Zonder synthetische hormonen maar door dieten en trainen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nadia82
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 19:17

Zonder synthetische hormonen maar door dieten en trainen

Bericht door Nadia82 »

Dag iedereen,

Ik heet Nadia en ik ben een 22j beginnende travestiet. Ik ben nieuw op deze site en bij deze wil ik dan ook alle leden groeten.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een training schema of een dieet om een wat meer vrouwlijke vorm te krijgen zonder gebruik te maken synthetische hormonen. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Thx XXX
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Gewoon vragen bij de sportschool en dan het liefst aan een vrouw die bijvoorbeeld steps geeft of aerobics. Als je gewoon uitlegt wat je wil helpt ze vast wel. Er is mij door een fitness instructise verteld dat ze mij absoluut een vrouwelijker figuur kan geven door middel van fitness steps aerobics whatever en ik ken haar goed genoeg om haar te geloven.
Gebruikersavatar
Veronique
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: vr mar 15, 2002 1:00
Locatie: Brabant / Limburg (Belgie)
Contacteer:

Bericht door Veronique »

Hoi Nadia,


Met wat jij wenst ben ik al een paar maanden bezig, 12 kg vermagerd in de voorbije 6 maanden .... 1m87 en 75 kg .... bmi 21,5 .... dus dat zit wel goed. Het komt erop aan zoveel mogelijk suikers en vetstoffen te beperken .... zekers niet te elimeneren want ze zijn levensnoodzakelijk. Bv ... in de plaats van een homp kaas bij de boterham neem je de volgende keer maar een derde van wat je vroeger nam .... en dat doe ik met alles zo, honger heb ik niet .... eet driemaal daags maar alles met mate.
Verder werk ik een rits "vrouwelijke taille en buikspieroefeningen" af .... als het enigszins kan driemaal per week ..... deze oefeningen kan je terugvinden in volgend boekje ..."10-minuten-workout voor een droomfiguur" van Rita Irlesberger ... uitgegeven door Deltas ....
ISBN ... 90-447-0142-8, kostprijs België 11,95€.
Mijn buik is nu echt helemaal vlak ... de taille is met +/- 10 cm verminderd maaaar daar heb ik toch nog werk aan .... om een
zandloper- taille te verkrijgen waar ik naartoe streef .... niet meer zo evident op mijn 51 jarige leeftijd .... bij jou zal dat vermoedelijk wel lukken.

Alvast succes en veel doorzettingsvermogen .... want zonder dat kan je er beter niet aan beginnen .... wat ik wel weet ...... het is meer dan de moeite waard als je naderhand het resultaat ziet.

Liefs Véronique
Alles heeft een moraal, als je die maar kan vinden!
erica
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: vr jul 25, 2003 16:02

Bericht door erica »

Het boek 10-minuten-workout voor een droomfiguur" van Rita Irlesberger ... uitgegeven door Deltas ...ISBN ... 90-447-0142-8
kun je ook bij Bol.com bestellen kosten inclusief verzenkosten € 13,90.
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Het boek kost ook in Nederland 11.95, je kunt het in de boekwinkel bestellen.

Evelien.
Plaats reactie