Onderzoek reintegratie transseksuelen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Krijgen we dan korting als we bij je komen shoppen Joanne? :wink: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehehe zal toch wel :D
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Ik ben ook druk bezig te verzinnen wat ik na de gehele transformatie wil gaan doen. Ik ben nogal groot en lang en grof en ik zal nooit echt passabel zijn denk ik en men zal misschien wel vaak doorhebben dat ik een 'zogenaamde omgebouwde' (in hun taal dan) ben. Dat interesseert me overigens geen zier, men mag het best weten van mij dat ik transsexueel ben ik schaam me er niks voor en ik hoef niet persé een 'stealth' te zijn hoewel ik natuurlijk wel heel erg vaak normaal als een vrouw gezien wordt wanneer ik mij over straat begeef. Maar dat verder ter zijde...

Wat werk betreft ligt mijn gevoel bij webdesign en grafisch ontwerp of andere creatieve dingen die je in opdracht kunt doen, vaak kun je die dingen dan gewoon lekker thuis doen en in alle rust of eventueel freelance... bovendien ben ik niet zo'n collega-mens dus ik heb daar niet zo'n behoefte aan omdat ik me prima voel in mijn eentje, maar een financiele zekerheid na mijn srs is natuurlijk wel handig. Momenteel leef ik van een uitkering maar ik wil natuurlijk niet wachten tot na de gehele transformatie tot ik weer begin met werken. Maar ik neem nog even de tijd om alles goed te overdenken en op een rijtje te zetten.

Het project vindt ik een heel erg goed idee... het kan mensen inderdaad weer op weg helpen de maatschappij in na hun operatie.

Ik hoop dat het een groot succes zal worden!

Liefs,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Plaats reactie