ik ben er weer

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Peggy
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do jun 24, 2004 0:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

ik ben er weer

Bericht door Peggy »

hi alllemaal zoals velen van jullie op mijn profiel hebben gelezen is het vorige week donderdag heel goed misgegaan met mij ik zag het totaal niet meer zitten en wou er echt uitstappen ik had geen rust meer dus ik wou zelf die rust zoeken maar ja op een verkeerde manier.
Ik heb me vrijdags vrijwillig op laten nemen in de PAAZ in hilversum en nu een week later gaat het iets beter dit weekend mag ik naar huis en zondagavond weer terug dit zal zeker nog 4 weken doorgaan maar ik heb er vertrouwen in dat ik weer op de rit kom
mijn adres is Peggy van der Steen Afdeling 1 F
de Rembrandthof
Laan van de Heelmeesters 2
1211 MS Hilversum
ik hou jullie op de hoogte over mijn verder verloop deze moeilijke periode
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Sterkte meid.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Bericht door zena23 »

Sterkte...
Ik ken je verder niet en weet ook niet waar het omgaat waarom je het niet meer ziet zitten..
Maar het leven word er toch niet makkelijker op... Ik zie het ook vaak niet zitten..
Al die tegenslagen constant waarom lijkt het alsof alles mij nog eens extra moeilijker afgaat... Heb ik nog niet genoeg geleden zeg ik dan... Maar ja..
Wat doe je eraan... Probeer positief iin het leven te staan maar elke dag blijft een gevecht.. weet niet of het ooit anders zou zijn...
Het is zo vermoeiend lichamelijk als geestelijk...
Dat ik s'avonds niet ervan kan slapen en me gewoon lichamelijk heel vaak ziek voel...
Ik heb ergens voor gekozen min of meer.. Was het een goede beslissing??
Hoe zou het geweest zijn als ik niet had gekozen voor een operatie.. Nu komen er zoveel dingen naar boven waar ik niet eens aan gedacht had tijdens mijn verandering..
Kinderen, relatie's.. Pfffff.........
Elke keer weer opnieuw beginnen moe om gebruikt te worden als een HOER..
Het verl;eden willen laten ryusten tevreden zijn met mezelf... Een operatie is niet altijd de goede oplossing... Ik zou het niet meer anders willen maar het neemt niet gelijk al je problemen weg...
Wat klink ik weer erg zwaar moedig maar goed.. Periodes he... Weet niet wat ik met mijn leven aan moet om eerlijk te zeggen.... Angsten die nooit weg zullen gaan... Denk ik...
Plaats reactie