Je zal het maar hebben

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hihihi vullen is met een andere letter en dat wordt niet weggestert hier :D
Maar ok to the point dus. Ik reageer hier nogal fel op omdat ik in het verleden vaak hoorde dat het zo slecht gesteld was met de acceptatie van ons T's Veel mensen (voornamelijk kast TV's, is weer eens wat anders dan TV kastjes :D ) hier liepen steen en been te klagen. Vervolgens werd ieder programma wat T's in beeld wil brengen gehekeld voor het bekeken was en nu er eindelijk eens een echt integer programma gemaakt wordt werkt niemand mee. Dat is struisvogel politiek naar mijn mening. En dan jouw reaktie op mijn oproepje. Die loopt bijna over van negatieve gedachten ten aanzien van een programma wat nog in de voorbereidingsfase zit. Dat gaat mij dan weer net te ver. Cynisme Ironie en Sarcasme prima maar misschien zou je in plaats van de boel bij voorbaat al af te kraken constructief mee kunnen denken naar een oplossing. Die links naar die belgische transgender sites zou je bijvoorbeeld naar die Elmira kunnen sturen in plaats van hem hier te plaatsen in het luchtledige. Verder laat ik de discussie voor wat ze is het was namelijk niet mijn bedoeling een discussie op gang te brengen maar om medewerking te vragen. Zoutloos commentaar heb ik hier al te vaak gehoord.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:En zo kan je aan alles een negatieve draai geven.
Feit is dat de beste stuurlui hier vaak aan wal staan en het verbaast me dan ook niets dat er geen animo is. Maar helaas geen show zonder de drie T groeperingen dus weer een onbenutte kans. Is net zoiets als kankeren op de regering en het verdommen om te stemmen.
In 10 minuten kun je je wel voor gek laten zetten, maar echt doordringen tot mensen en lang genoeg blijven hangen om een verschil te maken niet. Wat blijft hangen zijn de "freaky" dingen. Een meisje dat boulimia heeft gehad en nu haar keel kan fisten is wat mij het meest bijstaat van de vorige serie.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Hihihi vullen is met een andere letter en dat wordt niet weggestert hier :D
Lullen ook niet.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Met schrijven op fora als deze bereik je nog minder dan met die tien minuten. Ik weet dat de bedoeling achter het programma in ieder geval geen sensatie is. Maar goed dat bepaal je uiteindelijk zelf als je meedoet. Ze dwingen je geen uitspraken te doen waar je niet achter staat dus heb je tien minuten om te kunnen vertellen wat je wil. Of het blijft hangen is een tweede maar om het daarom niet te doen is geen reden vind ik.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:
Joanne schreef:Hihihi vullen is met een andere letter en dat wordt niet weggestert hier :D
Lullen ook niet.
***! Dan heb ik me vergist :D :D
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Is weggesterd niet met een d? Vroeg het me ineens af.
klazien-sark
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 18, 2003 20:23

Bericht door klazien-sark »

Reactie op Joanne:

Je zult best wel gelijk hebben met die verwijzing naar het steen en been klagen van kast-TV's. Maar mijn reactie ging daar niet over. Ik vind in tegenstelling tot Joy T'zijn geen luchtig onderwerp en ook niet iets dat zich bij uitstek leent om op een luchtige wijze aandacht aan te besteden.
Elke media-aandacht ervoor kan ongewenste effecten opleveren. Als er één club is die dat de afgelopen jaren ettelijke keren heeft ervaren, dan is dat wel het genderteam.
Dat betekent dat zorgvuldigheid van groot belang is. Er zijn een paar programma's geweest de afgelopen jaren waar veel research voor is verricht en het resultaat is er dan ook naar, en er komt in het najaar ook nog een documentaire reeks over t's en hun partners die op een heel gedegen wijze is gefabriceerd. Daar heeft de betreffende omroep ongeveer twee jaar voor nodig gehad.
Het hoeft voor mij allemaal niet loodzwaar. Maar ik reageer wel heel stekelig op die benadering van 'Je zult het maar hebben' en dan drie T-groepen naast elkaar zetten.
En wat dat doorgeven van die linken betreft: zelfs een knurft op internet kan met een eenvoudige zoekactie relevante adressen op het net achterhalen. Dat Elmira en haar collega's dat niet voor elkaar heeft gekregen zet mij aan het denken.
Maar nogmaals, dat is niet mijn pointe, die is dat ik denk dat het niet goed is om de drie groepen naast elkaar te zetten in een programma.
Laatst gewijzigd door klazien-sark op di jul 06, 2004 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

het is nog altijd, ster stert gestert:)

je zegt toch niet? gesterde?

