Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Hoihoi,

Ik heb pas een stel (correctie) pantybroekjes van de Hema gekocht, en in combinatie met de "holletjes" methode (nootjes naar boven ja) blijft het zaakje goed zitten. Je moet er wel twee over elkaar doen maar omdat het slank afkleed zie je er niks van. Enne, das ook de bedoeling :P Bij de kassa werd er trouwens niet raar over gedaan verder. Alleen nog even wat schoudervullingen opzoeken voor de nodige opvulling...

Doei,
Mir
franci
daar ben ik weer

Bericht door franci »

Gisteren in de Aldi(Belgie) 2 correctieslips gekocht.resultaat was goed wanneer je ze beiden aandoet,de ene wat meer naar links de andere naar rechts,je ding naar achter en de ballejes in de hooltjes.En dat voor 2*3.99 euro.
Ik heb ook de oranje lippenstift als beardcover gebruikt en het resultaat is redelijk.Moet ik nog eens verder uittesten.
carolientje
dagelijks aanwezig

Bericht door carolientje »

Voor diegenen die interesse hebben misschien even een beoordeling van het correctieslipje dat ik nu recent gekocht heb bij Travisage. Het betreft iets gans anders dan dat van Hema. Dit is meer de vorm van een brede tangaslip die je opzij links en rechts strak naar boven dient te trekken. Men creëert dan een zekere druk op je spel die je uiteraard zo groot of klein als je zelf wilt kunt maken. Het geeft een prima resultaat. Kostprijs 39 euro. Kleur beige.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Na dat verhaal over die hamster kan ik alleen maar zeggen perfecte man die Bradje. Perfect voor een trans met VU doosje :D Oh ja en hadden we het hier niet over een ding? Wat voor ding? Hehehe....sorry hoor kon het even niet laten.
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

Geschapen als een hamster...
Betekent dat dat Brad's edele delen er uit zien als die van een hamster, of als de hamster zelf?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mmm bij nader inzien is een hamster wel klein he :D :wink:
Hallowa
is nieuw hier

Bericht door Hallowa »

ChantalC schreef:
Nathalie schreef:
anders vallen die irritante walnoten erlangs
*lol* Dat herken ik nou helemáááál niet :)
Heb jij erwtjes dan? :P
Ik wel, ik heb eigenlijk helemaal haast niks zitten. Daarom wordt het hopelijk ook weg gehaald voor iets anders :d
Evelientje22
daar ben ik weer

Bericht door Evelientje22 »

carolientje schreef:Evelientje, bij travisage hebben ze een correctieslip. Ik ga ze volgende week bestellen.
Al dat tucking gedoe lijkt me maar niks. Het wil bij mij niet echt lukken. Ik zal wel blijven proberen, maar in afwachting lijkt die correctieslip natuurlijk wel het beste

Groeten
Adeline_
dagelijks aanwezig

Bericht door Adeline_ »

Als het echt perfekt moet zijn draag ik een miss mary of sweden.Als je ze een maatje kleiner koopt en je sluit het kruisje wordt alles vlak getrokken onderaan.Zijn tegenwoordig ook halve korssetten op de markt met het zelfde resultaat,is wel lastiger als je naar het toilet moet

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoe ik dat ding verstop, nou ik heb binnenkort een afspraak bij Frau Doktor Krege in Essen, zij heeft er zeker un oplossing voor :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Mara schreef:Hoe ik dat ding verstop, nou ik heb binnenkort een afspraak bij Frau Doktor Krege in Essen, zij heeft er zeker un oplossing voor :wink:
Ik denk dat ik al weet hoe ze dat gaat oplossen :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Ik denk dat ik al weet hoe ze dat gaat oplossen :wink:
Jij denkt zeker aan "wegschminken", nee Chantal, dat is het niet, fout geraden 8)

:D Mara :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Ik dacht meer aan een Ikea vleesplank en zo'n lekker groot slagershakmes... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Chantal C. schreef:Ik dacht meer aan een Ikea vleesplank en zo'n lekker groot slagershakmes... :wink:
Jij doet zeker ook niet moeilijk als ze het over "ombouwen" hebben?

Groetjes,

Frederique
Chantal C.
Forumdiva

Hoezo? Daar hebben we het nu niet over... :wink:
Plaats reactie