'ik voel mij vrouw'

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Maruscha schreef:Een biologische vrouw die haar borsten dusdanig heeft laten vergroten dat ze absoluut niet bij haar lichaam passen (Lolo Ferrari, Jordan) kan over het algemeen ook op een hoop spot rekenen. Een t* die hetzelfde doet op nog meer, omdat mensen waarschijnlijk toch van fetisjisme uitgaan (en zeg heel eerlijk: is dat in dit geval ook niet zo? Tenzij 75ff natuurlijk gewoon past bij de lichaamsbouw van desbetreffende tv, maar dat argument heb ik nog niet kunnen lezen).
heeft dit niet gewoon te maken met goede smaak, en is van toepassing op bijna alle onderdelen van het leven?

Kaviaar met granaatappelmoes kan ook op spot rekenen, omdat de smaken absoluut niet bij elkaar passen, een liverpool workingclass-girl in chanel wordt ook uitgelachen. stijl is er niet voor niets, het geeft aan wie je bent en tot welke groep je behoort. Hoe je het ook bekijkt, met je uiterlijk zet je iets neer. Het ligt er maar net aan tot welke groep je wilt behoren, zie je er smakeloos uit zal je ook zo behandeld worden, och ja en er zullen ook t*'s zijn zonder gevoel voor esthetiek, het ligt er maar net aan vanuit welk oogpunt ze handelen, of ze een vrouw willen neerzetten of een karikatuur
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ach ja, over wansmaak valt niet te twisten.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Maruscha schreef: Tenzij 75ff natuurlijk gewoon past bij de lichaamsbouw van desbetreffende tv, maar dat argument heb ik nog niet kunnen lezen).
Als cup FF past bij je lichaamsbouw, dan is de onderwijdte niet 75 cm.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

violet schreef:
Maruscha schreef: Tenzij 75ff natuurlijk gewoon past bij de lichaamsbouw van desbetreffende tv, maar dat argument heb ik nog niet kunnen lezen).
Mijn opmerking was dan ook licht sarcastisch bedoelt.

Bij nader inzien, laat dat licht maar weg ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

violet schreef:Als cup FF past bij je lichaamsbouw, dan is de onderwijdte niet 75 cm.
Nogmaals mijn vraag: hoe verklaar je dan dat die BH's gewoon bestaan? Worden die volgens jou dan werkelijk alleen voor travestieten of voor biologische vrouwen met een wansmaak gemaakt?

Groetjes,

Annegreet
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Weet jij het echt niet, waarom dit maat aangeboden werd????
Sommige vrouwen hebben gewoon pech, en bij hun groeit het nogaal op dit maat!!! Zoals er ook mensen zijn met een buitengewoon schoenmaat!!!

Jeetje, zo simpel en je komt er niet op :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef: Nogmaals mijn vraag: hoe verklaar je dan dat die BH's gewoon bestaan? Worden die volgens jou dan werkelijk alleen voor travestieten of voor biologische vrouwen met een wansmaak gemaakt?
Omdat er vrouwen bestaan die lijden onder het feit dat de natuur hun buiten proportionele borsten heeft gegeven. Het zal veelal hun zelfvertrouwen aantasten doordat mannen niet tegen hen maar tegen hun borsten praten en ze zullen er fysieke klachten door krijgen. Omdat een beetje tegen te gaan, zullen ze minimizer bh's moeten dragen. Veel van deze vrouwen zullen uiteindelijk een borstverkelining ondergaan omdat de boel anders op hun knieën komt te hangen. Van een dergelijk probleem iets begerenswaardigs maken, dat is wansmaak.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mara W. schreef:Weet jij het echt niet, waarom dit maat aangeboden werd????
Sommige vrouwen hebben gewoon pech, en bij hun groeit het nogaal op dit maat!!! Zoals er ook mensen zijn met een buitengewoon schoenmaat!!!

Jeetje, zo simpel en je komt er niet op :roll:
Precies! Ze bestaan dus gewoon, die biologische vrouwen met BH-maat 75FF.

Maar nee, om de een-of-andere reden mogen wij vrouwen met grote maten niet als voorbeeld nemen binnen de T*-wereld. Wij moeten ons houden aan het standaardpatroon van "cupje B of C", want anders accepteert die grote, boze, buitenwereld ons niet, sterker nog, dan accepteren wij elkaar niet.

