hoe zie je eruit
Moderator: Moderators
hoe zie je eruit
dat ben ik, ik moet nog veel leren maar ja doe dit nog niet lang
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: hoe zie je eruit
Prachtige foto's en een aardig artikeltje!wiccan schreef:dat ben ik, ik moet nog veel leren maar ja doe dit nog niet lang
Welkom hier, ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.
Groetjes,
Annegreet
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Wiccan........I HATE YOU( )!!!
Ik heb het idee dat ik niet de enige ben die met verschrikkelijk veel afgunst jouw foto's (vooral de bovenste 2, zo goed als niet van "echt" te onderscheiden) hebben aanschouwd. Het was dus bij jou ook zoiets als "1 maal, ander maal, VERKOCHT!!!!!"
Nu scheelt het bij jou ook dat je, op de foto's dan, niet "gezegend" bent met een mannelijke spiergroeiontwikkeling. DAT maakt het voorkomen zeker een groot stuk vrouwelijker (dus weer: I HATE YOU )
Koester de gave van vrouwelijkheid, en beleef het binnen je eigen grenzen, maar JIJ bent al wel op stap geweest gekleed als vrouw (zal het niet nog eens herhalen, je begrijpt waarschijnlijk wel waar ik op doel), iets wat voor een groot aantal onder ons toch een hele hoge drempel is (geweest).
Succes in de toekomst!!! Laat Wiccan niet zo plotseling verdwijnen als dat ze gekomen is.
Groetjes,
Vivian Michelle
Ik heb het idee dat ik niet de enige ben die met verschrikkelijk veel afgunst jouw foto's (vooral de bovenste 2, zo goed als niet van "echt" te onderscheiden) hebben aanschouwd. Het was dus bij jou ook zoiets als "1 maal, ander maal, VERKOCHT!!!!!"
Nu scheelt het bij jou ook dat je, op de foto's dan, niet "gezegend" bent met een mannelijke spiergroeiontwikkeling. DAT maakt het voorkomen zeker een groot stuk vrouwelijker (dus weer: I HATE YOU )
Koester de gave van vrouwelijkheid, en beleef het binnen je eigen grenzen, maar JIJ bent al wel op stap geweest gekleed als vrouw (zal het niet nog eens herhalen, je begrijpt waarschijnlijk wel waar ik op doel), iets wat voor een groot aantal onder ons toch een hele hoge drempel is (geweest).
Succes in de toekomst!!! Laat Wiccan niet zo plotseling verdwijnen als dat ze gekomen is.
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
ja ik ben blij met jullie reacties beetje vereerd eigenlijk
waarom ik het hier geplaatst heb wel ik wou eens tonen hoe ik mij kleed
en uiterlijk eruit zie ik kon het misschien wel bij mijn voorstelling gezet hebben maar toch vond het hier beter.
BTW ik em soms nog problemen met alles weg te stoppen bij bepaalde kleren, iemand hints??
luf ya girls, even if ya hate me
kiss kiss
waarom ik het hier geplaatst heb wel ik wou eens tonen hoe ik mij kleed
en uiterlijk eruit zie ik kon het misschien wel bij mijn voorstelling gezet hebben maar toch vond het hier beter.
BTW ik em soms nog problemen met alles weg te stoppen bij bepaalde kleren, iemand hints??
luf ya girls, even if ya hate me
kiss kiss
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Misschien heb je hier wat aan? http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ht=hamsterwiccan schreef:BTW ik em soms nog problemen met alles weg te stoppen bij bepaalde kleren, iemand hints??
N.B: hoe je bepaalde threads onthoud, maar dat is vast een topic voor een ander forum
Groetjes,
Annegreet
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Welkom terug zal ik maar zeggen
Wiccan schreef:
Irene
Wiccan schreef:
Dat lijkt me in ieder geval de makkelijkste insteek, onderdrukken werkt meestal maar tijdelijk en uiteindelijk moet het er toch weer uit. Het leven wordt makkelijker als je jezelf kan accepteren zoals je bent.dus ik zal het maar als een deel van mijn leven moeten beschouwen
denk ik
Irene
Kleine stapjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Je bent op deze planeet enkel om jezelf te zijn, net zo als zoveel anderen......dusssss.....doen!!!!!wiccan schreef:hey hey,
kben terug na 3 jaar
kheb mij zelf proberen drie jaar te onderdrukken
ma ik merk dat ik te pas en te onpas toch in vrouwenkleren kruip
en laatste tijd bennek zo weer echt veel als vrouw te zien
dus ik zal het maar als een deel van mijn leven moeten beschouwen
denk ik
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--