oorgaatjes
Moderator: Moderators
oorgaatjes
Hallo ik ben nieuw op de site en heb meteen al een vraag. Het lijkt mij leuk om echte oorbellen te dragen. Ik denk er dus over om gaatjes te nemen, maar ik kan de oorbellen niet altijd in hebben gedurende de genezingperiode. Is er iets van plugjes ofzo op de markt die je nauwelijks ziet?
Groeten El
Groeten El
Hoi Ella
Als je gaatjes laat schieten moet je de knopjes de eerste weken dag en nacht in laten.
Je kunt natuurlijk minder opvallende uitzoeken. De meeste ervaringen hier zijn, dat er maar weinig mensen zijn die er iets van zullen zeggen.
En als je er zelf niet raar over doet, en iets zegt in de trant van "ja leuk, he" doen anderen ook niet raar.
Maar onzichtbare oorknopjes zul je denk ik niet vinden.
Succes.
Als je gaatjes laat schieten moet je de knopjes de eerste weken dag en nacht in laten.
Je kunt natuurlijk minder opvallende uitzoeken. De meeste ervaringen hier zijn, dat er maar weinig mensen zijn die er iets van zullen zeggen.
En als je er zelf niet raar over doet, en iets zegt in de trant van "ja leuk, he" doen anderen ook niet raar.
Maar onzichtbare oorknopjes zul je denk ik niet vinden.
Succes.
Cyn.
Dank je voor je antwoord. Ik dacht er ook aan om eerst één oorbel te nemen en later de andere, maar da's ook zo'n gedoe en dan duurt het uiteindelijk zo'n tijd voor je in beide oren oorbellen kunt dragen. Misschien is het wel een idee om mijn haar wat over de oren te laten groeien. En met minder opvallende oorbellen bedoel je waarschijnlijk kleinere? Moet je trouwens een afspraak maken voor het prikken van oorgaatjes?
Groeten, Ella
Groeten, Ella
Hoi Ella,
Ik loop al een tijdje met hetzelfde idee.
Gelukkig heb ik al redelijk lang haar, alleen lees ik overal dat je
heel erg moet opletten dat het haar niet verstrikt raakt in het
knopje tijdens het genezingsproces omdat dat infecties tot gevolg
kan hebben en het lijkt me bovendien nog pijnlijk ook
Maar ik ga het gewoon doen, denk ik, zonder me iets aan te trekken
van wat anderen er van vinden.
Dat deed ik ook toen ik m'n haar langer liet groeien, als er dan iemand
over begon dan dacht ik : 'kijk naar je eigen haar, dat ziet er ook niet uit'
en dan liep ik gewoon door zonder antwoord te geven.
Nou moet ik het alleen nog durven met die gaatjes
Bij de juwelier doen ze dat denk ik meteen en tegenwoordig is piercen al zo
normaal dat je al piercingshops hebt bij de V&D op de 'Schoolcampus' afdeling
Dus ik denk niet dat je ergens een afspraak zult hoeven maken om oorbellen te
laten 'schieten'.
Groetjes,
Willeke
Ik loop al een tijdje met hetzelfde idee.
Gelukkig heb ik al redelijk lang haar, alleen lees ik overal dat je
heel erg moet opletten dat het haar niet verstrikt raakt in het
knopje tijdens het genezingsproces omdat dat infecties tot gevolg
kan hebben en het lijkt me bovendien nog pijnlijk ook
Maar ik ga het gewoon doen, denk ik, zonder me iets aan te trekken
van wat anderen er van vinden.
Dat deed ik ook toen ik m'n haar langer liet groeien, als er dan iemand
over begon dan dacht ik : 'kijk naar je eigen haar, dat ziet er ook niet uit'
en dan liep ik gewoon door zonder antwoord te geven.
Nou moet ik het alleen nog durven met die gaatjes
Bij de juwelier doen ze dat denk ik meteen en tegenwoordig is piercen al zo
normaal dat je al piercingshops hebt bij de V&D op de 'Schoolcampus' afdeling
Dus ik denk niet dat je ergens een afspraak zult hoeven maken om oorbellen te
laten 'schieten'.
Groetjes,
Willeke
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
uniek
Hoi, Ella, ik wil je een tip geven, laat je geen gaatjes schieten, heeft tegenwordig iedereen, vrouwen als mannen! Doe je het dus niet, blijf je uniek, toch..........
Groetjes Mara
Groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Ella, de anderen zeiden het al, dont wurrie, wees lekker je zelf.
Over het schieten, het is wel belangrijk dat je naar iemand gaat die weet waar zij/hij het over heeft.
Ik heb een keer iemand gehad die deed er niets ontsmettends op, niet voor het schieten en er ook niet na.
