kleding en lingerie.
Moderator: Moderators
kleding en lingerie.
Ik lees weleens dat T*'s onder hun pak lingerie dragen. Lijkt mij ingewikkeld, wanneer je je kleed als vrouw dan ben je ( ga ik vanuit) op en top vrouw. Zo onder je pak iets dragen lijkt mij incompleet, of is het verlangen zo groot dat je het gevoel/ verlangen op die manier compenseert?
groetjes Elsa
groetjes Elsa
Re: kleding en lingerie.
Het verlangen om het gevoel t e beleven is soms inderdaad zo groot. persoonlijk ded ik dit reeds op mijn 10 de om damesslipjes en pantys heimelijk te dragen. Heimelijk kan je zo op straat lopen zonder dat iemand weet dat je je op dat moment vrouw voelt.Elsa schreef:Ik lees weleens dat T*'s onder hun pak lingerie dragen. Lijkt mij ingewikkeld, wanneer je je kleed als vrouw dan ben je ( ga ik vanuit) op en top vrouw. Zo onder je pak iets dragen lijkt mij incompleet, of is het verlangen zo groot dat je het gevoel/ verlangen op die manier compenseert?
groetjes Elsa
liefs en kusjes
joke
joke
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Elsa,
Zoals ik weleens probeer het uit te leggen, soms ben ik man, soms ben ik vrouw, maar ik ben altijd travestiet. Als ik als vrouw gekleed ben, dan hou ik niet op om te denken over dingen die mij als man bezig hou, en andersom ook niet. Mijn vrouwenkant en mannenkant zijn twee kanten van hetzelfde persoonlijkheid. Ook al ben ik "op en top vrouw", blijft er iets van een man aanwezig. Dus ook al ben ik man, kan er iets van een vrouw aanwezig zijn.
Lisa
Zoals ik weleens probeer het uit te leggen, soms ben ik man, soms ben ik vrouw, maar ik ben altijd travestiet. Als ik als vrouw gekleed ben, dan hou ik niet op om te denken over dingen die mij als man bezig hou, en andersom ook niet. Mijn vrouwenkant en mannenkant zijn twee kanten van hetzelfde persoonlijkheid. Ook al ben ik "op en top vrouw", blijft er iets van een man aanwezig. Dus ook al ben ik man, kan er iets van een vrouw aanwezig zijn.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: kleding en lingerie.
Het lijkt mij ook heerlijk, maar ik ben bang dat iemand er toch achterkomt (draag een trui op het werk). Het verlangen is inderdaad erg groot.Elsa schreef:Ik lees weleens dat T*'s onder hun pak lingerie dragen. Lijkt mij ingewikkeld, wanneer je je kleed als vrouw dan ben je ( ga ik vanuit) op en top vrouw. Zo onder je pak iets dragen lijkt mij incompleet, of is het verlangen zo groot dat je het gevoel/ verlangen op die manier compenseert?
Groetjes,
Annegreet
- Chantal C.
- Forumdiva
Chantal, zie ik jou uberhaupt ooit nog herenslips kopen? Jou van het forum kennende, alleen onder het werk man en verder vrouw zie ik zoiets als een zware straf voor je. nog erger dan kniekousjes.ChantalC schreef:Ik draag vrijwel dagelijks damesslips. En dat terwijl ik nog niet 100% als vrouw leef. Het is meer pure noodzaak, mijn herenslips zijn versleten... je moet toch wat aan he?
liefs, Josette
- Chantal C.
- Forumdiva
Sterker nog: ik heb nog nooit een pak gehad! Ja een mantelpakje...Josette schreef:Oh ja, dit geldt voor het hele gamma herenkleding. Als ik bookmaker was geweest wilde ik al een weddenschap uitschrijven op welke dag jij je laatste herenkledingstuk wegdoet Te beginnen bij de schoenen (vooral de brogues) de dassen en de pakken.
Maar ik ben het wel met Joy eens. Het lijkt sterk op een fetish iets bij velen denk ik. Ik denk er niet eens overna de dag door.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Elsa,
Het is voor een "partner van" alleen moeilijker omdat die er mee om MOET gaan denk ik. Je kunt het niet negeren (al proberen sommigen het wel).
Maar het is voor elke buitenstaander moeilijk te snappen wanneer die dat zelf niet ervaart. Of dat nu fetisjisme is, transgender, overspel, you name it. Als je een drang zelf niet ervaart, blijft inleven lastig.
Het is voor een "partner van" alleen moeilijker omdat die er mee om MOET gaan denk ik. Je kunt het niet negeren (al proberen sommigen het wel).
Maar het is voor elke buitenstaander moeilijk te snappen wanneer die dat zelf niet ervaart. Of dat nu fetisjisme is, transgender, overspel, you name it. Als je een drang zelf niet ervaart, blijft inleven lastig.
Cyn.
Weet niet of je dit op een lijn kunt trekken met fetisjisme. Denk dat hier een groot verschil tussen is. Iemand die overspel speegt is in mijn optiek geen fetisjist al zal het voor die partner ook moeilijk zijn. Lingerie onder je kleding dragen is een drang die toch iets anders tot uiting brengt. Ik verwijt hierin niemand iets hoor, wil alleen aangeven dat het soms best ver gaat en voor de partner moeilijk is af en toe. groeten ElsaCynthia schreef:Elsa,
Maar het is voor elke buitenstaander moeilijk te snappen wanneer die dat zelf niet ervaart. Of dat nu fetisjisme is, transgender, overspel, you name
it. Als je een drang zelf niet ervaart, blijft inleven lastig.
Elsa,
Het was totaal niet mijn bedoeling om het op een lijn te stellen.
ik wilde alleen aangeven dat er veel onderwerpen zijn, waar mensen zich niets bij voor kunnen stellen. Zo had ik vroeger (toen ik nog getrouwd was) nooit de behoefte om vreemd te gaan (ik had sowieso niet zoveel behoefte aan sex, maar dat terzijde), en ik kon mij dan ook niet voorstellen dat anderen hun relatie op het spel durven te zetten omdat zij zo nodig moeten.
En er zijn wel meer gedragingen van andere mensen waar ik niks van snap.
En buitenstaanders begrijpen weer helemaal niets van de vrouwelijke gevoelens die de deelnemers hier hebben (in meer of mindere mate).
Maar het wordt een stuk moeilijker wanneer het je partner betreft.
Het was totaal niet mijn bedoeling om het op een lijn te stellen.
ik wilde alleen aangeven dat er veel onderwerpen zijn, waar mensen zich niets bij voor kunnen stellen. Zo had ik vroeger (toen ik nog getrouwd was) nooit de behoefte om vreemd te gaan (ik had sowieso niet zoveel behoefte aan sex, maar dat terzijde), en ik kon mij dan ook niet voorstellen dat anderen hun relatie op het spel durven te zetten omdat zij zo nodig moeten.
En er zijn wel meer gedragingen van andere mensen waar ik niks van snap.
En buitenstaanders begrijpen weer helemaal niets van de vrouwelijke gevoelens die de deelnemers hier hebben (in meer of mindere mate).
Cyn.
Dankzij de openheid van jullie leer ik steeds meer begrip krijgen.Cynthia schreef:Elsa,
.
Hiervoor dank, Elsa