Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Algemeen

Moderator: Moderators

Lieke
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 07, 2004 15:46

Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door Lieke »

Hoihoi,

ik ben een jongentjuh van 15 jaar, maar ik heb me al een paar keer opgemaakt enzo. Dan deed ik dus ook vrouwenkleding (zover het me paste) aan enzo... Ik weet niet waarom, maar het winde me op. Soms heb ik er hele tijden geen behoefte aan, maar zo nu heb ik weer behoefte aan om me op te maken enzo... Het rare vind ik dat ik dat ik me niet echt vrouwelijk ga gedragen ofzo, het enige wat het me deed is opwinden. Vaak vind ik een plaatje van een tv ook wel opwindend, gewoon om te weten dat het eigelijk een man is (sorry als het jullie beledigt ofzo :oops: ). Duss. Enige reactie hierop? Is dit weer een raar iets van mij ofzo of ben ik travestiet?

Xjes Berry (Lieke)
klazien-sark
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 18, 2003 20:23

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door klazien-sark »

Lieke schreef:Hoihoi,

ik ben een jongentjuh van 15 jaar, maar ik heb me al een paar keer opgemaakt enzo. Dan deed ik dus ook vrouwenkleding (zover het me paste) aan enzo... Ik weet niet waarom, maar het winde me op. Soms heb ik er hele tijden geen behoefte aan, maar zo nu heb ik weer behoefte aan om me op te maken enzo... Het rare vind ik dat ik dat ik me niet echt vrouwelijk ga gedragen ofzo, het enige wat het me deed is opwinden. Vaak vind ik een plaatje van een tv ook wel opwindend, gewoon om te weten dat het eigelijk een man is (sorry als het jullie beledigt ofzo :oops: ). Duss. Enige reactie hierop? Is dit weer een raar iets van mij ofzo of ben ik travestiet?

Xjes Berry (Lieke)
Ik zou zeggen: je bent 15 jaar en je zou er goed aan doen om op school je Nederlands eens fatsoenlijk op te poetsen. Want dat opwindgedoe is slecht voor je gezondheid, daar krijg je puisten van, hele dikke op je gezicht en op andere plaatsen. En misschien nog erger. Dus neem een goed leesboek (in mijn tijd had je Wipneus en Pim voor jochies zoals jou) en begeef je onder leeftijdsgenoten, en blijf liever weg van serieuze volwassen websites als deze.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Lieke
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 07, 2004 15:46

Bericht door Lieke »

:o

Wa? Ik ben serieus! Maarjah, als er nu al zo word gedaan :-?

1) Ik ben serieus
2) Waarom zou ik over mijn leeftijd liegen?
3) Je kan toch ergens van opgewonden van raken?
4) Wat maakt het in godsnaam uit hoe oud je bent?
5) Deels slecht in het vak Nederlands / deels de taal van de jeugd?
6) Heb ik al gezegt dat ik serieus ben?
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door Yil »

[quote="klazien-sark”]

Ik zou zeggen: je bent 15 jaar en je zou er goed aan doen om op school je Nederlands eens fatsoenlijk op te poetsen. Want dat opwindgedoe is slecht voor je gezondheid, daar krijg je puisten van, hele dikke op je gezicht en op andere plaatsen. En misschien nog erger. Dus neem een goed leesboek (in mijn tijd had je Wipneus en Pim voor jochies zoals jou) en begeef je onder leeftijdsgenoten, en blijf liever weg van serieuze volwassen websites als deze.[/quote]


Klazien doe is een beetje normaal.
Als we hier worden afgemaakt over de fouten die je maakt in je schrijven dat is toch vreselijk.
Sommigen hebben als je de eerste keer in een forum schrijft over je gevoellens heel veel nodig om wat te schrijven.
En dan gelijk worden afgemaakt op je fouten.
Zielig van je hoor....
Lieke ik vind het heel knap van je dat je er over durft te schrijven.
Zo dat is er even uit....