tralalal

uw logicaan op afroep

fist fistt gefist?

joy
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Met schrijven op fora als deze bereik je nog minder dan met die tien minuten. Ik weet dat de bedoeling achter het programma in ieder geval geen sensatie is. Maar goed dat bepaal je uiteindelijk zelf als je meedoet. Ze dwingen je geen uitspraken te doen waar je niet achter staat dus heb je tien minuten om te kunnen vertellen wat je wil. Of het blijft hangen is een tweede maar om het daarom niet te doen is geen reden vind ik.
Ik schrijf hier ook niet vanwege acceptatie, maar gewoon voor de fun. Klazien gaf een aantal goede redenen om niet mee te doen. Is een trans alleen niet interessant genoeg dat het nu misschien niet doorgaat?
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Wat mij betreft mag dat dus wel en graag ook. Ik wordt te vaak voor een travestiet aangezien of een shemale. Niet omdat ik er zo uitzie maar omdat ze gewoon het verschil niet weten. Voor de meeste mensen is het nog absoluut niet duidelijk wat nu precies wat is. Vind ik een vrij trieste zaak voor een tolerant land als Nederland. Dat je bepaalde gevolgen hebt naar het GT toe dat ben ik met je eens maar de bedoeling is ook niet om de hele VU rataplan te bespreken maar eens het onderwep acceptatie aan te spreken. Ik kan in één zin zeggen wat transsexualiteit voor mij betekent en dan heb ik nog 9,5 minuut om over dingen te praten die ik veel belangrijker vind dan de definitie trans. Maar dan heb ik het alleen over mijn eigen eventuele bijdrage natuurlijk.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:
Joanne schreef:Met schrijven op fora als deze bereik je nog minder dan met die tien minuten. Ik weet dat de bedoeling achter het programma in ieder geval geen sensatie is. Maar goed dat bepaal je uiteindelijk zelf als je meedoet. Ze dwingen je geen uitspraken te doen waar je niet achter staat dus heb je tien minuten om te kunnen vertellen wat je wil. Of het blijft hangen is een tweede maar om het daarom niet te doen is geen reden vind ik.
Ik schrijf hier ook niet vanwege acceptatie, maar gewoon voor de fun. Klazien gaf een aantal goede redenen om niet mee te doen. Is een trans alleen niet interessant genoeg dat het nu misschien niet doorgaat?
Ik bedoelde jou daar ook niet mee Violet. Ik bedoelde in het algemeen. En het programma bestaat uit drie blokjes van tien minuten met drie verschillende gasten. Zij wilden juist de drie T groepen bijelkaar hebben. Of ze anders nog iets met die transsexualiteit gaan doen weet ik niet. Als dat zo is zal ik het wel te horen krijgen
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Joy schreef:het is nog altijd, ster stert gestert:)

je zegt toch niet? gesterde?

tralalal

uw logicaan op afroep

fist fistt gefist?

joy
Hmm ken jij de vogel die onder de naam Witgesterde Blauwborst bekend staat? :P 8) :D
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Ik vind in tegenstelling tot Joy T'zijn geen luchtig onderwerp

---ik ook nie, en dat zei ik ook niet

wat ik wel zei is dat het van mij best luchtig gebracht mag worden


Hmm ken jij de vogel die onder de naam Witgesterde Blauwborst bekend staat?

--------nee wel de platgedorde zwiepslagger:)

Joy
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:DUS AANHOOR MIJN SMEEKBEDE:
WIE STELT ZICH BESCHIKBAAR EN DURFT HET AAN MEE TE DOEN


TV OF TG dus, en als die anonimiteit een probleem is kun je altijd overleggen wat ze daar aan kunnen doen door middel van zwarte balkjes of zo. Ik ben benieuwd wie haar woorden kracht durft bij te zetten op nationale tv.

Email:elmira.vandommelen@palmplus.com
Telefoon:035-6777319
Ik heb Elmira vorige week gemaild... Tot op heden njente geen reactie gehad... :( Dan houdt het op hoor... Ik ga niet lopen zeuren...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ze zochten mensen van tussen de 18 en de 35 wellicht is dat de reden waarom je niets gehoord hebt. Daarbij ben jij geen TG en ook geen TV en voor TS wilde ze mij hebben.
Plaats reactie