Pakje.
Moderator: Moderators
Pakje
Poe he. Wel gewaagd.
Maar ook wel mooi
Maar ook wel mooi
Ik ben getrouwd en heb drie kinderen.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.
Ben zus van Anna en vriendin van Joca.
IK ben in heelveel dingen geinteresseerd.
Zal nooit gauw iemand veroordelen op wat dan ook.
Re: Pakje.
Hopelijk is het niet echt.francoise schreef:Kan bijna niet wachten tot mijn vakantiegeld er is.
http://www.villagephotos.com/viewpubima ... d_=8745599
kusje,
Francoise.
Tweedehands is maar niks
anouk
x
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Nepbont? Zelfs al zou het echt bont zijn heb ik er geen moeite mee. 'n Paar jaar geleden zag ik hele leuke laarsjes van leer en gevoerd met konijnenbont. Helaas waren ze niet meer in mijn maat. Het tegenargument "zielig voor de dieren" leg ik om met "Ook voor leer zijn dieren gedood". En wat te denken van wild met de kerst?Selena Maria schreef:Nepbont hoop ik toch?Anders..
Wil niet zeggen dat ik voor zeehondenbont ben. Echter, met strenge maar duidelijke regulering heb je een hele mooie bedrijfstak met elegant spullen. Een verbod is dan overbodig, tenzij je zelf het niet wilt.
liefs, Josette
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Konijnenbont als het konijn toch al geslacht is vind ik nog daar aan toe.
Kijk ook eens op de leuke en vermakelijke site www.bontvoordieren.nl!Daar wordt verteld over b.v. vossen dieals ze geboren worden op de romantische farm niet naar buiten komen en (omdat hun "bontje" dan veel mooier is) al met 7 maanden bye , bye kunnen zeggen want hun heerlijke leventje is voorbij.Hetzelfde trouwens met nertsen en noem maar op......Erg mooi zijn ook de plaatjes van dieren die in klemmen zijn terecht gekomen...ja,je moet wat over hebben voor de mens.Ja en ze hebben een zeer ruime kooi...met z'n tweeen die vossen.Breedte 64 cm, lengte wel 1 m!!! en hoogte 75 cm.Inderdaad,al die dieren moeten gewoon niet zeuren...uit die jas UND SCHNELL!!!
Kijk ook eens op de leuke en vermakelijke site www.bontvoordieren.nl!Daar wordt verteld over b.v. vossen dieals ze geboren worden op de romantische farm niet naar buiten komen en (omdat hun "bontje" dan veel mooier is) al met 7 maanden bye , bye kunnen zeggen want hun heerlijke leventje is voorbij.Hetzelfde trouwens met nertsen en noem maar op......Erg mooi zijn ook de plaatjes van dieren die in klemmen zijn terecht gekomen...ja,je moet wat over hebben voor de mens.Ja en ze hebben een zeer ruime kooi...met z'n tweeen die vossen.Breedte 64 cm, lengte wel 1 m!!! en hoogte 75 cm.Inderdaad,al die dieren moeten gewoon niet zeuren...uit die jas UND SCHNELL!!!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
- Chantal C.
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Naar mijn mening is er een prima alternatief voor bont (nep-bond) terwijl er niet zoiets bestaat als "nep-vlees" (ja, ik weet het, er bestaan van die vlees-vervangende schnitzels enzo, maar dat smaakt toch behoorlijk anders).Josette schreef:Nepbont? Zelfs al zou het echt bont zijn heb ik er geen moeite mee. 'n Paar jaar geleden zag ik hele leuke laarsjes van leer en gevoerd met konijnenbont. Helaas waren ze niet meer in mijn maat. Het tegenargument "zielig voor de dieren" leg ik om met "Ook voor leer zijn dieren gedood". En wat te denken van wild met de kerst?
Maar goed, ieder z'n mening
Groetjes,
Annegreet
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Bedoel je de Bond met een "Licence to Kill"?Meikemeid schreef:Het liefst kijk in alleen naar Bont.. oh nee.. dat schreef je met een D... :p
Die heeft wel eens een travestiet gedood, maar Bambi en Stamper heeft hij na een vecht- (of stoei-?)partij laten leven.
Sinds de tekenfilm hebben deze twee trouwens een ongelooflijke geslachtsverandering ondergaan....
Bambi
Stamper