wie mag ik opmaken?
Moderator: Moderators
wie mag ik opmaken?
dag dames,
Ik ben een grimeur/visagist in opleiding en ik wil dolgraag oefenen! ik heb net travestiemake-up gehad dus ik nu nog behendig worden in de praktijk. ook ik wil ook graag wat oefenen met mijn airbrush, als iemand daar zin in heeft.
ik woon in leiden, misschien kunnen we wat afspreken,
groeten, iris
Ik ben een grimeur/visagist in opleiding en ik wil dolgraag oefenen! ik heb net travestiemake-up gehad dus ik nu nog behendig worden in de praktijk. ook ik wil ook graag wat oefenen met mijn airbrush, als iemand daar zin in heeft.
groeten, iris
Re: wie mag ik opmaken?
Hoi kim,iris schreef:dag dames,
groeten, iris
Mij mag je wel eens opmaken. Ik heb hiervoor te weinig ervaring. Dan mag je van mij ook fotootje maken zodat ik die heir eigenlijk kan plaatsen voor de andere T* girls
liefs en kusjes
joke
joke
dag dames,
bedankt voor jullie reacties!! ik wil graag met jullie afspreken. ik heb het inderdaad dubbel gepost, omdat ik later zag dat er een apart forum was over opmaken en een forum voor vraag en aanbod, moeilijk kiezen.
het liefst spreek ik af na 19 juni, ven voor 24 juni, of na 8 juli, als ik terug ben van vakantie. ik ben op donderdag en (meestal) op vrijdag vrij, dus dan kan ik ook overdag.
kijk maar wat jullie uitkomt.
groeten, iris
bedankt voor jullie reacties!! ik wil graag met jullie afspreken. ik heb het inderdaad dubbel gepost, omdat ik later zag dat er een apart forum was over opmaken en een forum voor vraag en aanbod, moeilijk kiezen.
het liefst spreek ik af na 19 juni, ven voor 24 juni, of na 8 juli, als ik terug ben van vakantie. ik ben op donderdag en (meestal) op vrijdag vrij, dus dan kan ik ook overdag.
kijk maar wat jullie uitkomt.
groeten, iris
Hoikes
Hierbij bied ik me ook aan als proefkonijntje .
Maar of ze in Antwerpen wil komen nu met die werken aan de ring zal het moielijk gaan zeker .
Donderdag past heel goed voor ons, dan is mn vriendin ook thuis .
liefs
kimmy
ps.Iris als je een gedacht wil hoe ik eruit zie
http://www.kimmy.be
mischien is er nog iets aan te doen
Hierbij bied ik me ook aan als proefkonijntje .
Maar of ze in Antwerpen wil komen nu met die werken aan de ring zal het moielijk gaan zeker .
Donderdag past heel goed voor ons, dan is mn vriendin ook thuis .
liefs
kimmy
ps.Iris als je een gedacht wil hoe ik eruit zie
http://www.kimmy.be
mischien is er nog iets aan te doen
genoeg reacties reacties, dank jullie wel!
dag dames,
bedankt voor alle reacties, ik heb er heel veel gehad.
nogmaals hartelijk bedankt,
als je voor een feest opgemaakt wilt worden of voor een andere gelegenheid dan doe ik dat graag, maar dan tegen een vergoeding. we kunnen daar dan een afspraak over maken.
groeten, iris
bedankt voor alle reacties, ik heb er heel veel gehad.
nogmaals hartelijk bedankt,
als je voor een feest opgemaakt wilt worden of voor een andere gelegenheid dan doe ik dat graag, maar dan tegen een vergoeding. we kunnen daar dan een afspraak over maken.
groeten, iris
- Angelique uit R'dam
- is nieuw hier
Workshop
Hoi, misschien is het een ideetje om een keer een leuke workshop te organiseren. je hebt waarschijnlijk geen gebrek aan belangstelling.
Groetjes,
Angelique
Groetjes,
Angelique
Op naar de B-cup.
leuke idee!
lijkt me een leuk idee! ga ik eens over nadenken, jij bent te porren?