Het is helemaal niet raar Lieke.
Tuurlijk zijn er mensen die het vreemd vinden, maar er zijn heel velen die het zelfde leuk vinden als jij.
Als je vrouwenkleren dragen leuk vind dan ben je een travestiet.
Daar is toch niets ergs aan.
Als je maar lol in je leven hebt.
Groetjes,
Derya

(sorry als ik taal fouten heb getikt. maar dat kan mij niet deren want ik ben hier niit op school geweest.)
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door Yil »

Sorry ik had het er twee keer in gezet.
Groetjes,
Derya
Laatst gewijzigd door Yil op wo jul 07, 2004 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
klazien-sark
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 18, 2003 20:23

Bericht door klazien-sark »

Je bent in ieder geval sterk in smileys, dat kan ik niet ontkennen.
1) weet ik niet, want ik kan je gezicht niet zien en de puisten niet tellen
2) dat weet jij alleen
3) dat kan zeker, maar als 2 klopt dan kun je dat beter voor je houden
4) dat maakt helaas veel uit in het leven, maar nogmaals, ik kan de puisten niet tellen
5) als dat de taal van de jeugd is is het somber gesteld in Nederland, maar Balkenende bezuinigt overal op, dus ook op de taallessen blijkbaar
6) dat weet ik niet of je dat gezegd hebt
Maar als je het al bent, waarom moet je dat dan zo nadrukkelijk herhalen?
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Lieke, let maar niet op die klazien.
Zit zeker achter de vensterbank te gleuren.
Kan niet tegen de jeugt.
Ik hoop dat mijn antwoord je vraag hebt beantwoord.
Reageer maar niet op dat mens
Groetjes Derya
klazien-sark
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 18, 2003 20:23

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door klazien-sark »

Derya schreef:Klazien doe is een beetje normaal.
Als we hier worden afgemaakt over de fouten die je maakt in je schrijven dat is toch vreselijk.
Sommigen hebben als je de eerste keer in een forum schrijft over je gevoellens heel veel nodig om wat te schrijven.
En dan gelijk worden afgemaakt op je fouten.
Zielig van je hoor....
Lieke ik vind het heel knap van je dat je er over durft te schrijven.
Zo dat is er even uit....
.......
(sorry als ik taal fouten heb getikt. maar dat kan mij niet deren want ik ben hier niit op school geweest.)
Op internet wordt vaak een leeftijdsgrens gesteld bij zaken waar het om 'volwassen inhoud' gaat. Mijn opmerkingen over die taal zijn sarcastisch bedoeld en zijn direct gerelateerd aan de opmerking 'Ik ben een jonguntje van 15 jaar'. Als zo'n jonguntje over opwinding begint dan kan ie beter nog even wachten, want voordat je het weet begint de AIVD (of hoe die club ook moge heten) mee te loeren naar berichtjes van minderjarigen op websites.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door Yil »

Daar heb je weer gelijk in.
Zo had ik het niet gezien.
Maar dit is toch geen 18+ site of zie ik het verkeerd.
En als het goed is word hier gemodureerd, of niet soms?
Ik vond je antwoord sneu voor dat jongetje.

Groetjes,
Derya
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hallo Klazien

Moet toegeven dat je een punt hebt maar je had het natuurlijk ook op een wat minder pedant toontje kunnen brengen. Je weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat je sarcasme wel eens verkeerd kan overkomen door het gebrek aan nonverbale communicatie op een medium als dit.
Dat je moeite hebt met een jonguntje van 15 kan ik me voorstellen maar als je op die leeftijd al met dit soort dingen rondloopt is het toch ook wel fijn als je een plek hebt waar je je vragen kunt stellen. Maar goed het punt wat jij naar voren brengt (dat van die AIVD :D ) is ook een sterk punt en dat telt mijns inziens zwaarder dan de vragen van Lieke te beantwoorden. Verpak het in het vervolg alleen wat minder scherp. Lieke was volgens mij een beetje te vriendelijk om zo'n antwoord terug te verdienen.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

En Lieke misschien is het handig te wachten tot je wat volwassener bent om te gaan bedenken of je travestiet bent of niet. In je puberjaren zijn er vast wel meer dingen waar je opgewonden van raakt die uiteindelijk ook weer verdwijnen. En dan maakt een puist meer of minder ook niet uit :D

Wat dat nederlands betreft. Hoewel ik het best grappig vind dat chattaaltje van de jongere generatie vind ik het triest als je daarnaast niet meer normaal kunt schrijven. Dus jeugd taal prima maar ken daarnaast je nederlands. Zal je een hoop opleveren later zei oma Joanne :wink:

Kmaak selv ook de nodiche vouten op sijn tijt :o
Laatst gewijzigd door Joanne op wo jul 07, 2004 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Re: Ok, ik heb gewoon een paar vraagjes

Bericht door petra_ »

klazien-sark schreef: Ik zou zeggen: je bent 15 jaar en je zou er goed aan doen om op school je Nederlands eens fatsoenlijk op te poetsen. Want dat opwindgedoe is slecht voor je gezondheid, daar krijg je puisten van, hele dikke op je gezicht en op andere plaatsen. En misschien nog erger. Dus neem een goed leesboek (in mijn tijd had je Wipneus en Pim voor jochies zoals jou) en begeef je onder leeftijdsgenoten, en blijf liever weg van serieuze volwassen websites als deze.
De taalkennis van de Nederlandse jeugd is schrikbarend slecht te noemen inderdaad, zo'n beetje 7% van de tieners is functioneel analfabeet. Het zal de prijs wel zijn die betaald moet worden voor de technologische vooruitgang. Smsjes sturen heeft de smstaal opgeleverd. Maar ik vind niet dat dit een site voor volwassenen is of zou moeten worden. Al lijkt het er in de profielen sektie soms wel op dat het nodig is helaas. Dat ligt niet aan de jeugd, dat ligt aan de volwassenen niet via die profielen contact zoeken met minderjarigen. Op het internet zijn geen goede sites voor T jongeren te vinden voor zover ik weet, dus is het raadzaam om zoekende tieners die hier terecht komen een zo goed mogelijk antwoord te geven op hun vragen.

Lieke, er is niets raars met je aan de hand. Je zit in de puberteit, de hormonen gieren door je lichaam en als gevolg daarvan ga je experimenteren. Dat doen alle pubers. Jij vindt het toevallig leuk om vrouwenkleren te dragen. Dat kan betekenen dat je travestiet bent, maar dat kan net zo goed een experimentele fase zijn, de tijd zal het leren. Dat je daarbij geen behoefte voelt om je anders te gedragen is ook niet vreemd. De ene travestiet is de andere niet en ieders drijfveer is dus weer anders. Sommigen proberen het vrouw zijn zoveel mogelijk te benaderen, voor anderen is het een fetish en gaat het alleen om de geilheid ervan. Daartussenin zit van alles en je zult vanzelf wel vinden wat het beste bij je past.
Laatst gewijzigd door petra_ op wo jul 07, 2004 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
klazien-sark
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 18, 2003 20:23

Bericht door klazien-sark »

Reactie op Joanne:

Tja, die sarcastische toon. Daar heb je gelijk in. Het is niet mijn eigen toon, maar die van Klazien helaas, zo'n boerin uit Friesland heeft nou eenmaal een plat denkraam om in termen van Bommel te spreken. Daar kun je alles van verwachten, van zo'n wereldvreemd mens op haar boerderij.
Maar wees gerust, nog 8 stuks, en dan is er weer rust in de TenT hier :P

Reactie op Violet:

Internet blijft een moeilijk medium als het om een zelfpresentatie gaat. Veel mensen (zeker als het om gendersites gaat) presenteren zich zoals ze willen zijn. En als je hier zegt dat je 93 bent en je net hebt gemerkt dat er misschien iets mis is met je genderbeleving, dan moet je als lezer maar aannemen dat dat klopt. Maar nogmaals, erotiek/opwinding gerelateerde kwesties en 15 jaar, dat is een andere zaak. (Vind ik althans.)
Laatst gewijzigd door klazien-sark op wo jul 07, 2004 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Amen :D

Mmm dit hoorde eigenlijk na de posting van Violet maar die kruidenvrouwtjes kunnen ook aardig typen heb ik al door:)
Laatst gewijzigd door Joanne op wo jul 07, 2004 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Klazien: Maar wees gerust, nog 8 stuks, en dan is er weer rust in de TenT hier :P

Hoi klazien-sark
wat bedoel je met nog 8 stuks.? Heb je dan een aantal bereikt of zo...
Derya
Plaats reactie