Buikpiercing
Moderator: Moderators
Buikpiercing
Hi girls,
Ik denk erover om zo'n sexy buikpiercing te laten zetten.
Dit kan je verstoppen waneer je wilt en tonen met zo'n kort shirtje aan.
Wat mij betreft, zo'n buikpiercing is heel vrouwelijk en sexy om te zien.
graag jullie meningen - tips
kus
Sandra
kus
Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
Sandra,
Of een piers sexy is lijkt me erg persoonlijk.
Het verlegd de aandacht naar dat punt. Als dat je doel is ......
Ik heb ze niet en zal het ook niet doen. Soms vind ik het leuk om te zien maar teveel ijzer op straat maakt het weer erg gewoontjes. Je hebt ook veel nep piercings. Ik zou zeggen probeer eerst dat eens.
Succes
Martiene
Of een piers sexy is lijkt me erg persoonlijk.
Het verlegd de aandacht naar dat punt. Als dat je doel is ......
Ik heb ze niet en zal het ook niet doen. Soms vind ik het leuk om te zien maar teveel ijzer op straat maakt het weer erg gewoontjes. Je hebt ook veel nep piercings. Ik zou zeggen probeer eerst dat eens.
Succes
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de navelpircing
Hey Sandra, je hebt gelijk, en alle anderen hier ook, mijn zus heeft ook gezegt dat het mij zou staan, en ik laat het nu ook doen, immers ben ik ondanks de moontjes afgevallen en zij zegt dat mijn buik nu weer toonbaar is en last van haren heb ik er helemaal niet meer, dat is verleden tijd, ik kan mijn korte t-shirts weer aan en heb deze zomer weer een aantaal van die buikvrij-topjes gekocht, laat het nu zetten dat het voor volgende zomer goed is geheelt want dat duurt nogaal met dit soort pircing, ik geloof er zo'n 1tot3 maanden of zow! En dan maar opletten dat ik me geen winterspek op de buik kweek.............
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
Inderdaad schatjes, een navel piercing zichtbaar dragen is HELEMAAL afhankelijk van de omstandigheden. Haar is, net als mijn dikke buikje, een KILLER voor je imago en die piercing trekt de aandacht naar je buik als je buikvrije en/of navelvrije kleding draagt. Het is dus zeker zaak om goed te overwegen wat de afloop zal zijn, want in het geval van een buikje zullen mensen je misschien vragen (afhankelijk van hoe vrouwelijk je er uit ziet) of je zwanger bent. En van 1 ding ben ik overtuigd, dat gezanik over zwangerschap is een Libidokiller!
Maar uiteindelijk blijft het vraagstuk Wat wil je zelf? Laat je een ander voor jou bepalen of bepaal je zelf? Doe wat je zelf wilt en als je zelf overtuigd bent van datgene wat jij zelf wilt goed/leuk is, laat je dan niet door anderen op een andere gedachte brengen.
Later!
Vivian Michelle
Maar uiteindelijk blijft het vraagstuk Wat wil je zelf? Laat je een ander voor jou bepalen of bepaal je zelf? Doe wat je zelf wilt en als je zelf overtuigd bent van datgene wat jij zelf wilt goed/leuk is, laat je dan niet door anderen op een andere gedachte brengen.
Later!
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Ik heb een navelpiercing en ben er erg blij mee. Wil er ook nog een tattoo omheen laten zetten maar dat duurt nog even. Heb er net twee bij laten plaatsen waar ik ook weer erg blij mee ben. Mijn navelpiercing was met zes weken helemaal genezen en als je een beetje oplet wat je doet is dat bij iedereen mogelijk. Ik mocht officieel niets gebruiken van mijn piercer maar heb de boel onderhouden met unicura zeep. Twee maal daags een sterilonbadje (op je rug liggen een beetje sterilon in je navel gieten en dan het ringetje draaien tot de hele boel doordrenkt is met dat prikkende spul zo voorkom je ontstekingen beter dan dat je het lichaam het zelf laat doen) en de boel sneller laten genezen door het gebruik van calendulazalf (goed het ringetje insmeren en dan draaien.) Ging prima en was volgens mijn piercer de helft sneller dan normaal.
