Travestie in het buitenland

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Altijd
4
40%
Meestal
2
20%
Soms
4
40%

Totaal aantal stemmen: 10

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik was aan het surfen naar buitenlandse sites die vergelijkbaar zijn met ons, maar buiten Engelse en Amerikaanse is er niet al te veel. Hoewel, op http://www.theangels.co.uk/ zag ik afbeeldingen van Lisa en Paula.

Nu een vraagje aan jullie. Zijn jullie ook enfemme in het buitenland en zo ja, vertel mij de ervaringen? En gaan de dameskleren ook mee op vacantie?
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik ben wel eens in het buitenland en femme geweest. Maar niet vaak. En ook neem ik wel eens kleding etc. mee.

Overigens, heb je dit al gelezen? http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=265

Lisa
If all else fails, buy new shoes
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

LMAO Nederland is al buitenland voor mij. Trouwens weinig keus, als ik die al zou willen op het moment >>inside joke<< :lol:

Lynne
AD ASTRA PER ASPERA
franci
daar ben ik weer

Bericht door franci »

Ik vertrek volgende week zaterdag naar de Provence.Ik vraag me af of je problemen kan krijgen om als TV rond te lopen in het zuiden van Frankrijk?
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi hoi,

Dat vind ik nu grappig. Eh, ik woon in België en als ik dus naar Eindhoven ga om daar de T&T avonden te bezoeken doe ik dus aan travestie in het buitenland. :wink: :wink: :wink:

Nee ff serieus, buiten die avonden kom ik nog niet enfemme de deur uit. Maar als ik ooit van plan ben om als vrouw bijvoorbeeld te gaan shoppen zal ik zeker voor Nederland of Duitsland kiezen, de kans om een bekende tegen het lijf te lopen is op die manier veel geringer. :D

Als ik op vakantie ga heb ik ook steeds één lady's outfit mee, maar daarvan heb ik tot nog toe enkel nog maar gebruik van gemaakt op de hotelkamer. :-? Mijn nachtjapon is evenwel niet te missen voor mij, maar daar ga je nu eenmaal niet mee op straat. :wink: :wink: :wink:

Groetjes, :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Als ik op reis ga neem ik altijd mijn dames-spulletjes mee, op de hotelkamer ben ik dan meestal en femme. Ik slaap dan altijd in een heerlijk koel satijnen ponnetje .... ik verveel me nooit als ik op reis ben !! Naar buiten gaan heb ik nog nooit gedaan, raar eigenlijk ... ik zou het daar best kunnen doen ...

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

franci schreef:Ik vertrek volgende week zaterdag naar de Provence.Ik vraag me af of je problemen kan krijgen om als TV rond te lopen in het zuiden van Frankrijk?
Op de snelwegen wel.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

Sinds oktober 2001 heb ik alleen nog maar als Renate buitenlandse tripjes gemaakt naar respectievelijk Londen (oktober 2001), Frankfurt e.o. (juli 2002), Transgender conferentie Harrogate (aug. 2003) en recentelijk (maart 204) ben ik samen met mijn vriendinnen Monica en Jun naar Londen geweest. Zie hiervoor het reisverslag door Monica op de site van Travestie.org.
Ik ben niet het type van lange (zon)vakanties, na een paar dagen verlang ik al naar mijn eigen huisje **** home sweet home **** dus . Vandaar dat ik gedurend een jaar verschillende korte tripjes plan.
Dit jaar heb ik nog twee reisjes in het verschiet. Volgende maand ga ik samen met Ayla - de bezoeksters van de T&T-avonden in Rotterdam en Nieuwegein kennen haar als de dame achter de bar - ander halve week naar een hotel/kasteel in midden Frankrijk. En in september staat - er o.a. samen Monica en Jun nog een weekendje Kopenhagen gepland. Dat weekend zullen we m.b.v. de Tranny Guide de T*-gemeenschap aldaar gaan ontdekken.

Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
franci
daar ben ik weer

Bericht door franci »

Morgen is het zover.Voor de eerste keer neem ik mijn vrouwelijke spulletjes mee naar het buitenland.Ga toch eens proberen daar uit de kast te komen.Laat zeker binnen 16 dagen iets weten. :D :D :D
Adeline_
dagelijks aanwezig

travestie in het buitenland

Bericht door Adeline_ »

Als ik op reis ga neem ik altijd m'n dames spullen mee en loop daar net zoals hier in belgië enfemme rond en heb nog nooit problemen gehad

Groetjes Adeline :D :D :D :D
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie