Burka???

Algemeen

Moderator: Moderators

Burka Ja of Nee

Peiling eindigde op wo aug 18, 2004 7:38

Ik wil als meisje geboren worden en zou mijn hele leven een burka moeten dragen.
5
56%
Nee, dan blijf ik liever een man en vind het zo wel goed.
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Burka???

Bericht door Yil »

Stel je zou herboren kunnen worden. Je kon dan wel geen keuzen maken waar je werd geboren en hoe.
Je zou dan herboren worden als een meisje in een land waar je dan je hele leven een burka aan zou moeten. Wat zou je dan kiezen?
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Daar kan ik kort over zijn: geen van beide. Bij deze blanco stem dus. :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik zou nog liever mijn hele leven een burka moeten dragen dan een man zijn. Alleen zou ik die burka willen dragen om mijn eigen religieuze overtuigingen niet omdat mijn man zou vinden dat ik dat moest. Dan had ie aan mij een verkeerde heheheh....
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Liever een man. Vandaag de dag is er geen onderdrukkender kledingstuk dan de burqa die slechts als doel heeft de vrouw onder de duim te houden. :evil:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Ik zou nog liever mijn hele leven een burka moeten dragen dan een man zijn. Alleen zou ik die burka willen dragen om mijn eigen religieuze overtuigingen niet omdat mijn man zou vinden dat ik dat moest. Dan had ie aan mij een verkeerde heheheh....
Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

wat is het nut van deze 'niet realistische 'poll?

Joy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Is het ' burka-burqa of burca??........elsa :roll:
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Elsa schreef:Is het ' burka-burqa of burca??
Boer K. denk ik. Topcrimineel uit het bekende Groningse boerendorp Snuiferwolde... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:
Joanne schreef:Ik zou nog liever mijn hele leven een burka moeten dragen dan een man zijn. Alleen zou ik die burka willen dragen om mijn eigen religieuze overtuigingen niet omdat mijn man zou vinden dat ik dat moest. Dan had ie aan mij een verkeerde heheheh....
Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.
Hehehe precies of een flinke dosis Androcur per dag door het ontbijt en het avondeten gemengd.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Elsa schreef:Is het ' burka-burqa of burca??........elsa :roll:
Een burka hier een burqa daar.........een burca voor en een boer k na :wink: :D
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.
Hehehe precies of een flinke dosis Androcur per dag door het ontbijt en het avondeten gemengd.[/quote]

Die is een goeie. Dan raken die mannen ook niet zo seksueel opgewonden. :D En voor diegene die het dan nog niet kunnen laten hebben we nog een uiterst 'middel' :-?
liefs, Josette
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Josette schreef:Die is een goeie. Dan raken die mannen ook niet zo seksueel opgewonden. En voor diegene die het dan nog niet kunnen laten hebben we nog een uiterst 'middel'
Een uiterst middel..... je bedoelt de hakbijl :D
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahaha ja toch. Als men daar in dat soort beschavingen een diefstal pleegt dan worden je handen afgehakt waarom dat niet doorvoeren en de vrouwen lekker ongestoord burcqka vrij door het leven laten gaan :D
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik vind beide erg. Eigenlijk debiel dat we daar geintjes overmaken. Het is en blijft middeleeuws daar. :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

ChantalC schreef:Ik vind beide erg. Eigenlijk debiel dat we daar geintjes overmaken. Het is en blijft middeleeuws daar. :-?

Helemaal mee eens Chantal. Las vorige week nog een stukje over vrouwen die afgeranseld werden omdat er ( ondanks het dragen van een burka ) een stukje' bloot' te zien was! :cry: elsa
Plaats reactie