Een vraagje

Algemeen

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Vivian Michelle schreef:Ik heb zo het lichtroze vermoeden dat het ene toch IETS MEER OPWINDEND :oops: :P :lol: :wink: is dan het andere :lol: !
Klopt :D

Kun je zien hoe snel we off-topic gaan als vaste Travestie.org-forumschrijvers. Hier gebeuren dingen die waar ze elders allang sloten op draden gooien of :cry: , nog erger, berichten gaan wissen. :evil:

En eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat we snel off-topic gaan :P :D . Het heeft ook wel iets oorspronkelijks :wink:
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Er is geen forum zoals de onze :) :D
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Daar heb je gelijk in hier kan werkelijk alles besproken worden. Dat is de kracht van Trav.org. Mrrrrraaaauuuw:o) :D
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Vivian en andere dames,

Ana hoelandiejja , bititkallimie ingliezie, ana miesj fahma

Ik ben nog steeds bezig met het ontcijferen van de zin :-?
Vandaar dat ik maar even met een Arabisch antwoord kom... ik hoop dat ik alles goed geschreven heb, eerlijk gezegd snap ik er geen woord van 8) Ik spreek 2 woorden Arabisch: salaam aleikum en sjoekran :D :D

Joanne, je hebt geen slechte invloed op mensen :D

Josette, Dat had je nou niet moeten zeggen over de Kamasutrabeurs :D :D :wink:

Vivian, Kompjoeters en Kamasutra-beurs hebben wel wat gemeen met elkaar, je kunt er behoorlijk opgewonden van raken :D :D :D (pc in negatieve zin :D )

Joanne, die rietjes.... geeft niks :D

Josette, geef die arme ik maar de schuld :wink: :D onee ik was ook degene die over zweepjes begon :wink: :oops:
Geeft helemaal niks dat we zo snel off-topic gaan... die pc zal zich wel redden :D :D

Joanne, dat hier alles besproken kan worden erg fijn!!! maar werkelijk alles dat betwijfel ik :D

Als het goed is heb ik hierboven neergezet: ik ben Nederlandse, spreekt u Engels? Ik begrijp het niet.

Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Joanne, als je ook zo mauwt in mijn gezelschap, mag je blijven, Lekkere Stoeipoes :P :P :P !!!!!

En Josette, inderdaad, ik denk dat je wat jouw 2 bovenvermelde reacties, hoe "slecht" het ook is, helemaal gelijk hebt. Maar wat niet is kan nog komen (wat jouw reactie aangaat dan), onthou dat!

Enne.... Joanne.... die rietjes hè, die zijn toch wèl van meegevend zacht rubber hè?

Leer Vraagt Om Meer, Pijn Is Fijn, is mij weleens verteld.

Deel 1 kan ik inkomen, deel 2 zeker niet. Ik heb er geen problemen mee om het lijdend voorwerp te zijn op welke manier dan ook, maar zelf sta ik Spanking niet eens toe, omdat mij altijd geleerd is terug te meppen als ze mij een pak op m'n duvel gaven!!!

Dus pas maar op, Juf! :wink:

Goh, is het weer de volgende dag ( kwart over twaalf NL-tijd, dus officieel 9 september 2004 in NL). Ben blij dat ik zelf mijn tijd mag indelen en mijn studenten 's morgens ook pas na 10 uur lokale tijd (Hier NL-tijd + 2 uur) een keer aan komen druppelen.

Welterusten, slaap zacht (oh, sorry, slapen is een ander onderwerp op dit forum :wink: )

Vivian Michelle :wink:
Laatst gewijzigd door Vivian Michelle op do sep 09, 2004 0:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Live your life, be FREE!!!
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Aanvulling voor Vivian,

Jeuk is leuk, bloed moet

Ehh foei ik moet maar even inbinden

Greetzzz, Natas
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Hé Taschja, ik zou gaan ronken, maar zie dat jij intijd dat ik mijn "visie" weer eens tot uiting gebracht heb, gereageerd heb, dus volgt uiteraard een reactie.

Ik zal het maar even voor je vertalen. Mijn "opener" was als volgt;

Hallo/welkom,mooi meisje, goedenavond? Hoe gaat het met jou. Sorry, tekentjes net verkeerd om geplaatst. Ik doe gelukkig ook wel eens wat verkeerd, anders had ik toch niet de haarkleur gehad die ik van origine heb.

Jouw zinnetje zegt: ik ben hollands(e), spreekt U Engels, ik snap het/U niet. Dus dat heb je inderdaad wel aardig geschoten.
"Vrede zij met U" en "Dank (je/U)" is iets waar je gewoon vervelend van wordt, zovaak gebruikt "men" het in deze wereld.

Maar evengoed, je bent al verder dan de meeste Hollandi (algemeen).

Laten we er maar geen gewoonte van maken, dat Arabisch, staat zo vreemd, daar "ons gedrag" op z'n zachtst gezegd NIET getolereerd wordt in het Islamitische geloof, en Arabs en Islam zijn toch nog steeds onlosmakelijk aan elkaar verbonden.

Welterusten,

Vivian :P
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Vivian,

Jij schreef: Hallo/welkom,mooi meisje, goedenavond? Hoe gaat het met jou.

Bloos bloos :D :wink:

Jij schreef ook: "Vrede zij met U" en "Dank (je/U)" is iets waar je gewoon vervelend van wordt, zovaak gebruikt "men" het in deze wereld.

Ik weet het, collegaatjes van me, iedere keer weer.... staat hoog in de ergernissen top tien.

Dat ik verder ben met de meeste Nederlanders ben ik niet met je eens...
Ik ben een woordenboek nodig om de (Arabische) woorden op papier te krijgen...

Hoe kwam ik er ook bij om Arabisch te willen leren??? Voor een vakantie naar Egypte maar daar red ik het ook wel met engels. Maar dan weet de bevolking meteen een toerist!!! geld... maar dan kijke kijke en niet kopen... NEE een Nederlander :D :D 8)

Ik wil er niet eens een gewoonte van maken!!!
Ik ben blij dat ik in Nederland woon, mijn werk in Nederland heb, en mijn familie en vrienden hier in Nederland wonen.

Het Islamitische geloof heeft de Koran zoals wij de Bijbel hebben of verwar ik nu dingen???
Ik meende dat wat in de Bijbel staat ook in de Koran staat maar er word een andere uitleg aan gegeven. Ik weet niet meer waar of van wie ik dit hoorde, maar als ik dit zeker wil weten zal ik beide boeken moeten doorlezen. (en daar heb ik geen zin in)
Maar dat men een heel andere kijk op dingen heeft was mij allang opgevallen (gebeurtenissen hier in NL wekte een beetje woedende reaktie op bij mij en waarschijnlijk bij meer Nederlanders een Imam die wat zei)
Maar ik wil nu niet alle mensen van een bepaald geloof over een kam scheren en dat zal ik ook niet doen... maar soms aaahhhhhhh 8)

Misschien als wij allemaal naar het Midden-Oosten komen dat deze mensen hun visie op TV TG en TS en alle andere seksuele voorkeuren gaan herzien... al reken ik er helemaal niet op.

Groetjes,

Nataschja
Adeline_
dagelijks aanwezig

een vraagje

Bericht door Adeline_ »

Ik kan beter overweg met naaimachine en make-up dan met een pc

GroetjesAdeline :wink:
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Hé Tascha,

Heb vlak nadat ik mijn vorige reactie heb geplant, nog een berichtje geschreven, maar dat mocht niet van de software van deze site (blijf ik toch nog een beetje "on topic", zullen we maar zeggen). Ben daarna maar lekker in mijn T-poezenmand gekropen.
Maar waar het om ging, jeuk is leuk, zolang er een vrijer (M/V) is die je daar op en heeeeele plezierige manier "van af" helpt :lol: :lol: :lol: .
En inderdaad, bloed moet......naar de bloedbank en niet anders.

Nog 1 die ik voorheen nog wel eens hoorde;

Sla met hout als je van elkaar houd.

Maar in iedergeval heb je een Arabisch woordenboek. Probeer dat in de niet-Islamitische huishoudens maar eens te vinden! En inderdaad, de Koran zou zo goed als gelijk moeten zijn aan het Oude Testament.

Zoals overal op deze wereld al vaker is bewezen; er waren "rotte appels", er zijn "rotte appels" en die zullen in de toekomst ook niet verdwijnen. Die rottige rotte appelen vind je in alle samenlevingen en in alle gradaties binnen die samenlevingen, maar dat is geen geheim.

Slechts een kleine waarschuwing; GA ALS MAN NIET GEKLEED ALS VROUW IN HET OPENBAAR IN EEN ISLAMITISCH LAND!!!! Een "vriendin" uit Belgie, Pamela (shemale), is in Dubai geweest. Daar zijn foto's van te bezichtigen op haar website, edoch slechts hotelkamer, niets openbaars. Het viel mij al mee dat ze er hier inkwam :o ! Jammergenoeg heb ik haar niet ontmoet, maar dat was ook in de tijd dat ik "bij de buurtjes" uit logeren was (Saudi).

Nou meid, weer een boel leeswerk achter de rug. Tot de volgende keer maar weer :D :D :D :D :D !

Knuffeltjes,

Vivian Michelle
Laatst gewijzigd door Vivian Michelle op vr sep 10, 2004 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Viv,

Een kort antwoord (hoop ik)

In de funzone zag ik een leuke, kun je wel als T over straat :D :wink:

Sla met hout als je van elkaar houd????

Nog nooit gehoord.

Voor de rest klopt helemaal!!!

Ik ga filmpje kijken :D

Groetjes, Nataschja
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Gaat het hier over computers? Nou, die dingen kunnen me maar.....

Zit al 3uur aan proberen op fotoshop en moet me inhouden dit toestel niet het raam uit te flikkeren, dat dingen sloopt zeenuwen :roll:wil je niet geloven, makkelijker is het suomi te leren.........

Mara, die nu voor de buis gaat hangen om weer rustig te worden :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hi,

Zo even lekker een film gekeken, money talks daarna southpark, wat heb ik gelachen....

Mara, momenteel gaat het over van alles, als het maar leuk is!!!
En computers zijn soms leuk en soms niet :wink:
Fotoshop is een programma om foto's te bewerken of niet??
Lijkt me moeilijk toe, als ik foto's maak dan laat ik ze zoals ze zijn.
De computer sloopt de zenuwen??? Weet ik, wat ik al wel niet tegen dat ding gescholden heb, wil je niet weten :roll: :roll: Het ergste is: dat ding heeft geen schuld :D :D Meestal ligt het aan de persoon die erachter zit :-? Maar ik ben het met je eens een vreemde taal leren kan soms gemakkelijker zijn dan een PC :roll: Maar ik kan al niet meer zonder, dus er is wel interesse, dus er is ook wel een wil om te leren :D

Vivian, Ik denk dat het Midden Oosten ook wel makkelijker aan het worden is... al zullen niet alle mensen zo 1 2 3 willen toegeven.
Als een "Westerling" naar die landen gaat is het of vakantie of werk...
ik geloof niet dat ze het toerisme willen boycotten want het betekend geld verdienen.
Maar dat ze daar echt anders over vrouwen denken... was mij bekent en dat het niet altijd positief is ook helaas :cry: :cry: Ik heb dingen gehoord wil jij niet weten.... :x :x brrr wat een achterlijke gladiool was dat...
Maar niet alle mensen in het Midden Oosten zijn zo gelukkig :D .
Het lijken me heel erg fasinerende landen toe... zou er best eens een kijkje willen nemen... alleen de vraag is hoe kom ik er... ik stap dus absoluut niet in een vliegmachine... nu niet en nooit niet. :(

Groetjes, Nataschja
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja Nataschja, soms krijg je genoeg van dat hoop elektronika en op tijd moet je dit ding dan ook maar uitschakelen om erge overstuurdheit te voorkomen, en ik geef ja ook toe dat dat grijse ding geen schuld treft, ik ben er gewoon nog niet zo bekwaam om fatsoenlijk met dit ding om te gaan :roll:
Maar, nu is een nieuwe dag en ik ga us kijken, wat ik vandaag eraan kan doen om me dit ding tot vriend te maken, want ik geef het niet op, uns ben ik wijzer als dit toestel, is tenminste het doel wat ik me zet :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Mara,

Ik heb eigenlijk al een beetje een antwoord gegeven in jou stukje, waarom, ophet forum de site.

Maar ik zet hier ook wel even wat neer...

Soms kan ik m'n laptop ook wel weet ik veel wat doen :roll: ik ben dus ook geen ster met een pc, maar waar ik mijn laptop voor gebruik is om te internetten en microsoft Word af en toe een spelletje en ik moet zeggen de dingen die ik bijna dagelijks op de PC doe red ik me aardig...
Maar owee als ik wat anders doe dan gaat het of goed of goed fout.
Maar ik leer er wel van.

Om het ding tot vriend te krijgen het belangrijkste: Rustig blijven ook al gaat er wat fout, doorzettingsvermogen en doel na streven.

Ik weet het, ik zet het hier wel zo leuk neer maar voor mij is het ook wel eens moeilijk om rustig te blijven van de pc :roll:

Greetzzz, Nataschja
Plaats reactie