Wist jij, Joanne, dat ik me heb zitten verbazen over het strálende gehalte van jouw nieuwe foto ?
Nog even en ik nodig je uit om te gaan stappen, hoor !

Moderator: Moderators
Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?Nathalie schreef:Nu we toch aan het complimentjes uitwisselen zijn..
Wist jij, Joanne, dat ik me heb zitten verbazen over het strálende gehalte van jouw nieuwe foto ?
Nog even en ik nodig je uit om te gaan stappen, hoor !
Nah, leading ben ik allang niet meer. Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder. Een paar vaste bewoners en een paar nieuwelingen hou ik nog wel in de gaten via hun berichten. Big sister is watching youJoanne schreef:Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?
Nathalie,Nathalie schreef:Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder.
Voor mij ben je nog steeds een leading lady en een mooie ook. Maar ik begrijp je als je zegt dat het forum je steeds minder boeit. Kan me begrijpen dat Lisa die bepaalde bewoording ietsje minder vind maar het was precies zo toen ik er even tussenuit stapte. Het hele gebeuren hier en de postjes boeide me niet meer en de drang erop te reageren was ook weg. En dat kan soms is het gewoon eventjes genoeg geweest. Real life is veel leuker eigenlijk. Is wel fijn te horen dat big sister op me let en een avondje stappen lijkt me heel leuk. Van alle mensen die ik vanuit trav.org zou willen ontmoeten ben jij toch een hele belangrijke. Anyway nog effe dan ben ik klaar met mijn opleiding en dan heb ik tijd en hopelijk geld zat om een keer de stad onveilig met je te gaan maken. Lijkt me heerlijk met zo'n aambeeld in mijn handtasNathalie schreef:Nah, leading ben ik allang niet meer. Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder. Een paar vaste bewoners en een paar nieuwelingen hou ik nog wel in de gaten via hun berichten. Big sister is watching youJoanne schreef:Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?![]()
Maar alla, stappen moeten we natuurlijk WEL !
Amsterdam ?? Kroegentocht ??
(aambeeld in je tassie en gaan.....)