Corset

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
doris daisy
is nieuw hier

Corset

Bericht door doris daisy »

Hoi allemaal,

Ik wou even kwijt dat ik een heel erg mooi corset heb gekocht bij JF, het is niet goedkoop, maar meiden.... een aanrader.....

Je krijgt er een figuurtje van....hihi, en een blikken dat ik krijg. Jaloezie van vrouwen, bewondering van mannen.

Wat wel even wennen is dat het je wel erg beperkt in je bewegingsvrijheid, maar je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar.... een taille van 75cm naar 60cm.
carolientje
dagelijks aanwezig

Bericht door carolientje »

Schitterend doris. Ik hoop dat je er content mee bent. Ik wou zelf een aparte draad over corsetten openen, maar misschien dat ik het hier kan vragen. Heb vandaag zelf een waist corset bij Travisage gekocht. Het vermindert mijn taille eveneens enorm, ongeveer 11 cm.

Nu is mijn vraag: weet er iemand of het krachtig insnoeren van de taillestreek op termijn negatieve gevolgen heeft voor uw lichaam?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Dames, corsetten worden reeds in deze draad besproken: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... highlight=
liefs, Josette
doris daisy
is nieuw hier

Bericht door doris daisy »

Ik heb dat nagevraagd, en heb me laten vertellen door een arts, dan het geen kwaad kan als je af en toe je taille insnoert.
Ik weet niet hoe vaak jij het aan zou doen, ik niet zo vaak hoor, dus ik snoer me rustig in, alhoewel het wel zo is dat je er erg aan moet wennen, dus wat vaker zou het wennen wel beter maken.
Plaats reactie