Auto...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

oh,

erik, ben nie boos hoor, ik reageerde gewoon wat direct, meer nie:)


Joy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Een auto is voor de meeste mannen een status symbool. En ik moet zeggen dat ik mij lekker voel in een grote strijkplank met van alles erop en eran. Misschien gek voor een vrouw maar ik geniet ervan. Cruiscontrol ingebouwde telefoon, afstandsbediening voor de radio abs. ect ect.Zolang het nog kan geniet ik ervan. Net terug van een zoon wegbrengen laat in de nacht (2uur) en dan zo heerlijk over de weg zoeven. Vind ik genieten hoor, elsa
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

vinnut toch erg sneu dat men nog steeds een dikke auto nodig denkt te hebben voor de status

wat is status nu eigenlijk, helemaal niets, een zeepbel, een droom die geeneens een droom is maar waar men in geloofd en waar men zonder het te beseffen niet gelukkiger van wordt

-tuurlijk, ik heb ook genoten van de momenten op de snelweg in de nacht in een auto die gewoon lekker warm was en prima reed , muziekje aan,cruisin'......

en dat had met status niets te maken

Joy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joy
vinnut toch erg sneu dat men nog steeds een dikke auto nodig denkt te hebben voor de status
Dat is inderdaad sneu, maar ik heb in deze thread gelukkig niet veel argumenten gezien die met status te maken hebben. Wel met luxe, maar om te gebruiken, niet om mee te pronken.

De meeste reacties (voorzover ze over auto's gingen) vertelden waarom ze een bepaald type auto zo leuk vonden. En het argument status zat daar niet bij.
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Ach, even dromen kan toch geen kwaad? Elsa
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

droom iedere dag, van minuut tot soms wel een uur, met mijn ogen open nog wel, kijk ik de wereld in en geloof ik niet wat ik zie, valt er ook weinig te geloven,en toch schijnt het waar te zijn, en begrijp ik er niets van

geef mij de nacht maar

Joy
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, daar zit ik in mijn DAF, vind het wel maf
door de landen te sturen ook maak ik veel uren, geeft niet
met mijn gedachtes ben ik thuis, ergens daar zit mijn muis

zo is het lang geweest, ervan over is alleen het getijgerde beesd.......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Als je b.v op een parkeerplaats om je heen kijkt zijn het echt de mannen die opvallen wanneer ze in( of uit) hun auto stappen. Vrouwen gooien de deur dicht en gaan waar ze heen moeten gaan terwijl bij mannen je duidelijk ziet dat die 'gezien' willen worden met hun gouden koe. Een bepaalde nonchalance wanneer ze op afstand de deuren vergrendelen..
Ik kan genieten van het comfort wat de auto heeft, maar evengoed kan ik genieten wanneer ik fiets en ook vooruit kom.
Elsa
Laatst gewijzigd door Elsa op do aug 19, 2004 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoi Elsa, da's meer dan waar, en als het auto niet in de buurt is, word er tenminste met de sleutel ervan gepronkt, die blijft dan opvallend op tafel liggen of het word nerveus ermee gespeelt, helaas hebben mannen geen handtas :wink: om hem op te bergen............

Groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Is ook zo met mobieltjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Billig he? :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Dat soort van dingen noemen ze gadgets, mannenspeelgoed, hebbedingetjes voor qua leeftijd volwassen die nog altijd iets kinderlijks hebben.

Ik hoor over auto's en mobieltjes, maar wat te denken van GPS-apparaten, MP3-spelers, USB-insteekkaarten, visitekaartjes, modeltreinen, enz. Status en de loef afsteken bij je vriendjes :-?
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Elsa schreef:Vrouwen gooien de deur dicht en gaan waar ze heen moeten gaan terwijl bij mannen je duidelijk ziet dat die 'gezien' willen worden met hun gouden koe.
Veel mannen houden meer van hun auto dan van alle vrouwen die ze ooit in hun leven hebben gehad. (Naar een zin in een James Bond-roman van Ian Fleming)
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

<Veel mannen houden meer van hun auto dan van alle vrouwen die ze ooit in hun leven hebben gehad>

-das niet erg, zolang je daar maar eerlijk over bent:)

Joy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Nou ik vind het wel erg, eerlijk of niet.
Elsa
Plaats reactie