Marcella

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Sjaleesha
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 14:38
Locatie: Tussen de rivieren

Bericht door Sjaleesha »

Hoi Marcella en John ook van mij van harte proficiat.

Ik wens jou Marcella, een heel voorspoedig herstel toe en jullie beiden alle geluk van de wereld voor de toekomst.



Heel veel liefs van ............. Sjaleesha
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Lisette
dagelijks aanwezig
Berichten: 102
Lid geworden op: zo jun 24, 2001 2:00
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Johnn had net 2 nummertjes omgedraaid voor het telefoon nummer van Marcella het correcte nummer is 050-3616394
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Weer tijd voor weer een kleine update.

De laatste drain is er vanmorgen uitgehaald ((borst),het catheter is verwijderd en de tampon(s) zijn eruit.
Ze is ook begonnen met dilateren (en er werd ook gelijk gezegd dat ze wel een maatje grotere dilator mag hebben :P ).

ze loopt ook al aardig rond in het ziekenhuis.
Dit alles bij elkaar houdt men zich aan het principe om er geen kostgangers op na te houden. :wink:
In concreto betekent dit dat ze morgen naar huis mag/moet om daar verder te herstellen.

Kortom......het gaat hartstikke goed. :lol:

betekend ook dat vanaf morgen bellen niet zo heel veel zin meer heeft want grote kans dat je dan een ander aan de lijn krijgt op dat nummer :wink:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

johnn schreef:Kortom......het gaat hartstikke goed. :lol:
Hartstikke fijn! En groetjes aan Marcella!

Groetjes,

Annegreet
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi allemaal,

Ik schrijf nu wel dat bellen geen zin meer heeft (vanf morgen).....dit klopt ook.
Maar een mailtje kan/mag natuurlijk altijd :wink:

Marcella63@home.nl
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Hoi plaatsgenootje,

het is fijn te lezen dat je weer thuis bent.

Onderstaande kop verscheen toen jij in het ziekenhuis lag:


Afbeelding


maar Johnn wist dat natuurlijk allang.

Sterkte met je herstel,

Evelien
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

mmmhhh, Evelieneke, zou ik dan toch Zuid Holland moeten ruilen tegen Twente? Mijn zus woont in Enschede (nog nooit bezocht, geen kans gehad haar daar te bezoeken gezien mijn werk in het Midden-Oosten), een dienstmaat in Oldenzaal en een andere dienstmaat in Almelo (met beiden contact behouden).

Maar dat is niet het onderwerp, het "onderwerp" is Marcella.

Dame, ik hoop dat je wat opknapt, zodat je heel snel heeeeeeel gelukkig als echte vrouw samen met Johnn kunt doen wat je wilt/zou willen doen.

En Johnn, misschien onterecht om te melden, maar ik schrijf het toch, LAAT MARCELLA NIET VALLEN/IN DE STEEK, ZEKER NIET NU!!!! Ondanks alles denk ik dat ze je nu, misschien meer dan ooit te voren, nodig heeft (psychisch), daar zij mogelijk momenteel in een onuitputtelijke roes van Vrouwelijkheid verkeerd/leeft en daar nog niet aan kan "voldoen".

Johnn, als de tijd daar is, verwen haar dan ook echt als vrouw (niet alleen financieel, je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel).

Heel veel succes en liefde in de toekomst!!!!!!! Laat ons op een later tijdstip ook genieten van jullie wettelijke bruiloft ((enkele foto's?)(bij voorbaat dank)).

Knuffel voor jullie beiden,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

:lol: hierbij zou ik iedereen willen bedanken voor de mooie wenskaarten, de ziekenhuisbezoeken en de bloemen. Uiteraard ook in het getoonde medeleven via het forum op internet, telefonisch,en de verkregen emails etc.... Ik ben weer thuis en ga de komende tijd een herstel periode in ....samen met mijn verloofde en aanstaande echtgenoot: Johnn. Ook hij wil ik hierbij openlijk danken voor het bijstaan van mij tijdens mijn ziekenhuisverblijf.
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Plaats reactie