Vakantie ervaringen
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Vakantie ervaringen
Hallo,
Wij hebben een vraag gehad van een reisburo die gevraagd is door een travestiet klant, om uit te zoeken waar ze op vakantie (als travestiet) naar toe zou kunnen gaan, het liefst ergens in zuid-europa (portugal, griekenland, etc.). Ze gaat regelmatig naar Benidorm en is daar uitgegeken. Heeft iemand van jullie nog tips of suggesties?
Groetjes,
Lisa
Wij hebben een vraag gehad van een reisburo die gevraagd is door een travestiet klant, om uit te zoeken waar ze op vakantie (als travestiet) naar toe zou kunnen gaan, het liefst ergens in zuid-europa (portugal, griekenland, etc.). Ze gaat regelmatig naar Benidorm en is daar uitgegeken. Heeft iemand van jullie nog tips of suggesties?
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Als je over T* spreekt: jetzt Berlin Zeer goede ervaringen. Op een T&T avond sprak ik iemand die ook 's avonds laat gewoon enfemme uitging en ook per S- of U-Bahn kon reizen. Ook qua natuurschoon en musea rijk voorzien. Zelf ben ik nooit enfemme naar Berlijn geweest maar je weet maar nooit, mss kom ik daar nog wel als Josette
In Spanje:
Sitges en Barcelona.
Barcelona is als wereldstad zeer mooi (Sagrada, Diagonal, Ramblas, enz.) en heeft vele bekende en ook minder bekende attracties. Lijkt op Parijs, maar dan minder gelikt.
En Sitges is een badplaats waar ook de locals komen. Absoluut niet zoals benidorm, integendeel. Veel intiemer en sfeervoller.
Ik ben in beide plaatsen vijf jaar geleden geweest bij vrienden van mijn ouders. Warm aanbevolen.
In Spanje:
Sitges en Barcelona.
Barcelona is als wereldstad zeer mooi (Sagrada, Diagonal, Ramblas, enz.) en heeft vele bekende en ook minder bekende attracties. Lijkt op Parijs, maar dan minder gelikt.
En Sitges is een badplaats waar ook de locals komen. Absoluut niet zoals benidorm, integendeel. Veel intiemer en sfeervoller.
Ik ben in beide plaatsen vijf jaar geleden geweest bij vrienden van mijn ouders. Warm aanbevolen.
liefs, Josette
Van Berlijn is het T-gehalte positief. Ik heb op mijn hakken ook bij het uitgaan in de Prenslauer Berg (Knaack) goede ervaringen en ook overdag bij het sightseeing. Dat was in 2002, in 2003 ging ik op platte damessandalen naar Berlin.
Voor meer Berlijn zie o.a. http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ht=berlijn
Van Barcelona en Sitges is mij onbekend. Via-via hoorde ik wel over vermeend homovriendelijkheid van Sitges, maar ik kan dit helaas niet bevestigen.
Andere steden: Monica Dreamgirl beschreef een reis naar Londen, zie hiervoor http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=265
Voor meer Berlijn zie o.a. http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ht=berlijn
Van Barcelona en Sitges is mij onbekend. Via-via hoorde ik wel over vermeend homovriendelijkheid van Sitges, maar ik kan dit helaas niet bevestigen.
Andere steden: Monica Dreamgirl beschreef een reis naar Londen, zie hiervoor http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=265
Laatst gewijzigd door Josette op di aug 24, 2004 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
lesbos...
hmm ik ken lesbos vrij goed, (mijn vriendin is lesbisch, ermm ja dat ook, maar ook van lesbos)
als je daar heen wilt, dan: eressos, het typische 'lesbo' plekje. Verder zijn mensen daar wel vrij open, maar overdrijf het niet.
Daar zien ze mensen überhaupt als klant, dus... hou het reëel, en er is geen enkel probleem lijkt me
groetjes, Anne
hmm ik ken lesbos vrij goed, (mijn vriendin is lesbisch, ermm ja dat ook, maar ook van lesbos)
als je daar heen wilt, dan: eressos, het typische 'lesbo' plekje. Verder zijn mensen daar wel vrij open, maar overdrijf het niet.
Daar zien ze mensen überhaupt als klant, dus... hou het reëel, en er is geen enkel probleem lijkt me
groetjes, Anne
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Vakantie ervaringen
Hoi,
Ibiza schijnt prima geschikt te zijn. Heb van verschillende engelse T's positieve verhalen gehoord en het staat dan ook hoog op mijn persoonlijke verlanglijstje. Hoop volgend (voor)jaar te gaan.
Mogelijke accomodatie in Ibiza Stad is het gay-hotel: Marinas. Maar dit is vrij duur, en je kan dan ook beter boeken bij hun overburen: appartementencomplex Cenit. Dit dient als dependance van Marinas als dat vol is, en is te boeken via Neckermann.
groetjes,
Monica
Ibiza schijnt prima geschikt te zijn. Heb van verschillende engelse T's positieve verhalen gehoord en het staat dan ook hoog op mijn persoonlijke verlanglijstje. Hoop volgend (voor)jaar te gaan.
Mogelijke accomodatie in Ibiza Stad is het gay-hotel: Marinas. Maar dit is vrij duur, en je kan dan ook beter boeken bij hun overburen: appartementencomplex Cenit. Dit dient als dependance van Marinas als dat vol is, en is te boeken via Neckermann.
groetjes,
Monica
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
vakantie ervaringen
Zuid europa is toleranter voor t's dan je denkt.Barcelona,Madrid,sevilla.Of natuurlijk Ibiza vooral de hotels in Feugertas en een paar in San eulalia en san antonio.Wil je het nog exotischer Gran Canaria.
Groetjes Adeline
Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Re: Vakantie ervaringen
Die indruk kreeg ik onlangs ook toen ik in de "Tranny Guide" (12e editie, blz 182/183) een zeer positief verslag las over een T-verblijf op Ibiza.Monica Dreamgirl schreef:
Ibiza schijnt prima geschikt te zijn. Monica
Een citaat: "We had an amazing time and could not believe that such a chilled out and funky place really existed. Its perfect for trannies as no one seems to give a f*** how you dress and what you get up to. Just as long as you are sexy, stylish and love to party."
Voor mij is Ibiza hierdoor met stip gestegen naar de eerste plaats van mogelijke vakantiebestemming 2005.
Kan iemand van jullie uit eigen ervaring verhalen?
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
vakantie ervaringen
Ik heb zeer positieve ervaringen op Ibiza als T.Vooral hotels als Montesol en La Marina in ibizastad,en Ses savines en Arenal in San Antonio.Zeer vriendelijke mensen en en goede hotels voor een betaalbare prijs.Twee laatste hotels liggen direkt aan het strand van San Antonio.Ook in figuertas zijn er T-vriendelijke hotels maar daar ben ik nog niet geweest.
En indien vertegenwoordiger van het RIU-hotelketen waar ik toevallig mee in kontakt kwam twee jaar geleden op Gran Canaria de waarheid sprak zijn alle hotels van de RIU-keten G&T friendly waar ter wereld ook.buiten de hotelmuren is dat geen garantie er binnen wel.Maar het RIU-keten is ni goedkoop.
Goetjes Adeline
En indien vertegenwoordiger van het RIU-hotelketen waar ik toevallig mee in kontakt kwam twee jaar geleden op Gran Canaria de waarheid sprak zijn alle hotels van de RIU-keten G&T friendly waar ter wereld ook.buiten de hotelmuren is dat geen garantie er binnen wel.Maar het RIU-keten is ni goedkoop.
Goetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken