Hoe verstop je je ding??
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
Hoihoi,
Ik heb pas een stel (correctie) pantybroekjes van de Hema gekocht, en in combinatie met de "holletjes" methode (nootjes naar boven ja) blijft het zaakje goed zitten. Je moet er wel twee over elkaar doen maar omdat het slank afkleed zie je er niks van. Enne, das ook de bedoeling Bij de kassa werd er trouwens niet raar over gedaan verder. Alleen nog even wat schoudervullingen opzoeken voor de nodige opvulling...
Doei,
Mir
Ik heb pas een stel (correctie) pantybroekjes van de Hema gekocht, en in combinatie met de "holletjes" methode (nootjes naar boven ja) blijft het zaakje goed zitten. Je moet er wel twee over elkaar doen maar omdat het slank afkleed zie je er niks van. Enne, das ook de bedoeling Bij de kassa werd er trouwens niet raar over gedaan verder. Alleen nog even wat schoudervullingen opzoeken voor de nodige opvulling...
Doei,
Mir
Gisteren in de Aldi(Belgie) 2 correctieslips gekocht.resultaat was goed wanneer je ze beiden aandoet,de ene wat meer naar links de andere naar rechts,je ding naar achter en de ballejes in de hooltjes.En dat voor 2*3.99 euro.
Ik heb ook de oranje lippenstift als beardcover gebruikt en het resultaat is redelijk.Moet ik nog eens verder uittesten.
Ik heb ook de oranje lippenstift als beardcover gebruikt en het resultaat is redelijk.Moet ik nog eens verder uittesten.
-
- dagelijks aanwezig
Voor diegenen die interesse hebben misschien even een beoordeling van het correctieslipje dat ik nu recent gekocht heb bij Travisage. Het betreft iets gans anders dan dat van Hema. Dit is meer de vorm van een brede tangaslip die je opzij links en rechts strak naar boven dient te trekken. Men creëert dan een zekere druk op je spel die je uiteraard zo groot of klein als je zelf wilt kunt maken. Het geeft een prima resultaat. Kostprijs 39 euro. Kleur beige.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
-
- daar ben ik weer
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
Als het echt perfekt moet zijn draag ik een miss mary of sweden.Als je ze een maatje kleiner koopt en je sluit het kruisje wordt alles vlak getrokken onderaan.Zijn tegenwoordig ook halve korssetten op de markt met het zelfde resultaat,is wel lastiger als je naar het toilet moet
Groetjes Adeline
Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hoe ik dat ding verstop, nou ik heb binnenkort een afspraak bij Frau Doktor Krege in Essen, zij heeft er zeker un oplossing voor
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jij denkt zeker aan "wegschminken", nee Chantal, dat is het niet, fout geradenChantal C. schreef:Ik denk dat ik al weet hoe ze dat gaat oplossen
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva