Haar verwijdering
Moderator: Moderators
Haar verwijdering
Ja hoor er is weer een product die je haar verwijderd met veel beloftes maar resultaat.......
Ik las in de ANWB kampioen een advertentie van Homeshopper die het product Miracle Hair Remover aanbied. Een product in een roller.
Haar vrij tot wel 4 weken.
Ik ken het verder niet, misschien iemand die wel ervaring heeft.
Trouwens, niet goed geld terug garantie.
Liefs,
Martiene
Ik las in de ANWB kampioen een advertentie van Homeshopper die het product Miracle Hair Remover aanbied. Een product in een roller.
Haar vrij tot wel 4 weken.
Ik ken het verder niet, misschien iemand die wel ervaring heeft.
Trouwens, niet goed geld terug garantie.
Liefs,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Ook nieuw is Silx Haargroeivertrager.
Volgens een advertentie uit de Vriendin van 12-18 mei 2004:
Volgens dezelfde advertentie is het resultaat verbluffend.
Evelien.
Volgens een advertentie uit de Vriendin van 12-18 mei 2004:
Terwijl ik op BeautyWeb.nl over harsen gelezen heb:Dit nieuwe product voor na het harsen vermindert na verloop van tijd ongewenste haargroei en zorgt ervoor dat haartjes minder sterk terugkomen.
Dus na het harsen zijn de haartjes zachter en dunner, maar hoe groot is dan het effect van Silx?Als ze weer opkomen, zijn het geen vervelende harde stoppels, maar zachte, dunnere haartjes.
Volgens dezelfde advertentie is het resultaat verbluffend.
Evelien.
Je wilt toch niet beweren dat dat niet waar is?????Violet Skye schreef:....... Of vinden jullie vla ook altijd lekkerder als nieuw nu nog lekkerder opstaat?......
Waarschijnlijk tasten al die wondermiddeltjes de hersenen zodanig aan dat je gaat denken dat je haargroei vermindert.
En zo gaan er dan weer een stel op weg naar een volledige transformatie tot dom blondje.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Wat mij betreft, niet, Violet. Ik heb een normale scepsis over zulke dingen, en ga niet alles geloven wat in een advertentie staat. Ik neem aan, dat dat geldt voor de meeste mensen hier. Tenminste, dat hoop ik.Violet Skye schreef:Moet ik nou echt bij ieder nieuw wondermiddel gaan vertellen dat wondermiddelen niet bestaan? Of vinden jullie vla ook altijd lekkerder als nieuw nu nog lekkerder opstaat?
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Recursie:Violet Skye schreef:Lisa met een S schreef: P.S. Pas op, wat je antwoord, want anders krijgen wij hier het bekende Droste effect
Wat is dat?
Een visueel voorbeeld van recursie is het Droste effect, genoemd naar een blik cacaopoeder van het merk Droste. Op dit blik staat een plaatje van een dame die een dienblad draagt, met daarop een een kop warme chocola en een blik Droste cacoapoeder, waarop een dame staat die.... (enzovoort enzovoort).
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Esther-sl
- is nieuw hier
- Contacteer:
epileren
Ja, vind ik nu ook..epileren..een keer in de 14 dagen is genoeg. Alleen ik heb vijr zware gezichtsgroei..zware baard..daar heb ik niks voor...zou daar nu wel eens iets voor hebben. Epileren van mijn gezicht...nee..toch iets te pijnlijk geloof ik.
Heeft iemand een idee/tip ???
Esther
Esther
Ik ben esther, ik kleed me graag in sexy latex kleding. Mijn travestie en bdsm gevoelens liggendichtbij elkaar.. gaan samen zogezegd.
Re: epileren
Maaak er een sm spel van, pijn is fijn.Esther-sl schreef:Ja, vind ik nu ook..epileren..een keer in de 14 dagen is genoeg. Alleen ik heb vijr zware gezichtsgroei..zware baard..daar heb ik niks voor...zou daar nu wel eens iets voor hebben. Epileren van mijn gezicht...nee..toch iets te pijnlijk geloof ik.
Ik ben esther, ik kleed me graag in sexy latex kleding, al kan het soms ook wel anders zijn. Mijn tv-kant combineer ik graag met bdsm, als onderdanige..slavin..of oe je dat wilt noemen.
geknield esther
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig