Er zijn wel meer mensen hier die uitspraken doen die niet kunnen. Toch worden die niet monddood gemaakt of weggepest. Ook worden die mensen niet gemeneerd of met hun mannennaam aangesproken. Laat die Josette toch als je het niet eens bent met haar uitspraken. Ik heb tot nu toe geen moment gevonden dat ik Josette als Joost aan moet spreken omdat ik het niet eens ben met haar ideeen of de manier waarop ze die uitspreekt. Als het je dan toch dwars zit wat ze schrijft ga dan inhoudelijk de discussie aan maar ga niet bewust op de man euhhh vrouw spelen. Dan doe je namelijk precies wat je in Josette zo verguisd en heb je eigenlijk geen recht van spreken meer.Kendra-Lee schreef:Welnu Joost/Josette,
Nu plotseling gaan roepen dat er sprake is van haatdragen en dat er een halt aan toegeroepen moet worden????
Er is GEEN sprake van haat van mijn kant!!! wel een enorme aversie tegen door jou gemaakte op en aanmerkingen /uitspraken meestal politiek getint, in het verre en recente verleden van jou die uiterst rechts georienteerd zijn.
Deze opmerkingen hebben niets met het liberale gedachtengoed van de VVD te maken gelukkig en zijn derhalve geheel voor je eigen verantwoording.
Daarnaast ga nu niet om forumwatch roepen omdat je uiteindelijk de wrange vruchten plukt van je eigen op en aanmerkingen in dit forum en de door jou zelf opgeroepen reacties deze gelijk in het vakje HAAT gaat plaatsen , dit vind ik ronduit laf. Ga eerst eens bij jezelf te rade hoe je overkomt.
Mw. Sanchez
tranny vote
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Verbeter de wereld en begin in het forum ?Lisa met een M.L.K. schreef:Nathalie,
Bedankt voor je zorg, maar....
Quote:
I have a dream .....etc.etc
Kom even terug naar Aarde, wil je ? It's no f*cking use ! Ze zitten nu eenmaal vastgeroest in hun eigen denkbeelden en daar helpt geen Lisa's kruipolie meer aan. Hoe goed je bedoelingen ook moge zijn. Je streeft hier je eigen doel voorbij.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ForumFan
Hi Joanne ,
Eigenlijk heb je daar gelijk in meis, maar wat mij tegen de haren in streek is dat het de verantwoordelijkheid voor de uitspraken die het doet bij een ander legt of zich achter de VVD verstopt net alsof die uitspraken ontleend zijn aan die partij.
Ook ik maak mij wel eens schuldig aan het op de persoon spelen maar ik wil dan wel de veranwoordelijkheid daarvoor op mij nemen en verberg mij niet achter de forumwatch.
Maar nogmaals je hebt gelijk de sop is de kool niet waard
Liefs,
Kendra-Lee
Eigenlijk heb je daar gelijk in meis, maar wat mij tegen de haren in streek is dat het de verantwoordelijkheid voor de uitspraken die het doet bij een ander legt of zich achter de VVD verstopt net alsof die uitspraken ontleend zijn aan die partij.
Ook ik maak mij wel eens schuldig aan het op de persoon spelen maar ik wil dan wel de veranwoordelijkheid daarvoor op mij nemen en verberg mij niet achter de forumwatch.
Maar nogmaals je hebt gelijk de sop is de kool niet waard
Liefs,
Kendra-Lee
I am proud to be transcommunity girl
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Sorry maar dat "HET" is zo mogelijk nog erger dan het hij of Joost.
Ben blij dat je het gedeeltelijk met mij eens bent maar door dat "het" erbij maakt het je reactie toch weer als een natrap. En helaas verdient dat geen schoonheidsprijs hoewel ik zelf ook niet altijd even vriendelijk ben geweest hier. Probeer eens gewoon de dingen te negeren waar je niets mee hebt. Josette en jij kunnen blijkbaar niet door één deur zoals er meerdere dames zijn hier die dat niet kunnen. Nou klaar ga dan ook niet door die deur als het niet kan. Het toch proberen met alle gevolgen van dien is vragen om shit en op een forum als dit met volwassen mensen van allerlei pluimage en de nodige levenservaring zou je toch verwachten dat er wat volwassener gereageerd zou worden op bepaalde zaken. Ik vind het de laatste tijd net een kinderspeelzaal met al dat gepest. Vooral de mensen die het hardst schreeuwen dat het hier niet meer deugt maken er zelf de grootste bende van. Alsof ze denken dat wanneer zij er zat van zijn de rest ook geen forum meer mag hebben. Grow up allemaal!
Ben blij dat je het gedeeltelijk met mij eens bent maar door dat "het" erbij maakt het je reactie toch weer als een natrap. En helaas verdient dat geen schoonheidsprijs hoewel ik zelf ook niet altijd even vriendelijk ben geweest hier. Probeer eens gewoon de dingen te negeren waar je niets mee hebt. Josette en jij kunnen blijkbaar niet door één deur zoals er meerdere dames zijn hier die dat niet kunnen. Nou klaar ga dan ook niet door die deur als het niet kan. Het toch proberen met alle gevolgen van dien is vragen om shit en op een forum als dit met volwassen mensen van allerlei pluimage en de nodige levenservaring zou je toch verwachten dat er wat volwassener gereageerd zou worden op bepaalde zaken. Ik vind het de laatste tijd net een kinderspeelzaal met al dat gepest. Vooral de mensen die het hardst schreeuwen dat het hier niet meer deugt maken er zelf de grootste bende van. Alsof ze denken dat wanneer zij er zat van zijn de rest ook geen forum meer mag hebben. Grow up allemaal!
Oud en nieuw, 02/03. Een vriendin van m'n moeder zegt tegen haar, waar ik bij ben: "ik weet niet wat ik moet zeggen hij of zij, maar "het" lijkt gelukkiger" Dat heeft ze geweten, ik was zo kwaad dat ze bijna door het raam ging. Zeg nooit het tegen iemand. Personen zijn geen dingen.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Ok, dapper gesproken, dat is tenminste mannentaal JosetteJosette schreef:Violet, Klazien, Kendra en Esther: HALT met dat haatdragen
Ik laat me niet op de reserve bank zetten, ik zeg wat ik denk.
Je zult begrijpen dat ik ook zal blijven zeggen wat ik denk. Voorzover ik je kan volgen tenminste.
En ach, Josette, Napoleon, Benito, Anton, het maakt mij niets meer uit in dit circustheater.
Voorlopig hou ik het wel even op Josette
Niet uit overtuiging, maar gewoon uit medelijden.
Esther(op persoonlijke titel)
-
- ForumFan
- Forumwatch
- de baas van de dag