Een bril
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de bril
Nou, op die weg wor ik dus niet vrouw, ik heb un brillenfobie, zou zo'n ding never nooit op mijn neus dragen, ik heb nog niet us een zonnebril, maar er zit wat in Wiccan, ik geef je wel gelijk, maar er moeten geen glazen asbakken als glazen dienen, dan maar toch liever lenzen
Liefs Mara
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: Een bril
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar mij lijkt dit best gevaarlijk toe: je ogen gaan de afwijking van je bril corrigeren en ik kan me moeilijk voorstellen dat gezonde ogen daar beter van worden...wiccan schreef:Een bril kan je ook veel vervrouwelijken vind ik.
Het montuur kan een vrouwelijk accent hebben maar als je bv een soort vergrootglas erinsteekt (niet extreem) krijg je grotere ogen en langere wimpers.
Groetjes,
Annegreet
Er bestaan ook brillen zonder glazen op sterkte.Annegreet schreef:Je moet het natuurlijk zelf weten, maar mij lijkt dit best gevaarlijk toe: je ogen gaan de afwijking van je bril corrigeren en ik kan me moeilijk voorstellen dat gezonde ogen daar beter van worden...wiccan schreef:Een bril kan je ook veel vervrouwelijken vind ik.
Het montuur kan een vrouwelijk accent hebben maar als je bv een soort vergrootglas erinsteekt (niet extreem) krijg je grotere ogen en langere wimpers.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Yep, maar ik betwijfel of die je ogen groter doen lijken. En als ik het goed begrijp is dat toch waar wiccan op uit was.Violet Skye schreef:Er bestaan ook brillen zonder glazen op sterkte.Annegreet schreef:Je moet het natuurlijk zelf weten, maar mij lijkt dit best gevaarlijk toe: je ogen gaan de afwijking van je bril corrigeren en ik kan me moeilijk voorstellen dat gezonde ogen daar beter van worden...wiccan schreef:Een bril kan je ook veel vervrouwelijken vind ik.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
Ik heb een bril op sterkte, die maakt mijn ogen kleiner.leontine schreef:
Yep, maar ik betwijfel of die je ogen groter doen lijken. En als ik het goed begrijp is dat toch waar wiccan op uit was.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Je hebt gelijk, een bril kan vervrouwelijken.wiccan schreef:Een bril kan je ook veel vervrouwelijken vind ik.
Maar vergrootglasglazen, lijkt me niet goed voor je ogen, en voor dat je het weet heb je jampotglazen