Kleding..........maakt het wat uit?
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Joanna (hoe kan het ook anders:)schreef>
Ik moet eerlijk zeggen dat de jongeman op de foto bij het artikel op de home sectie toch wel heel smakelijk in zijn rok zit. Ik geloof dat ik deze trend wel kan waarderen
---------sjeez, blijk ik het behoorlijk met Joanne eens te zijn, heb weinig met mannen maar deze is wel lekker:)
en het zal me worst wezen hoe men mij noemt zolang ik maar weet wie ik ben:)
tralalaboem tiejee
Joy
Ik moet eerlijk zeggen dat de jongeman op de foto bij het artikel op de home sectie toch wel heel smakelijk in zijn rok zit. Ik geloof dat ik deze trend wel kan waarderen
---------sjeez, blijk ik het behoorlijk met Joanne eens te zijn, heb weinig met mannen maar deze is wel lekker:)
tralalaboem tiejee
Joy
Nope, de echt pittige mengsels worden gemaakt door 2 operators en er is een balenheffer aanwezig omdat een gemiddelde baal rubber 40kg weegt, maar omdat dat ding niet bepaald handig werkt, deed ik het meestal zonder. Onze ploeg had het productierecord op 90 ton in een dienst staan...Joy schreef: ik vraag me af of je je niet een nulletje vergist
Er is weinig onmogelijk als je koste wat kost bewijzen wilt dat je toch echt wel een mannetje kunt zijn. Helaas ging het mis toen ik echt flinke spieren begon te ontwikkelen, om dat tegen te gaan begon ik mezelf uit te hongeren en woog ik op laatst nog maar 50kg. Toen begon mijn lichaam allerlei functies uit te schakelen en kreeg ik zelfs moeite met lopen. In mijn voeten zat geen gevoel meer en ik kon ze nauwelijks nog bewegen. Flauwvallen op het werk was een goede reden voor de ziektewet. Dat anorexia jaar werkt me nu flink tegen, ik probeer te groeien maar echt lukken wil het niet. Na een groeispurtje van 10 kg na de start van de hormonen, val ik nu ongeveer een kilo per maand af terwijl ik (meestal) goed eet.
Hihihi soms kunnen mannen heel lekker zijn:o)Joy schreef:Joanna (hoe kan het ook anders:)schreef>
tralalaboem tiejee
Joy