Ontdekkingen..

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Ontdekkingen..

Bericht door Babette »

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier. Heb besltoen om me aan te melden omdat ik soms niet goed weet wat ik met m'n transgender aan moet. Ben in de gelegenhied om me wanneer ik dat maar wil te transformeren, en dacht dat dit wellicht genoeg was. Niets is minder waar gebleken. Recentelijk heb ik voor het eerst gevoeld dat er een vrouw in me zat die er echt uit wilde, en dat heeft me behoorlijk verrast. Het heeft een dermate heftige uitwerking gehad, dat m'n leven op dit moment best wel een beetje uit balans is. Kleine stapjes is denk ik wel het devies, maar ik vind het ook fijn om jullie brieven en reacties te lezne: het geeft me een gevoel van herkenning. Ben me al sinds heel jong bewust dat ik 'anders' ben; het bekende verhaal, en hou me al zo lang als ik me kan herinneren met crossdressing bezig. Ik heb een hele fijne partner die mij door en door steunt in m'n zoektocht, maar het soms ook moeilijk vindt om er met me over te praten, ok al omdat zij niet door deze wervelingen heen gaat.
Binnekort wellicht wat meer; het is sosm lastig om m'n hoofd op orde te krijgen.

Liefs,

Babette.

xxx
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Welkom hier. Je bent op het goede adres. Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Wellicht een idee: stel je zelf voor aan alle deelneem(st)ers in onze "Hallo Allemaal" forum, maak een profiel in onze Profielen rubriek, en kom ook af en toe in onze chat.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi babbette

wat fijn dat je je hier oook aangemeld heb en als je veel leest kom je ook veel te weten ik ben een vrouw die graag een man wil zijn en op wat voor manier weet ik ook nog niet en ben ook veel aan het lezen

groeten van leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Dank je wel Leon, ik hop dat je het hier naar je zin zult hebben!

Groetjes,

Babette.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

OOk namens mij welkom op travestie.org. Hoop dat je hier gaat vinden wat je misschien wel zoekt. Kom ook is langs op de chat kunnen we gezellig babbelen over diverse dingen.

Groetjes,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Bericht door I.G.Norance »

Hallo Babette,

Ook ik ben op dit forum nog niet lang aanwezig.
Ik herken vanzelfsprekend wel e.e.a., want ik ben TG. jawel.
Dus wil je wat naders weten? just mail me, ma'm.
Je krijgt antwoord, maar kan soms even duren.
Ik ben al uit de kleine privé kast in de grote kast die wereld heet gestapt.

Sterkte meid, met je zoektocht naar je ware ik.

José
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Ontdekkingen

Bericht door Babette »

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik me hier op het forum vertoonde: "time flies!" M'n eerste stukje is nog steeds heel erg herkenbaar; er zijn nog steeds perioden waarin ik heel erg zoekende ben in hoe invulling te geven aan m'n transgender zijn.

Maar er zijn ook dingen gebeurd waardoor ik echt veel meer duidelijkheid heb gekregen in m'n "zijn". Ik heb recentelijk een "romantische" interactie met een "echte" man gehad. Het was erg fijn en bijzonder, en ik "zag" ineens hoe mannen in elkaar steken, en dat was heel erg bijzonder, vooral omdat ik voor mezelf nu het gevoel heb, dat ik dus absoluut geen man ben. Kan ik dat wegstrepen...!

Binnenkort wil ik nog eens m'n gedachten met jullie delen, want ik ervaar dit forum als bijzonder ondersteunend.

Liefs.

Babette.
Plaats reactie