Weet je wat ik niet snap? TG's en TS'en vinden het vreselijk belangrijk om in een vrouwelijk(er) uiterlijk op straat te kunnen gaan (en terecht). Daarbij vinden ze hun eigen belang, de straat op gaan, belangrijker dan de mening van de buitenwereld. Met de mening van iemand die zegt dat "een man maar een man moet blijven: het is zijn lotsbestemming, in een volgend leven nieuwe ronde, nieuwe kansen" wordt geen rekening gehouden: in die gevallen is het gevoel van de T* in kwestie belangrijker dan die mening van de buitenwereld.

Nu praten we over het gevoel van een TG/TS die zich beter vrouw voelt bij cupmaat 75FF, die maat wordt gewoon door biologische vrouwen gedragen, het is geen showkleding zoals veren in de kont, het is ook geen SM-achtige kleding of wat-dan-ook, het is gewoon kleding die die biologische vrouwen dagelijks dragen maar oh wee oh wee wat bezielt die T*: "die man mag zich wel vrouwelijk(er) uiten, maar alleen binnen de kaders van wat enkele TG's/TS'en een passable, acceptabele vrouw vinden". Dan is het ineens de mening van de buitenwereld die vreeeeeselijk belangrijk is en het gevoel van de T* in kwestie doet ineens niet meer ter zake.

Ik snap dat niet, met de beste wil van de wereld niet.

Groetjes,

Annegreet
... het enige dat m.i. relevant is is dat jouw uiterlijk klopt met jouw gevoel
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

violet schreef: Of deze
Violet,

ik schrik keer op keer van je felheid, maar moet ook telkens toegeven dat het to the point is wat je naar voren brengt. Iets als dit schrikt mijn "beginnende travestiet" gegarandeerd ook af en al is deze site het CS niet, het is ook niet iemands eigen slaapkamer.
In de tijd dat ik die profielen nog wel eens las, meende ik te hebben gemerkt dat er van de beheersters uit ook een beleid was om dergelijke uitwassen tegen te gaan. Heb ik dat mis? Was dit gewoon een vergissing?

Groetjes, Jeanet
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Annegreet schreef:
Ik snap dat niet, met de beste wil van de wereld niet.

Groetjes,

Annegreet
... het enige dat m.i. relevant is is dat jouw uiterlijk klopt met jouw gevoel
Annegreet,

heb je er enig idee van hoe een lijf met cupmaat 75FF eruit ziet en je geprobeerd voor te stellen hoe je je zou voelen als je daarmee over straat moest? Dat zou je een hoop onnodige opwinding hebben kunnen besparen, als je het mij vraagt.

Groetjes, Jeanet
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Maruscha schreef:Een biologische vrouw die haar borsten dusdanig heeft laten vergroten dat ze absoluut niet bij haar lichaam passen (Lolo Ferrari, Jordan) kan over het algemeen ook op een hoop spot rekenen. Een t* die hetzelfde doet op nog meer, omdat mensen waarschijnlijk toch van fetisjisme uitgaan (en zeg heel eerlijk: is dat in dit geval ook niet zo? Tenzij 75ff natuurlijk gewoon past bij de lichaamsbouw van desbetreffende tv, maar dat argument heb ik nog niet kunnen lezen).
Marusha, wat versta jij onder bij de lichaamsbouw passen?
Laten we wel wezen, je hebt vrouwen met een AAA-cup en je hebt vrouwen met een natuurlijke M+. Wat vind jij dan bij de lichaamsbouw passen? Ik vind dat een zeer dubieuze maatvoering.

Dat jij een persoonlijke voorkeur hebt voor een bepaalde maat is je goed recht. Maar waarom ontzeg je iemand anders het recht om een andere voorkeur te hebben? Waarom zou ik er dan meteen als een Dolly of Lolo bij moeten lopen? Je hebt me nooit gezien (en helaas ben ik momenteel niet in de situatie om een foto toe te voegen), maar desondanks wordt ik nu al veroordeelt voor een maat die je in iedere fatsoenlijke lingeriezaak haalt. OK hij heet daar meestal anders want boven de D-cup heeft iedere fabrikant zo'n beetje een eigen indeling, maar ik kan gewoon bij de Hunkemöler terecht hoor.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Het lijkt hier echt begerenswaard te zijn, een enorme cupmaat te hebben, maarja, het is ook bekent dat veel trafs ook overmatig opgemaakt zijn, zou het kunnen zijn, dat dit in samenhang kan worden beschouwt, hoe meer, hoe vrouwlijker :roll: ????

