Hoera, ik ben een meisje!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Lieve mensen,

Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor de vele gelukwensen.
Joanne: bedankt voor het gebak. Smaakte heerlijk! :D

Allen een dikke kus en heel veel goeds gewenst!

Liefs,
Jolanda
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo JolandaM,

Ik ben weer eens laat met een reactie...beter laat dan nooit.
Bij deze: Van harte gefeliciteerd. (En wat een mooi gedicht.)

Ach en dat gebak zien we wel a.s. woensdag op de T&T....(dit is geen hint hoor :lol: )

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
jannie
ff weer wat posten

Bericht door jannie »

Hallo JolandaM,
ook nog gefeliciteerd, en leuk je gisteravond gesproken te hebben,groetjes jannie
partner van Hendrika
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Sluit ik mij helemaal bij aan , het was fijn elkaar te ontmoeten ! Elsa
Anke
daar ben ik weer

Gefeliceerd

Bericht door Anke »

Van harte gefeliciteerd Meid.
En dat er nog vele meiden deze status mee krijgen inde toekomst.
Groetjes Anke
capt haok
Eredivisie

Re: Gefeliceerd

Bericht door capt haok »

Anke schreef:Van harte gefeliciteerd Meid.
En dat er nog vele meiden deze status mee krijgen inde toekomst.
Groetjes Anke
Jah, ikke ikke wil wel, sta in de rij....
Maar er zijn nog zoveel voor me, en het wachten duurt zo lang :cry:

anouk
x
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Na de rechterlijke uitspraak breken drukke tijden aan. Alle instanties die tot dusver hardnekkig weigerden mijn naam en geslacht te wijzigen zullen nu ect door de bocht moeten.

Zodoende ben ik ben zojuist terug van de ABN AMRO bank. Ik wilde daar mijn naam en geslacht correct laten registreren. Ik had de rechterlijke uitspraak mee. Ik was benieuwd of het nu wél zou lukken, of dat ze helemaal formeel zouden willen wachten tot mijn legitimatiebewijs in orde is.

En inderdaad... aanvankelijk wilde de juffrouw achter de balie de gevraagde wijzigingen niet doorvoeren. Toen ik bleef aandringen liep ze voor overleg naar haar baas. Teruggekomen was nog steeds het antwoord nee. Toen ik haar vroeg waarom de bank in vredesnaam zo formeel was, en of ze dát nou een correcte klantbehandeling vonden, en wat het probleem was om tijdelijk ter legitimatie mijn paspoort én de rechterlijke uitspraak mee te nemen liep ze weer naar haar baas. En toen.... was
het goed, op voorwaarde dat ik bij legitimatie de rechterlijke uitspraak zou meenemen.

De meedenk bank wist uiteindelijk toch nog haar verstand te gebruiken.

Op een gegeven moment moest ik ook nog een formulier ondertekenen waarin je accoord gaat met de privacyregels van de bank. Eén van die regels is dat de bank zich conformeert aan wettelijke regels. Ik kon niet nalaten om de dame achter de balie dat, met een grijns op mijn gezicht, even te laten lezen.

Voordat de wijzigingen rond waren heb ik overigens een stuk of vijftien handtekeningen moeten zetten...., het kan daar nog een stuk efficiënter dus. Ik heb gelijk als dank nog maar een stuk of vijf rekeningen bij hen opgezegd die ik allang niet meer gebruikte.

Met een opgeruimd gevoel verliet ik het pand.

Groetjes,
Jolanda
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Dan is de postbank een stuk makkelijker, voor mijn groene licht was ik daar al mevrouw. Met slechts 1 handtekening.
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi Violet,

Ik snap er niets van. Ik heb bij de postbank twee keer geprobeerd mijn naam en sexe te laten aanpassen, beide vóór de SRS, de laatste keer vorig najaar, en beide keren nul op het rekest. Ze moesten een kopie van mijn legitimatiebewijs hebben bij het naamswijzigingsformulier, maar dat schoot niet op, want daar stond natuurlijk nog mijn oude naam en geslacht in vermeld, overigens wel met een foto van mijn nieuwe uiterlijk. Hoe heb jij het dan voor elkaar gekregen?

Het kan natuurlijk zijn dat ze door alle recente aandacht die er in de media is voor transseksualiteit soepeler geworden zijn.

De mevrouw van de postbank die mij vandaag te woord stond was erg aardig, en volgens haar moest het gewoon kunnen. We wachten maar weer af. Ik sta iets sterker: nog wel het oude legitimaitebewijs, maar wél een rechterlijke uitspraak.

Groetjes,
Jolanda
* drie keer is scheepsrecht *
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Door de recente aandacht voor ts-teit komt het niet, want ik ben nu zo'n 2 jaar mevrouw bij de postbank. Ben gewoon een keer naar het postkantoor gegaan, heb om een wijzigingsformulier gevraagd en de meneer achter de balie een beetje tekst en uitleg gegeven, dat ik fulltime als vrouw leef, bezig ben met een geslachtsaanpassende behandeling etc. Hij kon me niks beloven, maar zou wel z'n best voor me doen. Een weekje later kreeg ik bericht dat m'n gegevens gewijzigd waren.
Plaats reactie