vervolg alleen nog van vrouwen te spreken.Daar reken ik mezelf dan ook onder
Daar kan ik mij helemaal in vinden Violet !!
Geboren wel, genetisch niet. Dan doe je vrouwen met het androgeenongevoeligheidssyndroom of andere genetische varianten weer tekort. Bio(logisch) dekt de lading volgens mij, maar ik zal mijn best doen om in het vervolg alleen nog van vrouwen te spreken.Daar reken ik mezelf dan ook onder
Daar kan ik mij helemaal in vinden Violet !!