Wie mooi wil zijn, moet...

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik heb het zelf niet bedacht, hoor, echt niet....
The Sacramento Gender Association (SGA) is a non-sexual, membership-based organization serving the educational and recreational needs of the gender challenged community, their spouses, significant others, family members and related professionals.
Lisa :roll: :roll:
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Rare jongens, die Amerikanen. Wel een populair woord tegenwoordig, gender. Er worden de gekste termen bedacht om het woordje seks maar te vermijden. Misschien moeten we er maar transseksesueel van maken, dat bekt wel minder lekker, maar ach de professional kort het toch af tot trans.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Nu ga ik mijn vorige post niet recht kletsen...ergens het gevoel hebbende me ongelovelijk vast te kletsen :D... laat ik het houden op ieder z'n eigen ervaringen.. ?? :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:Rare jongens, die Amerikanen.
Bedoel je niet, in dit geval, "rare meiden"?

Lisa :wink:
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Bedoel je niet, in dit geval, "rare meiden"?
Nope, jongens zeggen tegen een groep meiden is heel normaal. Meiden zeggen tegen een gemengde groep is not done. En omdat die gekke stichting alle genders toelaat, is het dus jongens. Bovendien kan alleen een man die idote term gender challenged bedacht hebben. :P
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Violet Skye schreef:
Lisa met een S schreef: Bedoel je niet, in dit geval, "rare meiden"?
Nope, jongens zeggen tegen een groep meiden is heel normaal. Meiden zeggen tegen een gemengde groep is not done. En omdat die gekke stichting alle genders toelaat, is het dus jongens. Bovendien kan alleen een man die idote term gender challenged bedacht hebben. :P
Het zou ook kunnen zijn dat ze daar minder in hokjes denken dan wij. Het lijkt soms alsof wij in ons polderlandje de hokjesgeest hebben uitgevonden. Maar inderdaad, vanuit jouw classificatie gedacht is het 'Foei, hoe durven ze, alle genders toelaten ...' :-? :-?
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

klazien-sark schreef: Het zou ook kunnen zijn dat ze daar minder in hokjes denken dan wij. Het lijkt soms alsof wij in ons polderlandje de hokjesgeest hebben uitgevonden. Maar inderdaad, vanuit jouw classificatie gedacht is het 'Foei, hoe durven ze, alle genders toelaten ...' :-? :-?
Mwah, als je graag van het ene hokje van het andere wilt, zijn hokjes best belangrijk. Ik vind het alleen niet zo nodig dat ieder hokje z'n eigen stichting moet hebben, want dan geeft je jezelf een niet normaal label. Geen foei dus, wel een beetje gek dat ze alleen iets organiseren voor de "gender challenged".
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:Bovendien kan alleen een man die idote term gender challenged bedacht hebben. :P
... Of Oprah... :-D

Afbeelding

Lisa :wink:
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Oprah...
Oprah show schreef:On today's show, we learn what it feels like to be trapped in the wrong body.
Ja, ja. Iedere deskundige zegt dat het niet val te snappen als je geen trans bent, maar Oprah legt het in nog geen uur uit. Vast 1 van de redenen waarom ze opgenomen is in de heilige drie-eenheid. De term gender challenged heb ik niet kunnen vinden op haar site, gender confusion wel. Maarreh, wat heeft Salma Hayek er mee te maken?
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Violet Skye schreef:Oprah...

De term gender challenged heb ik niet kunnen vinden op haar site, gender confusion wel. Maarreh, wat heeft Salma Hayek er mee te maken?
Het is wel de soort term die Oprah zou gebruiken... En Salma Hayek heeft er niks mee te maken, maar ik vond het een leuke foto van een mooie vrouw. Moet kunne, toch? :-)

Lisa
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Salma Hayek heeft er niks mee te maken, maar ik vond het een leuke foto van een mooie vrouw. Moet kunne, toch? :-)
Uhuh. :)

Afbeelding
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

In een interview over haar rol in de biopic over Frida Kahlo zei Salma:
Frida and I have the same facial structure which is the most important thing and the hardest thing to alter with prosthetic. We have the same mouth and same eyes. Of course Frida didn’t wear the makeup I wear and she had one eyebrow and her hair was different. She also has a different nose and her ears were bigger. We have done some prosthetics for the ears and the one eyebrow, but Miramax doesn’t want me to change the nose and they don’t want me to wear the mustache, though I want to wear the mustache. The similarities though are really scary.
Lisa
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Lisa met een S schreef:Sarcasme.........................???!?

Ik.....................................???!?

....
Afbeelding
Moeten we nu concluderen dat jij een engel bent? ;-)
Of misschien cupudo? :P

Groetjes,

Annegreet
Plaats reactie