Nieuw met alles...

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Anna_Angel
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 11, 2004 23:11
Locatie: Emmen

Nieuw met alles...

Bericht door Anna_Angel »

hoihoi,

ik ben redelijk nieuw met al dat tv en tg. EN ik heb een vraagn
bij mij in de stad zit een erotiek winkel(christine le duc) en daar hebben ze volgens hun website behoorlijk mooie dingen. Ik zou hier graag eens rond kijken maar ik weet niet hoe ze daar zouden reageren en wat omstanders zullen denk als ik daar naarbinnen ga.
Ik heb dit omdat ik nog geen 20 ben en nog niet echt helemaal vol zelfvertrouwen zit.

Is het erg om gewoon binnen te lopen(zal niemand mij raar aankijken?)? en zullen ze daar ook moeilijk doen als ik iets moois zie wat ik wel eens zou willen passen?

Heel erg bedankt voor een berichtje
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik zou zeggen : gewoon doen.
Je bent een klant, en bovendien zullen er legio anderen zijn zoals jij.
Tegenwoordig kijken ze niet zo snel meer ergens van op; het is meer je eigen perceptie waardoor je denkt van wel.
ALs jij het gewoon vindt, zullen anderen niet snel raar opkijken.
Cyn.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Niemand kijkt er raar op als je een erotiek winkel binnengaat. De ene gaat erin omdat hij of zij iets wilt kopen, de andere uit nieuwsgierigheid, de andere om te lachen.

Ik kom niet zo vaak in een Christine Le Duc, maar mijn herinnering, is dat de meeste kleding in een plastic verpakking zit. Het is allemaal stretch-spul en in S,M,L,XL. Maar als passen mogelijk is, denk ik dat het geen probleem zou zijn -- ze zijn er van alles gewend, daar.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Ach Anna-angel ze zullen pas vreemd opkijken wanneer je daar een brood wilt kopen. Take it easy.. men is daar gewend aan mensen die het wat eng vinden lijkt mij. (Spreek niet uit ervaring hoor ) :roll: groeten Elsa
Gebruikersavatar
Sjaleesha
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 14:38
Locatie: Tussen de rivieren

Bericht door Sjaleesha »

Hoi,

Helemaal geen enkel probleem. Gewoon naar binnen gaan en op je gemak (nou ja, voor de eerste keer) rondkijken.
De verkoper of verkoopster zal er geen enkele moeite mee hebben.
Of je nou kleding koopt (of iets anders) voor een man of vrouw het maakt hun niets uit en het is ook geen enkel probleem voor ze.
Als het kan probeer een praatje te maken met het winkelpersoneel. Als ze je een beetje kennen en je komt er wat vaker dan is passen echt niet een groot probleem De spullen die je koopt kriijg je heel discreet in een niet doorschijnende verpakking mee.
Zo was het toen ik er nog kwam en ik weet wel zeker dat het nu nog zo is.
Heel veel suk6 en laat eens wat horen van je ervaringen daar.
Veel liefs van...............
Sjaleesha.
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Anna_Angel
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 11, 2004 23:11
Locatie: Emmen

Bericht door Anna_Angel »

Bedankt dames.

Ik ga binnenkort gewoon even kijken wat er allemaal is.
Ik had gehoopt dat ze er ook wel schoenen of laarzen hadden maar die hebben ze volgens mij niet.
Weet iemand waar ik het beste voor schoenen/laarzen kan gaan kijken? (een beetje in het noorden of oosten van NL)
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Hangt er vanaf wat voor schoenen/laarzen je zoekt en wat je maat is. Zoek je iets met onmogelijke hoge hakken, dan heb je mazzel want die zijn via internet volop verkrijgbaar. Zoek je echter iets waarmee je fatsoenlijk over straat kunt zonder boven iedereen uit te torenen dan wordt het al snel moeilijker en duurder.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Hoi Anna_Angel,

Gewoon gaan, de vrouw die er werkt is zeer leuk in de omgang en en de zaak, zoals je misschien wel eens gezien hebt is lekker licht en niks geen vage dingen ofzo.
Wees gewoon jezelf en ga er eens lekker snuffelen, en raar opkijken van iets doet ze allang niet meer sinds ze mij kent. :wink:

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

persoonlijk vind ik het aanbod van le duc wat cheapy, maar ik vind het wel een leuke ontwikkeling (althans hier in eindhoven) om te zien dat de winkel is veranderd in een winkel met een heel open entree, je kan van buiten zo naar binnen kijken tot achteraan in de winkel, en zien wie of wat er allemaal rondloopt,en , belangrijker,wat er zoal te koop is, zeer drempelverlagend
het sfeertje van stiekum en not done is er kompleet vanaf

in die zin lijkt het wel op de bakker waar je een brood gaat halen, mag ik wel:)

Joy
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Anna, gewoon gaan meid.
Ik kom er ook wel eens en ook het kopen van lingeri of dames kleding is heel gewoon.
En anders gaan we een keer samen hoor. :wink:
Misschien zijn er nog wel meer uit Emmen die mee willen. Wordt het toch nog gezellig daar.

Trouwens vanmorgen heb ik bij "de oude liefde" een prachtige Gotic top (corset achtig) gekocht. Ook daar geen enkel probleem.

Meid, gewoon doen.
Liefs Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

WilmaB schreef:Hoi Anna_Angel,

Wees gewoon jezelf en ga er eens lekker snuffelen, en raar opkijken van iets doet ze allang niet meer sinds ze mij kent. :wink:

Wilma.
Hoezo Wilma, zo'n rare ben je toch niet?
:roll:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Martiene schreef:
WilmaB schreef:Hoi Anna_Angel,

Wees gewoon jezelf en ga er eens lekker snuffelen, en raar opkijken van iets doet ze allang niet meer sinds ze mij kent. :wink:

Wilma.
Hoezo Wilma, zo'n rare ben je toch niet?
:roll:
Hehehe, tuurlijk niet, of toch...........................ach kan me ook niet schelen. :wink: :P :wink: :P :wink: :P

Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Anna_Angel
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 11, 2004 23:11
Locatie: Emmen

Bericht door Anna_Angel »

Dankjullie

ik weet niet wat ik eigenlijk wil hebben.
Ik weet wel een site waar ook 'wij' terecht kunnen voor schoenen en laarzen(zowel normaal als extremer)
http://www.com3.de/heels/heels.htm
Ik ga hier misschien ook wel eens iets van bestellen maar op dit moment zit ik met een geld probleem.
Anna is an Angel
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Anna_Angel schreef:........... maar op dit moment zit ik met een geld probleem.
:wink: Als dat probleem er uit bestaat dat je ontzettend veel geld hebt en niet weet waaraan je het uit moet geven dan mail ik m'n rekeningnummer wel even. In dat soort situaties mag ik graag iemand uit de problemen helpen. Ik ben tenslotte de beroerdste niet.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Grin, Ik denk dat ze wat anders bedoelt hoor met geld problemen. :lol:

Eh Anne, je kan ook eens gaan winkelen bij een kringloop winkel. In Emmen zit Het Goed en die heeft soms best leuk spul. Het blijft natuurlijk 2e hands maar goed je kan er soms voor weinig veel kopen.
Tis maar ff een tip.

Liefs Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Plaats reactie