willen zijn??
Moderator: Moderators
willen zijn??
Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Ik???
Beide? ja beide!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik zou voor Pippie Langkous willen kiezen, was tenminste heel vroeger mijn voorbeeld
Gewoon doen en laten wat je wil en beeeeresterk zijn, lijkt me wat
Liefs, Mara Langkous
Gewoon doen en laten wat je wil en beeeeresterk zijn, lijkt me wat
Liefs, Mara Langkous
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Re: willen zijn??
Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Ben ik erg veeleisend als ik toch de voorkeur geef aan een Gandhi, Mandela, Boedha of Dalai Lama?
Wie van die vier zou ik dan eigenlijk kiezen ???? Boedha is me eigenlijk toch iets te zweverig, het celibaat ben ik ook nog niet aan toe, dus dan houd ik Gandhi en Mandela over...
Tja...
Nog maar eens een nachtje over slapen.
Wie van die vier zou ik dan eigenlijk kiezen ???? Boedha is me eigenlijk toch iets te zweverig, het celibaat ben ik ook nog niet aan toe, dus dan houd ik Gandhi en Mandela over...
Tja...
Nog maar eens een nachtje over slapen.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef:Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Cool. Maar dan zit je wel in het verkeerde traject...~~**~~ schreef:Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef:Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Ik doe beide, over een tijdje laat ik mijn oren aanpassen.Violet Skye schreef:Cool. Maar dan zit je wel in het verkeerde traject...~~**~~ schreef:Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef: Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?
Moet snel zijn want volgend jaar is het uit het pakket.
Trouwens, weet je al een datum dat jij ook aangepast wordt?
Mijn rlt zit erop, ik sta op de wachtlijst. Die duurt tussen de 6 en 10 maanden, afhankelijk van waar je geopereerd wordt. Verder weet ik niks.~~**~~ schreef: Trouwens, weet je al een datum dat jij ook aangepast wordt?
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Spannend, hopelijk snelViolet Skye schreef:Mijn rlt zit erop, ik sta op de wachtlijst. Die duurt tussen de 6 en 10 maanden, afhankelijk van waar je geopereerd wordt. Verder weet ik niks.~~**~~ schreef: Trouwens, weet je al een datum dat jij ook aangepast wordt?
Ik heb net mijn eerste maand er op zitten, nog 'even' te gaan.
Je krijgt het ondertussen nog druk genoeg, de tijd zal voorbij vliegen.~~**~~ schreef: Spannend, hopelijk snel
Ik heb net mijn eerste maand er op zitten, nog 'even' te gaan.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.