Uiteraard kan dit niet, je hebt voordat je het weet een fikse ontsteking.
Wat ook behoorlijk meespeelt is de plaats, zelf heb ik er een reeks in het kraakbeen.
Het schieten is daar behoorlijk pijnlijk, en je krijgt op die plaats ook snel een ontsteking. Ik heb zelfs een oor helemaal blauw gehad, en pijnlijk joh.
Nou liet ik er ook direkt 4 in schieten, en dit is te veel in 1 keer.
Bij kraakbeen kun je het allerbeste laten piercen, die schieten niet maar snijden in je bot.
Het schieten zorgt er voor dat je bot versplintert, dit geeft weer ontstekingen en pijn.
In je oorlel is het niet zo pijnlijk, voordat je het weet zit het er in.
Onsteking valt ook mee hoor, al heb ik momenteel een hardnekkige in een oorlel.
De boosdoender is een oorring van het verkeerde materiaal.
Ik ben alergisch voor sommige, dusss...
Anouk
x
Over het schieten, het is wel belangrijk dat je naar iemand gaat die weet waar zij/hij het over heeft.
Ik heb een keer iemand gehad die deed er niets ontsmettends op, niet voor het schieten en er ook niet na.
Uiteraard kan dit niet, je hebt voordat je het weet een fikse ontsteking.
Wat ook behoorlijk meespeelt is de plaats, zelf heb ik er een reeks in het kraakbeen.
Het schieten is daar behoorlijk pijnlijk, en je krijgt op die plaats ook snel een ontsteking. Ik heb zelfs een oor helemaal blauw gehad, en pijnlijk joh.
Nou liet ik er ook direkt 4 in schieten, en dit is te veel in 1 keer.
Bij kraakbeen kun je het allerbeste laten piercen, die schieten niet maar snijden in je bot.
Het schieten zorgt er voor dat je bot versplintert, dit geeft weer ontstekingen en pijn.
In je oorlel is het niet zo pijnlijk, voordat je het weet zit het er in.
Onsteking valt ook mee hoor, al heb ik momenteel een hardnekkige in een oorlel.
De boosdoender is een oorring van het verkeerde materiaal.
Ik ben alergisch voor sommige, dusss...
Anouk
x
Als je het dan toch doet neem er dan gelijk twee anders moet je je zelf weer gaan overwinnen de volgende keer. Als je er later toch liever eentje hebt is het gewoon een kwestie van eruit dat kreng en dicht laten groeien.
Even voor de vermelding: ik droeg op mijn veertiende al iets van vijf ringetjes in mijn ene oor en twee in de ander. Niemand die er ooit moeilijk over deed.
Even voor de vermelding: ik droeg op mijn veertiende al iets van vijf ringetjes in mijn ene oor en twee in de ander. Niemand die er ooit moeilijk over deed.
Ella valt allemaal reuze mee hoor. Inderdaad let er op dat men voor het
'schieten' je oren desinfecteerd. En wanneer je je oorbellen eenmaal hebt krijg je meestal een flesje mee waarmee je elke dag even een druppel op je oorbel moet doen en dan draaien. Dit ter voorkoming dat ze vast gaan zitten. Ben wel benieuwd of je de stap genomen hebt, groeten Elsa
'schieten' je oren desinfecteerd. En wanneer je je oorbellen eenmaal hebt krijg je meestal een flesje mee waarmee je elke dag even een druppel op je oorbel moet doen en dan draaien. Dit ter voorkoming dat ze vast gaan zitten. Ben wel benieuwd of je de stap genomen hebt, groeten Elsa
Het is nog wel even wennen, maar ik heb oorknopjes in mijn oren gekregen. Mijn hart bonsde in mijn keel toen ik antwoordde op de vraag waar de vrouw bij de juwelier mij mee kon helpen: ik wil een oorbelletje dragen. Het floepte er zomaar uit. De vrouw vond het echter heel normaal. En vroeg zelf wil je er een of twee, terwijl ik eerst enkelvoud zei. in beide oren een ringetje vond ze zelf heel leuk, maar daar moest ik eerst knopjes voor dragen. Ik zei dat ik dat wel wilde. Ik kon kiezen uit een beperkt aantal knopjes. Het duurde allemaal maar even maar het leek een eeuwigheid. Ze veegde met een watje mijn oren schoon en zette een stip waar de oorknopjes moesten komen. Met een soort tangetje schoot ze de knopjes in mijn oren. Het deed totaal geen pijn. Mijn oren werden wel wat rood, maar ik geloof dat dat nu een heel stuk minder is. Zes weken moeten de knopjes minimaal inblijven. Moest het toch even kwijt zo vlak voor het slapen gaan.
Groeten, ella
Groeten, ella
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: