Slapen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Beetje? :D :D
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

hehehehe

Ben ik blij dat ik geen stapper ben :D :D

Natas
Niets is blijvend, alleen de verandering
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Mmmm, Joanne........ondeugd! :wink: Maar het werkt ook als een magneet op nuchtere mannen en twijfelvrouwtjes hoor!

En Natascha, het zou misschien nog wel aannemelijker zijn, datgeen wat jij in 1 van je voorgaande reacties aanhaalt aangaande identificeren. Mocht dat zo zijn, is mijn opmerking niet echt gepast geweest en daarom;

Violet, als je dit leest en je bent niet happy met de door mij geplaatste opmerkingen aangaande identificatie, dan bij deze mijn excuses. Ook ik snap vaak dingen niet zoals de onderwerpen bedoeld zijn :oops: .

Love ya all,

Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Vivian Michelle,

Jij schreef: En Natascha, het zou misschien nog wel aannemelijker zijn, datgeen wat jij in 1 van je voorgaande reacties aanhaalt aangaande identificeren. Mocht dat zo zijn, is mijn opmerking niet echt gepast geweest en daarom;

Violet, als je dit leest en je bent niet happy met de door mij geplaatste opmerkingen aangaande identificatie, dan bij deze mijn excuses. Ook ik snap vaak dingen niet zoals de onderwerpen bedoeld zijn .


Ik zou mij behoorlijk beroerd (om het nog maar netjes uit te drukken) voelen... als ik als Nataschja over straat zou gaan en ik word staande gehouden ter identificatie. het is me nog nooit gebeurd.... maar...
Nee, lijkt me maar niks.
Eens zal wel de eerste keer worden... maar dan zie ik wel wat de reactie van de opsporingsambtenaar is... Hij/zij zal zich wel aan de fatsoensnormen houden... slik ik begin nu ergens over na te denken waar ik nooit eerder aan gedacht heb.

Ik poste dit eigenlijk uit het beroep dat ik uitvoer namelijk beveiligingsbeambte, wij kunnen en mogen ook vragen naar legitimatie.
Hoe zou ik reageren??? oef ik ben wel wat begonnen met een van mijn eerdere postings... Ai dit was dus ook niet mijn bedoeling. schoot zomaar te binnen.

Maar hoe zou ik reageren, hangt af van het soort bedrijf. Nee, ik weet niet hoe ik zou reageren als ik een vrouw zie staan, en er iets anders op het paspoort staat. Een ding weet ik wel ik behandel de persoon wel vriendelijk en met respect, dat is wel zeker.

Taschja taschja wat ben je begonnen.

Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Taschja, ik denk dat als jij iemand staande houd en identificatie vraagt, en die persoon is gekleed anders dan het geslacht wat in de identificatiepapieren staat, jij daar als T veel begripvoller mee omgaat als misschien wel al je collega's.
Maar evengoed wijken we weer behoorlijk af van de topic.

Daarom welterusten, het is maandagmorgen 01.00 uur en ik ga mijn lede lijf te ruste leggen, IN EEN KORT SATIJNEN NACHTHEMD.

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi,

Staande houden mag ik niet, is alleen voorbehouden aan opsporingsambteneren... politie douane e.d.

Ik denk het wel dat ik er begripvol mee om ga, maar ik hou me lekker stil.
Geen slapende collega's wakker maken... :wink: ze mochten wat door krijgen :oops:

Slapen is een goed idee, in stingetje en shirtje

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Slapen

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Mag ik effekes intiem worden? De travestie, blijft zij beperkt overdag of brengen jullie de nacht in lingerie, nachtpon, enz. door? Ik ben benieuwd naar ervaringen.
In bed. Naakt.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mijn voordeeluren kaart van de NS heeft (nu) nog een oude mannenfoto van mij er op. Maar laat hem gewoon zien als ze mijn kaartje moeten knippen. Er is me ooit eens naar gevraagd door een vrouwelijke controleur maar dat was uit nieuwsgierigheid. Ze vroeg of ik mijn haar geverfd had met een vette knipoog. De rest zwijgt er netjes over. Krijg soms de opmerking: oh ja dat is ook een mooie foto;o) Valt dus allemaal best mee volgens mij met die legitimatie als je zelf maar rustig blijft doen dan doen ze er absoluut niet moeilijk over. Ze kunnen je moeilijk arresteren omdat je in dames kleding rond loopt.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Mijn voordeeluren kaart van de NS heeft (nu) nog een oude mannenfoto van mij er op. Maar laat hem gewoon zien als ze mijn kaartje moeten knippen. Er is me ooit eens naar gevraagd door een vrouwelijke controleur maar dat was uit nieuwsgierigheid. Ze vroeg of ik mijn haar geverfd had met een vette knipoog. De rest zwijgt er netjes over. Krijg soms de opmerking: oh ja dat is ook een mooie foto;o) Valt dus allemaal best mee volgens mij met die legitimatie als je zelf maar rustig blijft doen dan doen ze er absoluut niet moeilijk over. Ze kunnen je moeilijk arresteren omdat je in dames kleding rond loopt.
Ik ben ooit aangehouden voor een verkeerscontrole. Notabene net toen ik onderweg was naar het VU voor de intake. De agent zei eerst dat ik het verkeerde rijbewijs mee had genomen:

"Nee dat ben ik!"
"Heeft u dat nog niet laten veranderen?"
"Nee dat mag nog niet"


Voor de rest geen gezeur... m.u.v. een defect koplampje...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

De ene agent is de andere niet, sommige blijven netjes mevrouw zeggen. Het vervelendst tot nu toe was het afhalen van de ov jaarkaart. Goedemiddag mevrouw, kan ik u helpen? Ik kom mijn ov halen. Ok, heeft u ook een legitimatie bewijs meegenomen? Jazeker, alstublieft. Dankuwel, ehm, ehm jongen. :evil:
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi girls,

Als ik jullie postings zo lees, dan denk ik als je zelf geen problemen hebt met je T gevoelens... dat een ander er ook geen problemen van maakt.
De ander heeft misschien wel zijn eigen problemen waar die meer mee aan de gang is...
Dan dat hij zich ook nog eens druk moet gaan maken over een T-girl.

Maar ik weet het niet... nog niet mee gemaakt.

Als ik de betreffende opsporingsambtenaren kan ontwijken doe ik dat :D :D Nee hoor geen hekel aan de politie.

Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Goeie conclusie Nataschja. Alleen ben ik zelf het punt voorbij dat ik dingen ontloop. Laat ze maar denken wat ze willen.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Joanne,

Je bedoelt dat ontwijken van politie??? :D :D :D

Dat heeft een doel... ik zat op de fiets.... op het fietspad.... agent en agente in de auto.... agente zat te denken kan ik er nog voorlangs...
Ik bij mezelf: waag ut us... ze bleef staan... gelukkig. anders was ik over de motorkap gegaan... niet leuk.
:D :D :D

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahaha dan ontwijk ik ook ja:o)
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

:D :D :D

Natas
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie