Bruidsjurk

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef: Je zusjeuhhh is lief :D
Heeft ze van mij. :wink:
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk :D
Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

pinkslipper schreef:
Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk :D
Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.
De meeste bruiden dragen het ook maar een dag, hoor, pinkie.

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Lisa met een S schreef:
Al was het maar voor 1 dag.
De meeste bruiden dragen het ook maar een dag, hoor, pinkie.
Welbeschouwd dus een duur gebruik, dat trouwen (maar maakt mij toch wel jaloers).

Groetjes,

Annegreet
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Lisa met een S schreef:
pinkslipper schreef:
Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk :D
Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.
De meeste bruiden dragen het ook maar een dag, hoor, pinkie.

Lisa :wink:
De meeste wel ja :lol: zonde eigenlijk (vind ik)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Sjaleesha
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 14:38
Locatie: Tussen de rivieren

Bericht door Sjaleesha »

Voor mij is een bruidsjurk HET kledingstuk. Ik weet niet wat het is maar ik voel me heel bijzonder als ik er in gekleed ben. Ik kan het niet uitleggen maar ik voel me dan heel anders als welke ander vrouwelijk kledingstuk ik ook aan heb.
Overigens is dat iets wat naar mijn mening alle vrouwen hebben.

Het moet een machtig mooi gevoel geven, denk ik, als je je kunt tonen aan de buitenwereld in een dergelijke outfit
Ik ben daarom stinkend jalours op al die vrouwen die op hun trouwdag zo stralen.


Afbeelding

Alle liefs van een nu ietwat treurige.......................... Sjaleesha[/img]
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
hotjoke
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: do mei 27, 2004 17:31
Locatie: antwerpen

Bericht door hotjoke »

Sjaleesha schreef:Voor mij is een bruidsjurk HET kledingstuk. Ik weet niet wat het is maar ik voel me heel bijzonder als ik er in gekleed ben. Ik kan het niet uitleggen maar ik voel me dan heel anders als welke ander vrouwelijk kledingstuk ik ook aan heb.
Overigens is dat iets wat naar mijn mening alle vrouwen hebben.

Het moet een machtig mooi gevoel geven, denk ik, als je je kunt tonen aan de buitenwereld in een dergelijke outfit
Ik ben daarom stinkend jalours op al die vrouwen die op hun trouwdag zo stralen.


Afbeelding
Hoi Sjaleesha,
Ik vind bruidjurken enig. In antwerpen zijn er zlefs winkels die geld vragen om ze te mogen passen omdat er zoveel vrouwen zijn die gewoon voor de kick willen aanpassen. blijkbaar is dit een behoefte naar de sprookjeswereld om er uit te zien als een prinses met gouden pumps aan. Lijkt mij enig. Hoe is dat in Nederland ? Daar zie je zo weinig bruidswinkels.
Alle liefs van een nu ietwat treurige.......................... Sjaleesha[/img]
liefs en kusjes
joke
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Mooie jurken, vooral die bordeauxrode van Evelien. :P :P En niet alleen maar om te passen. Mss dan ongeschikt voor dagelijks gebruik, maar zeer elegant en geschikt voor speciale dingen als kerst, jubileum, T&T, Travestie.org feestjes, enz.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Sandra 01
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 17:11

Bericht door Sandra 01 »

Heel mooie jurken.
Ben ook op zoek maar ze zijn wel duur :cry:

Ooit zal ik er wel eentje bezitten hoop ik :D

liefs
Sandra
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik ben bang dat een mooie bruidsjurk aan mijn deur voorbij gaat.

Als ik er eentje zou kopen, dan alleen omdat ik weer zou gaan trouwen, en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

En ik vind ze voor 1 dag toch te duur eigenlijk. Als ik toch zou gaan trouwen koop ik liever iets leuks dat je vaker aan kunt, Dus toch weer met een nuchtere hollandse blik.
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

D'r is ook kringloop en tweedehands spul. Niet voor niets dat Evelien voor 50 gulden (plm. 22,75 euro) een jurk kocht.

Voor vanaf 100 Euro diverse jurken bij:
1) http://www.trouwjurken.com/ (ook bekend onder http://www.trouwjurk.net/ ) Marie-Anne Bruidsmode in Capelle a/d IJssel, uitsluitend zaterdag open.
2) www.lemariage.nl in Purmerend, open di, wo, vr en za. Ook bereikbaar onder www.tiaras.nl en www.avondjurk.com

Gevonden na snuffen op marktplaats.nl. Ook snuffen op ebay.nl kan de moeite lonen. De prijzen beginnen op beide sites echter vanaf plusminus 100 Euro. Indien je iets scoort onder dit bedrag dan is dat meer geluk dan wijsheid. Nieuwprijs vaak ver boven de 1000 Euro :(

Blijft een hoop geld, maar ook voor andere bijzondere gelegenheden zeer bruikbaar. En als je je een keer écht wil verwennen.

Dames neem de proef op de som en laat je niet afleiden door schaamte. Vermoedelijk zijn er diverse zaken die ervaring hebben met mannen die discreet jurken willen passen en mss kopen, meer dan je denkt. Maak er een feestdag van :P
liefs, Josette
doris daisy
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 13, 2004 12:18

Re: Bruidsjurk

Bericht door doris daisy »

Evelieneke schreef:Afbeelding

Door de leuke reacties op de foto van mijn bruidsjurk (bedankt allemaal) kwam ik op het idee hierover een vraag op het forum te zetten.

Wie heeft er een trouwjurk, hoe ben je eraan gekomen, en ben je ooit een bruidje geweest.

Evelien.
Ik heb ook altijd graag een bruidsjurk willen hebben, en heb net zo lang bij een vriendin van me lopen zeuren tot ze voor me gemaakt heeft. (ze is naaister)
Eindelijk heb ik mn mooie witte 'sissi' jurk, heb er een foto van, maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen. Nu nog een man die me ten huwelijk vraagt.[/img]
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

Nu nog een man die me ten huwelijk vraagt.

Zijn er hier "mannen" aanwezig of mag het een T- girl zijn Doris.
;-)
Ik zou dus ook willen trouwen in een heel mooi trouwkleed maar zeker niet in het wit.eerder blouw of rood dan .
hotjoke
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: do mei 27, 2004 17:31
Locatie: antwerpen

Bericht door hotjoke »

Kimmy B schreef:Nu nog een man die me ten huwelijk vraagt.

Zijn er hier "mannen" aanwezig of mag het een T- girl zijn Doris.
;-)
Ik zou dus ook willen trouwen in een heel mooi trouwkleed maar zeker niet in het wit.eerder blouw of rood dan .
Het passen van een trouwjurk is behoorlijk spannend met de nodige speciale lingerie en ophoudkousen eronderaan. Londen lijkt mij hiervoor het paradijs als je ziet welke prachtige collecties je hebt en de massa keuze bij Selfridges, Harrod's ..Alle tailles, kleuren, snit.. Heeft iemand ervaring hiermee ?
liefs en kusjes
joke
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Bruidsjurk uitzoeken is echt leuk werk, je vertelt de verkoopster wat je ongeveer zoekt, zij laat dan van alles zien, de mooisten hangt ze apart en daarna passen. Zo zou het eigenlijk in iedere kleding winkel moeten gaan. :) Na het passen van 7 jurken was m'n zusje er uit, ze heeft naar mijn mening niet de mooiste gekozen, maar wel de meest geschikte. Een vrij klassieke jurk die ergens tussen creme en wit zit met een mooi bewerkt lijfje, niet al te lange sleep, vingerloze handschoenen en een stola. De mooiste vond ik een witte jurk met een gevlamd oud roze lijfje, maar dan had haar vriend in een aubergine pak gemoeten, dat zag Johanna niet zitten want de reactie van Tjerk daarop zou ik ben geen homo zijn voorspelde ze. Bovendien hadden dan alle bloemen en spul op de jurk aangepast moeten worden, da's nu niet echt noodzakelijk. De verkoopster moest wel even wennen aan de Kramer directheid, baaahh veel te truttig dat ding. Nu nog even kijken of ik zin heb om te reageren op de postjes van de afgelopen 2 dagen, jullie hebben het maar druk gehad. :P
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Plaats reactie