Gewone vraag maar :wink:

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Jeanet schreef: heb je er enig idee van hoe een lijf met cupmaat 75FF eruit ziet en je geprobeerd voor te stellen hoe je je zou voelen als je daarmee over straat moest? Dat zou je een hoop onnodige opwinding hebben kunnen besparen, als je het mij vraagt.

Groetjes, Jeanet
Eh sorry Jeanet, ik ben het met een vorige reactie van een van de andere dames eens dat er een aantal mannen zijn die op zo'n moment vergeten dat een vrouw ook ogen heeft, maar ik zie ze in Utrecht toch met enige regelmaat door het centrum lopen en ik kan niet zeggen dat ik, of de collega's waarmee ik daar loop (en daar zitten ook dames bij) dan direct iets hebben van och die arme meid wat ziet ze eruit!!! En in hoeverre ze opvallen is dan toch vooral afhankelijk van de kleding die ze aanhebben. Wat dat betreft zal ik er dus vast wel meer tegekomen dan dat me ook daadwerkelijk opvallen.

Toen ik de mijn protheses kocht werd ik geholpen door een dame van in de 50 die het heel leuk vond dat ik zo'n maat uitzocht, want 'een paar grote borsten zijn toch gewoon mooi'. En haar maatje verkoopt Amoena dus echt niet.
Ik weet heus wel dat er vrouwen zijn die niet blij zijn met hun grote maat, net zo goed dat er vrouwen zijn die ze laten vergroten omdat ze hun borsten te klein vinden, maar echt niet alle vrouwen met <AA zijn daar ontevreden mee, ik ken er een paar die heel blij zijn dat ze op hun 40ste nog steeds geen BH's nodig hebben en dat dan vooral zomers. En echt niet alle vrouwen die meer dan een D-cup hebben zijn daar ontevreden mee.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

violet schreef:
Mara en Leontine,

helpt het als ik Violet nog een keer citeer?

Groetjes, Jeanet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef: Maar nee, om de een-of-andere reden mogen wij vrouwen met grote maten niet als voorbeeld nemen binnen de T*-wereld. Wij moeten ons houden aan het standaardpatroon van "cupje B of C", want anders accepteert die grote, boze, buitenwereld ons niet, sterker nog, dan accepteren wij elkaar niet.
Je snapt niet wat je zegt. 75 is geen grote maat, leg maar eens een meetlint om je borstkas.
Annegreet schreef: Weet je wat ik niet snap? TG's en TS'en vinden het vreselijk belangrijk om in een vrouwelijk(er) uiterlijk op straat te kunnen gaan (en terecht). Daarbij vinden ze hun eigen belang, de straat op gaan, belangrijker dan de mening van de buitenwereld. Met de mening van iemand die zegt dat "een man maar een man moet blijven: het is zijn lotsbestemming, in een volgend leven nieuwe ronde, nieuwe kansen" wordt geen rekening gehouden: in die gevallen is het gevoel van de T* in kwestie belangrijker dan die mening van de buitenwereld.
Transen lijden aan een medisch erkende aandoening, de gab of zelmoord zijn de enige 2 mogelijke uitwegen. Je opmerking raakt dus weer eens kant noch wal.
Annegreet schreef: Nu praten we over het gevoel van een TG/TS die zich beter vrouw voelt bij cupmaat 75FF, die maat wordt gewoon door biologische vrouwen gedragen, het is geen showkleding zoals veren in de kont, het is ook geen SM-achtige kleding of wat-dan-ook, het is gewoon kleding die die biologische vrouwen dagelijks dragen maar oh wee oh wee wat bezielt die T*: "die man mag zich wel vrouwelijk(er) uiten, maar alleen binnen de kaders van wat enkele TG's/TS'en een passable, acceptabele vrouw vinden". Dan is het ineens de mening van de buitenwereld die vreeeeeselijk belangrijk is en het gevoel van de T* in kwestie doet ineens niet meer ter zake.
Je maakt het mij niet wijs dat iemand een diepe wens koestert om iets te hebben wat over het algemeen als een handicap wordt ervaren. Wat nou als er zich hier volgende week een valide iemand aanmeldt die zegt zich een vrouw in een rolstoel te voelen zo nu en dan?
Annegreet schreef: Ik snap dat niet, met de beste wil van de wereld niet.
Omdat je weet waar je het over hebt en omdat je het niet wilt snappen. 75FF is geen cupmaat, het is een bh maat, waarbij 75 staat voor 75cm omtrek onder de borsten. De omvang over de borsten - de onderomtrek is dan de cupmaat.
http://www.sexwoordenboek.nl/borsten_cupmaten.html
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie