Buikpiercing
Moderator: Moderators
Toen ik 17 was had ik een veiligheidsspeld door m'n navel.Pamela- schreef:Hoi hoi,
Ben ook hetero, hou alleen van vrouwtjes maar zou er ook graag 1 willen. Weer een uitzondering op de regel.
Weer hokjes denken he. Gebeurt vaker als dat we denken. Piercing in de buik.
Saluti,
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Telt niet, jij bent lesbischViolet Skye schreef:Toen ik 17 was had ik een veiligheidsspeld door m'n navel.Pamela- schreef:Hoi hoi,
Ben ook hetero, hou alleen van vrouwtjes maar zou er ook graag 1 willen. Weer een uitzondering op de regel.
Weer hokjes denken he. Gebeurt vaker als dat we denken. Piercing in de buik.
Saluti,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Die gays waar ik het over had dragen dus wel korte topjes (type it-gays, Joanne weet dan waarschijnlijk precies wat ik bedoel), dus wat dat betreft klopt je theoriecindy-tv schreef:een navel Piercing is het best zichtbaar onder een kort topje,
en heren dragen meestal geen korte topjes
en daarom zal je een een navel Piercing eerder bij een vrouw dan bij een man zien.
Aan de andere kant, mijn ex-vriendin droeg nooit korte topjes maar had wel een navelpiercing ..
edit: en wat te denken over piercings op plaatsen die vrijwel nooit voor anderen zichtbaar zijn? Zoals een meisje ooit tegen me zei: "ik heb beneden nog 2 piercings, maar dat zul je straks wel zien ..". Was me iets te directi, wist dan ook niet hoe snel ik weg moest komen
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
-
- dagelijks aanwezig
Ach Maruscha toch......
Niet echt avontuurlijk ingesteld? Jammer.....Zou je een bult plezier extra brengen hoor!
Ooit een vriendinnetje gehad die er 1 door haar "uiterst gevoelige knopje" had, was voor mij destijds ook iets om aan te wennen, maar zij hield bij hoog en bij laag vol dat het haar meer genot gebracht had sinds ze dat staafje "daar" had dan voorheen zonder . Dus wie weet had jij dat meisje/vrouw(tje) destijds wel naar "ongekende hoogtes" kunnen stuwen .....Gemiste kans voor je meid!
Groetjes,
Vivian Michelle
Niet echt avontuurlijk ingesteld? Jammer.....Zou je een bult plezier extra brengen hoor!
Ooit een vriendinnetje gehad die er 1 door haar "uiterst gevoelige knopje" had, was voor mij destijds ook iets om aan te wennen, maar zij hield bij hoog en bij laag vol dat het haar meer genot gebracht had sinds ze dat staafje "daar" had dan voorheen zonder . Dus wie weet had jij dat meisje/vrouw(tje) destijds wel naar "ongekende hoogtes" kunnen stuwen .....Gemiste kans voor je meid!
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Ze was sowieso te wild voor me. Liep o.a. shows als model voor demask, als je dat wat zegt ..Vivian Michelle schreef:Ach Maruscha toch......
Groetjes,
Vivian Michelle
-
- dagelijks aanwezig
Maruscha,
Heel uitbundig wordt ook nogal eens verward met "te wild", maar dat is gelukkig aan een ieder zelf om daar over te oordelen, dat terzijde.
Enne......Demask......sorry, nog nooit van gehoord, maar dat zal wel iets met de SM-wereld te maken hebben, gezien het wilde?
Nee, geen idee eigenlijk wat dat zou moeten zijn, dat Demask.
Toch had het een grensverleggende relatie kunnen worden, als je er van houd, dat voorop gesteld. Maar dat verhaaltje "Pijn is fijn" gaat ook bij mij niet op.
Groetjes,
Vivian
Heel uitbundig wordt ook nogal eens verward met "te wild", maar dat is gelukkig aan een ieder zelf om daar over te oordelen, dat terzijde.
Enne......Demask......sorry, nog nooit van gehoord, maar dat zal wel iets met de SM-wereld te maken hebben, gezien het wilde?
Toch had het een grensverleggende relatie kunnen worden, als je er van houd, dat voorop gesteld. Maar dat verhaaltje "Pijn is fijn" gaat ook bij mij niet op.
Groetjes,
Vivian
Live your life, be FREE!!!
Nee, ik bedoel echt 'te wild' en niet 'te uitbundig'.Vivian Michelle schreef:Maruscha,
Groetjes,
Vivian
Ja, Demask heeft inderdaad 'iets' met de SM wereld te maken.
En wie heeft het in vredesnaam over een relatie, het ging hier echt alleen maar om keiharde sex hoor
-
- dagelijks aanwezig