Gehoord van een piercingboer die zelf een dikke 70 piercings heeft, waarvan 31 in z'n penis. Zelf heb ik er 6 gehad (en nog een stuk of 10 oorbellen, maar die tellen niet). Omdat iedereen tegenwoordig vol gaatjes zit, heb ik ze er weer uitgehaald. Zoutwateroplossing is het beste schoonmaakmiddel.Joanne schreef:Nooit iets van gemerkt. Is helemaal goed gegaan (en sneller dan normaal) ook bij mijn oorbellen vroeger en ik had er veel. Waarschijnlijk heeft de Calendula zalf zijn werk ook goed gedaan.
En als het dan toch zo is (vraag me af waar je je wijsheid vandaan haalt) is er ook nog medicinale alcohol.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Buikpiercing
Het heet natuurlijk een navel piercing maar goed dat is niet perse iets mannelijks of vrouwelijks.. Dus voor iedereen.. En ja verbergen kan altijd maar waarom!! mijne laten zetten op mijn 18e.Miss Sandra schreef:Hi girls,
kus
Sandra
neem een staafje of een ringetje en naderhand kan je vanalles er aan hangen iets met een leuk steentje ofzo...
Ja precies ik had hem ook al toen ik nog een relnicht was hihihi... En ja zoutoplossing is ook goed, Violet. Volgende stap na mijn twee nieuwe tattoos zijn tepelpiercings en een tongpiercing. Maar dat wordt nog even bibberen. Bij mijn navel piercing kreeg ik verdoving zal bij mijn tepels en tong wel niet gebeuren
Ik vind een navelpiercing ook écht te gek voor mij als vrouw, maar ben bang dat ik er op wordt aangekeken als ik als man ben, heb nog nooit een man met een navelpiercing gezien eigenlijk.
Ben ook wel een beetje bang voor de pijn eigenlijk en dat het me niet zal staan
Ben ook wel een beetje bang voor de pijn eigenlijk en dat het me niet zal staan
Laatst gewijzigd door Anita op za sep 18, 2004 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ken genoeg mannen die het doen, en dat zijn allemaal wel gays die ervan houden om op te vallen ja ..
Laatst gewijzigd door Maruscha op zo sep 19, 2004 1:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
-
- dagelijks aanwezig
Hallo Dames,
Ik ken wel een man die een navelpiercing heeft (een ring) en toch niet homosexueel is ingesteld in bed. Dit persoon heeft in het verleden een redelijk lichamelijk en geestelijk desastreus leven gehad en heeft op zijn 35ste verjaardag gezegd "ALS ik 40 wordt, laat ik ook een navelpiercing zetten, net als moe". Jammergenoeg voor hem waren er getuigen zat die hem er 5 jaar later aan herinnerd hebben, hij is direkt zo'n ding gaan laten prikken. Goed, wat Maruscha oppert is in het algemeen dus wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel, dat blijkt maar weer.
Groetjes,
Vivian Michelle
Ik ken wel een man die een navelpiercing heeft (een ring) en toch niet homosexueel is ingesteld in bed. Dit persoon heeft in het verleden een redelijk lichamelijk en geestelijk desastreus leven gehad en heeft op zijn 35ste verjaardag gezegd "ALS ik 40 wordt, laat ik ook een navelpiercing zetten, net als moe". Jammergenoeg voor hem waren er getuigen zat die hem er 5 jaar later aan herinnerd hebben, hij is direkt zo'n ding gaan laten prikken. Goed, wat Maruscha oppert is in het algemeen dus wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel, dat blijkt maar weer.
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!