Slapen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:
Mmm orgie's??? Of hou je van slumberparties?
Ruimtegebrek, ik heb maar 1 slaapkamer.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

wat un onderwerp

Bericht door Mara »

eigenlijk gaat ut niemand wat aan, maar goed, misschien is het ja toch voor de een of andere van belang, ik heb un aantaal heel erg grote zwarte t-shirts en als het erg warm is dan maar bloot, saai he? Ik hoop, ik heb jullie niet telleur gestelt! Ach ja, zeker nog saaier, als un knuffel moet altijd een van mijn lieve tijgertjes dienen, van het gespin kan ik lekker wegdommelen...........................

Welte rusten allemaal en leuke dromen, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Hai schatjes,

Reactie op Josette d'r vraag: ik slaap in een nachthemd/japon/niemendalletje, waaronder ik een topje of bh-tje draag waarin mijn inzetsilicoontjes goed op hun plek blijven en een lekkere zachte string. Speciaal gekocht voor de nacht, dat wel, en weggehaald bij Hunkemoeller, komt uit de Invisible lijn (heeft ook een website; www.hunkemoller.nl).
Hier in Nedeland voor mij dus alleen iets anders wanneer ik bij bekenden moet overnachten, maar er gaat altijd een lekker zacht aanvoelend stringetje mee, en anders wel een lekkere zacht aanvoelende katoenen damesslip.
Als er iemand bij mij in bed blijft ouder dan 18 jaar, wil ik ook nog wel eens een super sexy kanten setje met jarretelkousen aantrekken. Maar dat hangt dus af van het feit of het persoon in kwestie er ja dan nee de voorkeur aangeeft.
Live your life, be FREE!!!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Slaap je werkelijk met beha en je kipfiletjes erin? Lijkt me vreselijk ik heb dat nooit gedaan zelfs niet toen ik 24/7 als vrouw leefde voor mijn SRS.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Hai Joanne,

Ieder zijn meug. Ik weet dat bio-vrouwen 's nachts over het algemeen ook geen bh dragen.
Waarom ik slaap met een gevulde bh is iets waarvan ik niet eens kan zeggen "om die reden", het is iets wat gebeurd. Zolang de bh niet "knijpt" en de vullingen goed op hun plek blijven zie ik er niet eens een probleem in. Misschien is het vanwege het gevoel als ik wakker wordt, mischien wel om te "wennen" aan iets wat in de (hopelijk) nabije toekomst werkelijkheid wordt.

Sorry schatje, het is voor mijzelf ook onverklaarbaar, maar ik voel me er goed bij, en daar gaat het mij om.

Knuffel,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als jij je er lekker bij voelt dan moet je lekker doen wat je prettig vind. Ik vind ook niet dat er wat mis is met je manier van doen hoor. Vond het zelf alleen rotdingen zowel beha's als kipfiletjes. Ging altijd broeien onder die dingen en was blij als ik ze uit kon doen als ik in bed ging.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Joanne,

Om dat broeien te voorkomen gebruik ik talkpoeder. Was in het begin wel lastig, maar ook dat went. En bh's hoeven geen rotdingen te zijn, zeker tegenwoordig niet meer met al dat microgaren en superelastische spul, je voelt niet eens meer dat je zo'n ding draagt. Zolang de maat van de onderbustewijdte maar klopt. Maar een bh is trouwens niet iets wat je moet verstoppen, het kan vaak zelfs een sexy indruk geven als er een deel zichtbaar is.

Groetjes,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Vivian Michelle schreef:
Ieder zijn meug. Ik weet dat bio-vrouwen 's nachts over het algemeen ook geen bh dragen.
Waarom ik slaap met een gevulde bh is iets waarvan ik niet eens kan zeggen "om die reden", het is iets wat gebeurd. Zolang de bh niet "knijpt" en de vullingen goed op hun plek blijven zie ik er niet eens een probleem in. Misschien is het vanwege het gevoel als ik wakker wordt, mischien wel om te "wennen" aan iets wat in de (hopelijk) nabije toekomst werkelijkheid wordt.

Sorry schatje, het is voor mijzelf ook onverklaarbaar, maar ik voel me er goed bij, en daar gaat het mij om.
Mag ik even speculeren? Vast wel. Ik denk dat een tv haar vrouwelijkheid vooral ontleent aan de kleding die ze draagt itt transen die zichzelf vrouw vinden. Helemaal als je al een tijd 24/7 als vrrouw leeft en vergeten bent hoe het is om man te zijn.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Violet,

Ik zou niet eens weten in welk "hokje" ik mijzelf zou moeten plaatsen, ook dat is zoiets waar ik niet in geintereseerd ben, die hokjes dan. Een ieder moet doen waarbij zij of hij zich goed bij voelt.
Nog wat anders, je kunt 24/7 als vrouw leven, maar zonder SRS zal je nog wel eens geconfronteerd worden met het feit dat je eigenlijk een man bent. Meestal 's morgens vroeg als je wakker wordt, denk ik.
En ja, een travestiet ontleent de uiting van het andere geslacht door kleding, maar met kleding alleen ben je er niet, ook het gedrag zal aangepast moeten worden, dat weet je zelf ook wel. Alleen keert de travestiet na zijn of haar optreden weer terug naar het oorspronkelijke geslacht. Een transgender of pre-op transsexueel (m/v) doet dat niet.
Maar de topic was Slapen, en daar wijk ik nu teveel van af dus nok ik af.

Knuffel,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Vivian Michelle schreef:
Ik zou niet eens weten in welk "hokje" ik mijzelf zou moeten plaatsen, ook dat is zoiets waar ik niet in geintereseerd ben, die hokjes dan. Een ieder moet doen waarbij zij of hij zich goed bij voelt.
Nog wat anders, je kunt 24/7 als vrouw leven, maar zonder SRS zal je nog wel eens geconfronteerd worden met het feit dat je eigenlijk een man bent. Meestal 's morgens vroeg als je wakker wordt, denk ik.
Valt best mee, androcur doet wonderen. Identificeren is het vervelendst.
Vivian Michelle schreef: En ja, een travestiet ontleent de uiting van het andere geslacht door kleding, maar met kleding alleen ben je er niet, ook het gedrag zal aangepast moeten worden, dat weet je zelf ook wel.
Ehm, nee.
Vivian Michelle schreef: Alleen keert de travestiet na zijn of haar optreden weer terug naar het oorspronkelijke geslacht. Een transgender of pre-op transsexueel (m/v) doet dat niet.
Maar de topic was Slapen, en daar wijk ik nu teveel van af dus nok ik af.
Een tip voor het bereiken van een vrouwelijk klinkende stem, zeg nooit afnokken.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Hallo weer Violet,

Geen ervaring met Androcur of gelijksoortige produkten. Zal ook niet gebeuren voorlopig.
Misschien ligt het wel weer aan mijn orginele haarkleur, maar WAT moet je identificeren? Je weet toch wat er in het kruis aanwezig is? Dat je dat niet wilt en dat je daar wat anders zou willen voelen snap ik ondertussen, jij bent een vrouw gevangen in het lichaam van een man (althans, die indruk krijg ik). Maar ondanks de moontjes is het toch mogelijk iets van die mannelijkheid te laten terugkomen, is wel afhankelijk van de staat van persoonlijke opwinding. Overkwam mij op Puerto Rico een behoorlijk aantal jaren geleden. Kwam daar een leuk meisje tegen, bleek na 2 weken een pre-op te zijn met een, dit kan ik niet echt fatsoenlijk omschrijven, "vrouwelijk" geslachtsorgaan waar ik als man een minderwaardigheidscomplex van kreeg.

Verder ben ik bereid een heleboel te geloven wat niets met religie te maken heeft, maar uit jouw opmerking in deel 2 van jouw laatste reactie zou ik opmaken dat jouw gedrag van begin af aan al meisjesachtig is geweest. LUCKY YOU!!!

In ieder geval bedankt voor de tip uit sectie drie van jouw laatst geplaatste opmerking, maar dat is iets wat ook biologische vrouwen zich nog wel eens laten ontvallen.

Groetjes,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Vivian Michelle,

Jij schreef: In ieder geval bedankt voor de tip uit sectie drie van jouw laatst geplaatste opmerking, maar dat is iets wat ook biologische vrouwen zich nog wel eens laten ontvallen.

Zet 10 jongens en 10 meiden bij elkaar, je zult zien dat de meiden erger zijn dan de jongens...
Ik spreek uit ervaring... heel veel vrouwelijke collega's en dat is niet altijd even leuk... ben wel eens blozend weggelopen 8) 8)

Jij schreef ook: maar WAT moet je identificeren?

Wat denk je?
Ik denk dat Violet bedoelt een controlle van politie of douanne rijbewijs of paspoort zij een vrouw zien zitten en er wat anders in het paspoort staat.
Maar ik kan het natuurlijk hartstikke mis hebben :D

Maar goed, ik word een beetje vervelend... gebeurt wel vaker :D 8)

Greetzzz, Moi
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

slapen

Bericht door Adeline_ »

ik slaap meestal liggend in bed met ogen dicht,soms in een slipje alleen soms met een pon,en soms met niks aan (hete zomer of vriendje)


Groetjes Adeline :D :D :D :D
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Vivian Michelle schreef:Maar een bh is trouwens niet iets wat je moet verstoppen, het kan vaak zelfs een sexy indruk geven als er een deel zichtbaar is.
Hehehe daar was ik al van op de hoogte:o) Uit ervaring en het werkt heel leuk op dronken mannen in de kroeg.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Joanne,

Beetje de mannen gek maken, he :D :D :D

Greetzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie