Dubbele garderobe

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Lisa, anders moet je eens bij Ron Enters herenmode aan de Slotlaan in Zeist gaan kijken. Pakken in meerdere kleuren en in september en februari/maart kun je daar ook altijd door een selectie van de stoffen voor het volgende seizoen kijken en daar een van uitkiezen waarna je pak min of meer als maatconfectie wordt afgeleverd. (mijn ene arm is een paar cm korter dan de andere en daar wordt dus heel netjes rekening mee gehouden) Ze hebben daar ook een uitgebreide collectie overhemden (waaronder verschillende tinten roze voor de liefhebbers :wink: ) en stropdassen in alle (on)mogelijke kleuren.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ja, Elsa, wij hebben er vreselijk om gelachen, en bedankt Leontine, als ik weer eens een nieuwe pak nodig heb, dan zal ik er aan denken. Voorlopig heb ik er genoeg pakken, gezien ik voor mijn werk geen pak hoef te dragen. Helaas kan ik dat niet zeggen over rokken, (dames)schoenen, enz., want heb ik er nooit genoeg van... :wink:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Lisa, ik weet niet of de kastruimte bij jou onbeperkt is, maar mijn 'rem' is tegenwoordig dus gewoon dat ie toch echt vol is en daar ook ik moeilijk kan weggooien... :lol:
Liefs, Leontine

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Leontine,

Dan koop je toch een nieuwe kast.

Lisa
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Tashja,

Met kleur bedoel ik limegroen, roze, geel, turkoise, lichtbeige en zo. Sprekende (als je wilt Uitgesproken) kleuren in combinatie met donkerder. Doe eens gek, lichtere kleuren gaan tegenwoordig ook bij mannenkleding een grotere rol spelen. Als je die uitgesproken kleuren als Vrouw wenst te dragen, kan dit absoluut goed gecombineert worden met donkere kleuren. Maar sla een een Otto, Wehkamp of Neckermann gids open, ook daar staan best leuke ideeen in, hoor!

Succes!!!

Vivian :wink:
Live your life, be FREE!!!
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Lisa,
daar zal ik dus nog echt even op moeten wachten wil ik niet het huis uitgesmeten worden :wink:

En ik ben bang dat het na de scheiding voorlopig héél weinig kleding kopen word :(
Wat ik begrepen heb is scheiden een vrij dure 'hobby'. En aangezien we dit huis een paar jaar terug op 2 lonen gekocht hebben en ik zoonlief liefst niet direct na de scheiding ook nog eens wil ontwortelen...

Dus voorlopig toch maar even behelpen. En het is ook goed voor m'n zelfbeheersing :D
Liefs, Leontine

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Leontine,
Daar kan ik over meepraten. Want, hoewel mijn kast ook propvol is, vind ik dat zelf geen echte rem -- mijn vrouw echter wel. Ik denk, zo te horen, dat het bij jou ook zit. Want voor de prijs van een paar laarzen koop je tegenwoordig een hangkast bij de Gamma, dus daar zou het er niet aan liggen.

Maar wij gaan straks onze zomergarderobe inpakken en op zolder opbergen, dus maken ruimte vrij, dus wie weet.....

Lisa
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik kan er over meepraten. Ook al heb ik geen ruimte meer voor extra laarzen, de verleiding is groot :D
Lisa met een S schreef:Want voor de prijs van een paar laarzen koop je tegenwoordig een hangkast bij de Gamma, dus daar zou het er niet aan liggen.
Niet altijd. Vorige week kocht ik bij een outletzaak een paar leren Espritlaarzen (ook van binnen leer) voor 15 Euro. Nieuw. Nieuwprijs 129 Euro. Tijdloos, maar van assortiment van vorig jaar. De kunst is om te scoren met koopjes en om peperdure laarzen in mijn maat 40 in de aanbieding voor vlijmscherpe prijzen te scoren :P
liefs, Josette
Plaats reactie