Slapen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

slapen

Bericht door Mara »

Volgs mij ging het hier over slapen :roll:
Misschien weet ik het niet, kom immers uit duitsland, maar komt hier in NL de politie ook s'nachts in bed contolleren? :wink:

Nou, dan zal ik mijn legitimatie maar op nachtkastje laten liggen.....

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: slapen

Bericht door Chantal C. »

Mara W. schreef:Misschien weet ik het niet, kom immers uit duitsland, maar komt hier in NL de politie ook s'nachts in bed contolleren? :wink:
Als ze je zoeken omdat je wat uitgevreten hebt, komen ze bij voorkeur om een uur of 5 a 6 aan de deur in de ochtend. De kans is voor hun dan groot dat je lekker op 1 oor ligt te slapen. :-?

En nee, ik heb er geen ervaring mee gelukkig! Wel ooit in een buurt gewoond waar regelmatig politie 's ochtends vroeg actief was.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal, zo vroeg doe ik toch nie open,en als ze me zoeken en in mijn nestje willen, moeten ze maar s'avonds komen, maar dan wel met de goeie versiertrukjes :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Mara W schreef: Chantal, zo vroeg doe ik toch nie open,en als ze me zoeken en in mijn nestje willen, moeten ze maar s'avonds komen, maar dan wel met de goeie versiertrukjes

Mara

Het liefst een paar leuke agentes, mogen best een beetje streng zijn :wink:
slapen krijgt ineens een heel andere wending :wink:

Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nataschja, je begrijpt me :lol: :wink: :oops:

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

:D :D :D

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Dames, er schoot zomaar ineens een vlaag van verstandsverbijstering door mijn woning, en die ontsproot het volgende;

's Nachts in bed alleen is niet wat, ondanks dat ALS je slaapt, je geen idee meer hebt van wat er om je heen allemaal gaande is. Het is veel leuker om als je naar bed gaat, het persoon naast je in bed (M/V) weer naast je terug te zien als je ontwaakt.

En als je wat eerder wakker gemaakt wordt door je wekker dan nodig is, kun je samen nog "wat gezelligs" doen ook. Geldt trouwens ook voor wanneer je "te ruste" gaat.
Maar dat snappen we allemaal wel, denk ik. Voor mij is het in ieder geval hoog tijd dat er weer eens iemand naast mij ligt in bed, hier is het 's nachts ook maar saai, zo helemaal in mijn eendje. Oh nee, dat is een auto, ik bedoel dus in mijn 1tje (ben en blijf blond).

Hé, ondanks dat ik niet reageer op de vraag van Josette (de eerste dan), wijk ik niet van het onderwerp af. Goh, het kan dus WEL!

Groetjes meiden,

Vivian :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Ik blijf dromen over Tess en een leuke politie agente :D :D :D

Niet die agente die me bijna om reed...

Als ik slaap kan men een kanon naast me afschieten en ik draai me nog eens lekker om, of kruip nog eens lekker tegen mijn minares aan :wink: :wink: :D :D Om te SLAPEN :D

Groetjes, Natas
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie