Kast ------- grote kast.
Moderator: Moderators
nathalie> Ik denk dat je dezelfde bekrompenheid en bevooroordeeldheid in vele mensen kunt ervaren wanneer je het hebt over alle andere minderheidsgroeperingen in nederland. En dan denk ik bijvoorbeeld aan:
hyperactieve kinderen
------------hyperactieve volwassenen
dat gezeik over die hyperkindjes altijd
shalomm
hyperactieve kinderen
------------hyperactieve volwassenen
dat gezeik over die hyperkindjes altijd
shalomm
Ik vrees dat er altijd een kloof zal zijn tussen acceptatie en afwijzing. Je kunt natuurlijk jezelf zijn en je daarin goed voelen, en in het kringetje waarin je je beweegt heb je misschien het gevoel geaccepteerd te zijn. Er zijn veel ' domme' mensen in deze wereld die zondermeer afwijzen wat niet voldoet aan de norm. ( hun bekrompen norm) helaas maar het is zo. Wat hier de revu passeerde zoals ..gehandicapten ...homo's ..hyperactieve kids ect.ect. is toch van een heel andere orde.Daar kun je als partner -moeder -zus met jan en alleman van gedachten wisselen maar het T* gebeuren niet.Dat is mijn ervaring , groeten Elsa
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Hee en zo!!Ik denk dat je toch ook voor een groot gedeelte zelf de kast maakt.Niet dat ik nou zo'n heldin ben in het rond lopen van..wie doet me wat.....maar......Als je jezelf een minderheid vind of je bekeken voelt,wordt je ook die minderheid of wordt je ook bekeken.
Als ik naar de T&T rijd,heb ik het gevoel dat iedereen ziet van ....heee ,hahahaa,daar rijd een travo,moet je eens zien!!En?...iedereen zie ik ook letterlijk kijken Maar....dan de terugreis!Ik voel me dan zo sterk dat ik als Selena gewoonweg over straat loop en (zoals sommigen weten leef ik in een gebouw op kamers met 250 andere mensen) als ik dan thuis kom loop ik ook gewoon als Selena naar binnen,Dan kom ik mensen tegen,die alleen maar vriendelijk reageren en het raakt me ook niet als ze vervelend doen.Terwijl ik op de heenreis doodsbenauwd ben....De Kast maak ik zelf....en dan ook in zo'n toestand door iedereen uitgelachen zou worden.Hoe je het wend of keert de kast ...dat ben jezelf!En nogmaals ik ben zelf er nog lang niet aan toe om die kast weg te breken...maar ben al een end op weg,groetjes Selena xxxxxxx
Als ik naar de T&T rijd,heb ik het gevoel dat iedereen ziet van ....heee ,hahahaa,daar rijd een travo,moet je eens zien!!En?...iedereen zie ik ook letterlijk kijken Maar....dan de terugreis!Ik voel me dan zo sterk dat ik als Selena gewoonweg over straat loop en (zoals sommigen weten leef ik in een gebouw op kamers met 250 andere mensen) als ik dan thuis kom loop ik ook gewoon als Selena naar binnen,Dan kom ik mensen tegen,die alleen maar vriendelijk reageren en het raakt me ook niet als ze vervelend doen.Terwijl ik op de heenreis doodsbenauwd ben....De Kast maak ik zelf....en dan ook in zo'n toestand door iedereen uitgelachen zou worden.Hoe je het wend of keert de kast ...dat ben jezelf!En nogmaals ik ben zelf er nog lang niet aan toe om die kast weg te breken...maar ben al een end op weg,groetjes Selena xxxxxxx
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Kast
Hey Joy en Elsa
Moet ik soms helpen met een kast te bouwen??
Ik werk toch bij de GAMMA
Ik ben getrouwd en heb drie kinderen.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.
Re: Kast
Denk dat een kast niet meer nodig is anke... maar lief aangeboden..Anke schreef:Hey Joy en Elsa