Haar verwijdering

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Martiene
dagelijks aanwezig

Haar verwijdering

Bericht door Martiene »

Ja hoor er is weer een product die je haar verwijderd met veel beloftes maar resultaat....... :roll:

Ik las in de ANWB kampioen een advertentie van Homeshopper die het product Miracle Hair Remover aanbied. Een product in een roller.
Haar vrij tot wel 4 weken.

Ik ken het verder niet, misschien iemand die wel ervaring heeft.
Trouwens, niet goed geld terug garantie.

Liefs,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Hallowa
is nieuw hier

Bericht door Hallowa »

Geen ervaring helaas voor jou, ik wil alleen mijn haren een beetje kwijt in mijn gezicht op mijn benen groeit niks :d

Had wel via seltell.com ook een produkt gezien maar wel duur die haren weg ging halen en of die werkt weet ik ook helaas niet wie weet komen er andere die het wel weten. ;)
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

Ook nieuw is Silx Haargroeivertrager.

Volgens een advertentie uit de Vriendin van 12-18 mei 2004:
Dit nieuwe product voor na het harsen vermindert na verloop van tijd ongewenste haargroei en zorgt ervoor dat haartjes minder sterk terugkomen.
Terwijl ik op BeautyWeb.nl over harsen gelezen heb:
Als ze weer opkomen, zijn het geen vervelende harde stoppels, maar zachte, dunnere haartjes.
Dus na het harsen zijn de haartjes zachter en dunner, maar hoe groot is dan het effect van Silx?

Volgens dezelfde advertentie is het resultaat verbluffend.

Evelien.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Moet ik nou echt bij ieder nieuw wondermiddel gaan vertellen dat wondermiddelen niet bestaan? Of vinden jullie vla ook altijd lekkerder als nieuw nu nog lekkerder opstaat?
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ach, veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven.
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Violet Skye schreef:....... Of vinden jullie vla ook altijd lekkerder als nieuw nu nog lekkerder opstaat?......
:roll: Je wilt toch niet beweren dat dat niet waar is????? :D

Waarschijnlijk tasten al die wondermiddeltjes de hersenen zodanig aan dat je gaat denken dat je haargroei vermindert.
En zo gaan er dan weer een stel op weg naar een volledige transformatie tot dom blondje.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet Skye schreef:Moet ik nou echt bij ieder nieuw wondermiddel gaan vertellen dat wondermiddelen niet bestaan? Of vinden jullie vla ook altijd lekkerder als nieuw nu nog lekkerder opstaat?
Wat mij betreft, niet, Violet. Ik heb een normale scepsis over zulke dingen, en ga niet alles geloven wat in een advertentie staat. Ik neem aan, dat dat geldt voor de meeste mensen hier. Tenminste, dat hoop ik.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Kimmy B
dagelijks aanwezig

Bericht door Kimmy B »

Als je de reklame moogt geloven dan bestaan er 1000den soorten ontharingsmiddelen maar ik denk niet dat er 1 echt van werkt zoals ze beloven hoor
geef mij maar harsen of epileren au maar daar zie ik tenminste geen haartje meer staan voor 14 dagen .

liefs

kimmy
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Wat mij betreft, niet, Violet. Ik heb een normale scepsis over zulke dingen, en ga niet alles geloven wat in een advertentie staat. Ik neem aan, dat dat geldt voor de meeste mensen hier. Tenminste, dat hoop ik.
Dat hoop ik ook...
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:
Lisa met een S schreef:Tenminste, dat hoop ik.
Dat hoop ik ook...
Weer met elkaar eens over iets. Het moet niet te gek worden, vind je ook niet?

Lisa :wink:

P.S. Pas op, wat je antwoord, want anders krijgen wij hier het bekende Droste effect :D

Lisa
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Weer met elkaar eens over iets. Het moet niet te gek worden, vind je ook niet?
Misschien probeer ik wel goodwill te kweken. :P
Lisa met een S schreef: P.S. Pas op, wat je antwoord, want anders krijgen wij hier het bekende Droste effect :D

Wat is dat?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:
Lisa met een S schreef: P.S. Pas op, wat je antwoord, want anders krijgen wij hier het bekende Droste effect :D

Wat is dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Recursie:
Een visueel voorbeeld van recursie is het Droste effect, genoemd naar een blik cacaopoeder van het merk Droste. Op dit blik staat een plaatje van een dame die een dienblad draagt, met daarop een een kop warme chocola en een blik Droste cacoapoeder, waarop een dame staat die.... (enzovoort enzovoort).
Afbeelding
Lisa :D
Esther-sl
is nieuw hier
Contacteer:

epileren

Bericht door Esther-sl »

Ja, vind ik nu ook..epileren..een keer in de 14 dagen is genoeg. Alleen ik heb vijr zware gezichtsgroei..zware baard..daar heb ik niks voor...zou daar nu wel eens iets voor hebben. Epileren van mijn gezicht...nee..toch iets te pijnlijk geloof ik.
Heeft iemand een idee/tip ???

Esther
Ik ben esther, ik kleed me graag in sexy latex kleding. Mijn travestie en bdsm gevoelens liggendichtbij elkaar.. gaan samen zogezegd.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: epileren

Bericht door petra_ »

Esther-sl schreef:Ja, vind ik nu ook..epileren..een keer in de 14 dagen is genoeg. Alleen ik heb vijr zware gezichtsgroei..zware baard..daar heb ik niks voor...zou daar nu wel eens iets voor hebben. Epileren van mijn gezicht...nee..toch iets te pijnlijk geloof ik.
Heeft iemand een idee/tip ???

Ik ben esther, ik kleed me graag in sexy latex kleding, al kan het soms ook wel anders zijn. Mijn tv-kant combineer ik graag met bdsm, als onderdanige..slavin..of oe je dat wilt noemen.
geknield esther
Maaak er een sm spel van, pijn is fijn. 8)
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Even een tip: al eens gedacht aan het laten wegbranden met een laser? Werkt prima. Op den duur veel goedkoper dan scheren en/of epileren.
Ok, even doorbijten maar dan is het ook mooi glad. (praat uit ervaring).

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Plaats reactie