Bigbrother

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bigbrother

Bericht door capt haok »

Transseksueel wint Britse Big Brother
07 augustus 2004, 08:09:01

LONDEN (ANP) - De 27-jarige Portugese transseksueel Nadia Almada heeft het Britse Big Brother gewonnen. De bankemployee sleepte met haar winst in Big Brother vijf bijna honderdduizend euro in de wacht, meldden Britse media.

,,Ik ben sprakeloos, ik kan niets uitbrengen. Ik heb er geen woorden voor om te beschrijven hoe ik me voel'', aldus de winnares die voor haar huisgenoten verborgen had gehouden dat ze als man werd geboren. Jason Cowan, Daniel Bryan en Shell Jubin kwamen met lege handen te staan door respectievelijk tweede, derde en vierde te worden, aldus de BBC.

Afbeelding
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

ik heb het ook gezien op fok.nl,

wat ik zo raar vind is dat dit een nieuws bericht is. het is alleen maar een bericht omdat zij transseksueel is. anders hadden we er nooit wat van gehoord!

Gr
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ik heb in het verleden anders wel vaker iets gelezen over winnaars van buitenlandse Big Brothers. En dat specifiek wordt gemeld dat het om een transsexueel gaat is ook wel te begrijpen, tenslotte is dat nog steeds een onderscheidende eigenschap. Als de winnaar blind was geweest had dat er ook bij gestaan.

Als je trouwens een beetje rond-google'd lees je voornamelijk positieve reacties, o.a. van mensen die positief verbaasd waren over haar gedrag. Het is i.i.g. geen 2e Kelly, deze heeft zo te zien iets meer klasse.

En voor degenen die beweren dat Kelly wel klasse heeft: ik heb haar meerdere malen compleet out van de drugs in een hoekje zien liggen ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Maruscha schreef: En voor degenen die beweren dat Kelly wel klasse heeft: ik heb haar meerdere malen compleet out van de drugs in een hoekje zien liggen ..
:wink: Maar de manier waarop ze in dat hoekje ligt is werkelijk klasse!
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joanne,
Maar de manier waarop ze in dat hoekje ligt is werkelijk klasse!
Heb jij daar bewondering voor dan?
Ik dacht dat jij met jouw achtergrond daar geen goed woord meer voor over zou hebben.
Cyn.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Cynthia schreef:Joanne,
Maar de manier waarop ze in dat hoekje ligt is werkelijk klasse!
Heb jij daar bewondering voor dan?
Ik dacht dat jij met jouw achtergrond daar geen goed woord meer voor over zou hebben.
En ik dacht dat jij met jouw achtergrond kon lezen!
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Esther schreef:
Cynthia schreef:Joanne,
Maar de manier waarop ze in dat hoekje ligt is werkelijk klasse!
Heb jij daar bewondering voor dan?
Ik dacht dat jij met jouw achtergrond daar geen goed woord meer voor over zou hebben.
En ik dacht dat jij met jouw achtergrond kon lezen!
en dat iemand met jouw achtergrond gevoel zou kunnen hebben!
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Esther,

Ik zou het op prijs stellen als jij je cynische opmerkingen ergens anders ventileerde.
Cyn.
erica
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: vr jul 25, 2003 16:02

Bericht door erica »

Cynthia,

je heb 2 personen door elkaar gehaald het is Joanna i.p.v. Joanne.

En voor de andere dames je kunt toch wel wat vriendelijker tegenover elkaar zijn.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

vriendelijkheit is geen kunst maar ook niet alles

Bericht door Mara »

op duits zou je nu "Zickenalarm'' geven, helaas voor buitenstanders wel wat vreemd maar op zo'n forum is toch het bitchachtige toch ook weer iets in richting passabiliteit of niet!? Nou, ik ben soms toch wat trots op als ik voor bitch werd uitgemaakt, maar hier in geschreven konversatie ontbreekt toch echt de manier waarop dit iemand zegt en daarbij ook nog zonder intonatie, ik vind die smilys maar un halve vervang voor deze ontbrekende vorm der mededeling, misschien is dat dan juist de redenen waarom het vaak naar misverstanden lijdt, nou ik lees al un tijdje op dit forum en moet wel zeggen dat het hier toch redelijk, zelf meer dan dat, beschaaft aan toe gaat, nou, ik zal ook steeds vaker hier mijn mening over dit en dat kwijt willen maar ik waarschuw jullie allemaal alvast maar beter, want ik ben ook niet op mijn mond gevallen en dat kan dan ook us negatief op iemand neerkomen..............
ook gebruik ik 100de smilys om dit te voorkomen< groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Mara, er is een oude draad over het woord 'Bitch' waarin Joanne nog eens precies uitlegt in het Engels wat een bitch, een kreng eigenlijk is. Dit is de snelkoppeling ernaar: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ight=bitch

Veel plezier ermee :P :P
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

bitch

Bericht door Mara »

I'm proud to be a bitch :D :roll: :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie